Ranskaa ja Italiaa on itsekin pakko kommentoida..
Ensinnäkin olen ihmetellyt aina miksei Ranska lähde viisuihin juuri tuollaisella chanson-tyylisellä laulelmalla, jossa yliampuvan dramaattisesti esitetty teksti on pääosassa, ja simppeli melodia taustalla vain muodon vuoksi mukana. Mutta nyt lähtee, Barbara ääntää pelkästään r-kirjaimet sellaisella pieteetillä, että kuulostaa kuin olisi kilo räkää kurkussa. Edith Piaf kääntyy haudassaan, mutta siis ihan hyvässä mielessä, kyllä tämä toimii minulle hyvin.. mikäänhän ei ylipäätään kuulosta niin kultturellilta kuin ranskaksi laulava nainen
Italiasta taas sen verran, että esimerkiksi Suomen mediassa on kommentoitu sen olevan Suomelle paha haastaja, koska kyseessä on "niin samantyylinen kappale". Median musiikkitoimittajat olen aina tiennyt tyhmiksi, mutta että näin tyhmiksi. Italian ja Suomen biiseillä ei ole mitään tekemistä keskenään, koska Italian biisi jos johonkin vertaa, niin enemmän vertailukohta on Red Hot Chili Peppers tai sen tyylinen kama. Italian biisi ei itselleni toimi, koska se on tavallaan juuri sellaista teennäistä intellektuellirokkia (oma keksimäni genre, jonka pahimpia edustajia RHCP on) josta en ole koskaan pitänyt