UMK ja Euroviisut 2021

  • 138 079
  • 1 166

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Siis euroviisuskenessä käsiäheiluttelevia homoja!
Tosin euroviisut kuoli La Dolce Vitan jälkeen. Olisi myös metkaa nähdä sellainenkin etkoraati, missä musiikin raudanlujat ammattilaiset antaisi kunnolla runtua ehdokkaille tyylin 'jos se on paska, niin sen saa sanoa'.
 

redpecka

Jäsen
Tosin euroviisut kuoli La Dolce Vitan jälkeen. Olisi myös metkaa nähdä sellainenkin etkoraati, missä musiikin raudanlujat ammattilaiset antaisi kunnolla runtua ehdokkaille tyylin 'jos se on paska, niin sen saa sanoa'.
Haha. En panisi pahitteekseni kaikkea jännää journalismia, mutta en sitten tiedä miten jaksaisi katsoa minuuttia kauempaa sellaista dumaamisformaattiakaan.

Hieno kokemus oli eksyä tuonne yleareenan homostudioon kattomaan extemppore jotain viisuja karismaattisten panelistien kommentoidessa esityksiä. En silti lupaa, että aion jatkossakin seurata tätä formaattia.

E: Siis siinä kun nykyisin fanitan Janne Porkkaa niin ehdottomasti myös tätä meidän naminami-Marcoa. 20v sitten ja eilen vielä nämä kuuluivat omassa meemikirjastossani osioon nostalgiset meemiukkelit. Nyt se BB-Janne on kurko ja ja Eurovision-Marco on fiksu.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Nytku jäin jumiin tähän Ranskan voilakappaleeseen... Enhän minä tiedä edes mistä tuossa lauletaan, mutta video silti koskettaa jotenkin ja luulen, että siinä tapahtuu jotain pahaa ja se päänäyttelijä katsoo mua sillei semipuhuttelevan syyttävästi. Tulee heti kouristus kehon sisältä että varmaan olen tehnyt jotain väärää ja hänen ilmeensä minua ruoskii. Mikään ei ehkä ole paloittelevampaa kuin tuommoinen hymyssä toteamus että voisko miettii hei. En tiedä siis mistä se mua syyttää ja en ole ollut NIIN paha ikinä että ansaitsisin tuollaista mutta se saa mut miettimään pienempiäkiän asioita ja ehkä bonjaamaan myös sellaista, mitä en ole tajunnut aikaisemmin kun olen tietämättäni ehkä tyrannisoinut parisuhdetta. Ääneni Franskalle!



The video.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täällähän on suoranainen Barbara Pravi-fanikokoontuminen menossa. Pitäisiköhän ihan oma thread avata? :)

Ihan näin yleisesti musiikkia paljon kuluttavana ja myös harrastavana valtaenemmistö uusista framille tulevista artisteista hukkuu massaan tai menee muuten vaan ohi. Hänessä on kuitenkin jotain poikkeuksellista viehätysvoimaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minulle ei tämän vuoden Ranskan biisi sytytä. Kappaleessa hoetaan liikaa sitä "Voilaata", varsinkin lopussa. Musiikkivideo ihan jees, mutta ei riitä minulle nostamaan biisin arvoa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Suurin osa euroviisujen esiintyjistä on sellaisia, että siellä viisuissa on se heidän tähtihetkensä. Kenties kansallisesti ihan hyvin pärjääviä artisteja, mutta kansainväliseen menestykseen ei suurimmasta osasta ole. Geneerisiä, toinen toistaan toistavia ja tappavan tylsiä, sekä mielikuvituksettomia poppijumputuksia.

Barbara on miellyttävä poikkeus tuohon massaan. Hänessä on upean lauluäänen lisäksi jotain sellaista näissä kisoissa hyvin harvinaista karismaa ja esiintymistaitoa, että hänellä olisi potentiaalia olla paljon enemmänkin, kuin vain euroviisu humppaaja.

Live-esiintyminen oli muuten paljon parempi, kuin tuo musavideo. Siinä se vahva lauluääni pääsi vielä paljon paremmin oikeuksiinsa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mitä porukka on mieltä, että tehdäänkö Euroviisuille oma seurantaketju esimerkiksi tuonne Kierrätyskeskuksen puolelle vai jatketaanko Euroviisujen seurantaa tässä viestiketjussa?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mitä porukka on mieltä, että tehdäänkö Euroviisuille oma seurantaketju esimerkiksi tuonne Kierrätyskeskuksen puolelle vai jatketaanko Euroviisujen seurantaa tässä viestiketjussa?
Ehdottaisin seurantaketjua, niin ehkä tämä ketju pysyy paremmin luettavampana.

Tänään muuten nähdään kestääkö Ruotsin Tussen ääni. Oli kuukausi sitten ollut leikkauksessa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ranskaa ja Italiaa on itsekin pakko kommentoida..

Ensinnäkin olen ihmetellyt aina miksei Ranska lähde viisuihin juuri tuollaisella chanson-tyylisellä laulelmalla, jossa yliampuvan dramaattisesti esitetty teksti on pääosassa, ja simppeli melodia taustalla vain muodon vuoksi mukana. Mutta nyt lähtee, Barbara ääntää pelkästään r-kirjaimet sellaisella pieteetillä, että kuulostaa kuin olisi kilo räkää kurkussa. Edith Piaf kääntyy haudassaan, mutta siis ihan hyvässä mielessä, kyllä tämä toimii minulle hyvin.. mikäänhän ei ylipäätään kuulosta niin kultturellilta kuin ranskaksi laulava nainen

Italiasta taas sen verran, että esimerkiksi Suomen mediassa on kommentoitu sen olevan Suomelle paha haastaja, koska kyseessä on "niin samantyylinen kappale". Median musiikkitoimittajat olen aina tiennyt tyhmiksi, mutta että näin tyhmiksi. Italian ja Suomen biiseillä ei ole mitään tekemistä keskenään, koska Italian biisi jos johonkin vertaa, niin enemmän vertailukohta on Red Hot Chili Peppers tai sen tyylinen kama. Italian biisi ei itselleni toimi, koska se on tavallaan juuri sellaista teennäistä intellektuellirokkia (oma keksimäni genre, jonka pahimpia edustajia RHCP on) josta en ole koskaan pitänyt
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kellään tietoa, mikä appi pitää ladata, jolla pääsee äänestämään?

Siis tekstiviestillä tai soittamalla voi äänestää, mutta Suomessa asuvat eivät voi vielä tänään äänestään, koska Suomi ei ole mukana ensimmäisessä semifinaalissa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Siis tekstiviestillä tai soittamalla voi äänestää, mutta Suomessa asuvat eivät voi vielä tänään äänestään, koska Suomi ei ole mukana ensimmäisessä semifinaalissa.
Jassåå. No en kyllä niin innokas ole, että alkaisin maksamaan äänestyksestä. Ukrainan puolesta liputetaan täällä Lappeen kisakatsomossa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tuntuupa surrealistiselta, että tuolla on yleisöä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@Krepo Näköjään joku Euroviisu-appi on myös käytössä. En tiedä, maksaako tuolla äänestäminen sitten mitään vai onko ilmaista.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tämä Liettuan Robin Thicke oli onneksi ensimmäinen. Todella hämmentävä esitys.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mikäli Venäjä tällä menee finaaliin, niin voi sanoa, että pelkästään naapurivaltioiden avulla. Karmeaa shaibaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mamacita, kyllähän tätä Cyproksen misukkaa katselee ja ihan kiva kipalekin.

Ja onhan live-esityksiä kiva katsoa, vaikkei musiikki edes iskisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös