Ellin soolouran farssiudesta kyllä vahvasti eri mieltä, olkoonkin, että Jeren ja Leon Stereo olikin kaupallisesti parempi menestys.Otan vielä tästä itse pääaiheen vierestä kiinni.
Haloo Helsinki on kyllä nimenomaan nuo jätkät. Ellin sooloura oli ihan farssi biiseineen ja muutenkin. Jännä miten se Ellin taso nousee aivan uusiin sfääreihin noiden "taustasoittajien" kanssa.
Ja kertoo kieltämättä oleellisen miten lahjakkuuden lisäksi ovat jaksaneet olla pitkäpinnaisia ja lojaaleita Ellin sekoillessa. VilleGallen aikaan olisi aika moni lähtenyt menemään.
Tuosta Ellin sekoilusta haluaisin kuulla enemmän, kun eilenkin jo tähän viittasit. Itse meinaan kuulen ensimmäistä kertaa tällaisesta.
Paljon on vertailtu esimerkiksi Tuiskun väliaikashowta kilpailuesityksiin. Mielestäni se on vähän epäreilu vertailukohta, koska siinä missä kilpailuesitykset on kahlittu siihen kolmeen minuuttiin, voi Tuisku väliaikashowssaan yhdistää vaikka kolme eri biisiä ja pitää minuutin mittaisia kahdeksan tanssijan kanssa (joita ei viisuissa ole) tanssittuja siirtymiä hittibiisistä toiseen. Ja kyllä Haloo Helsinginkin yli neljän minuutin balladista tehoa lähtisi, jos sen typistäisi kolmeen minuuttiin.
E. Se piti vielä sanoa, että olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, ettei HH ole mikään "Elli ja soittajapojat", vaan kaikki bändin jäsenet ovat kyllä kannuksensa ansainneet.