Täytyy sanoa, että olin itsekin melko kujalla tästä. Olin aivan varma, että teon on tehnyt joku 3. osapuoli. Yhtä kaikki, välttämättä kaikkea emme ole vielä tästä kuulleet. Mitä tulee tuohon, että poliisi on 3 vuotta ollut pihalla, ei se välttämättä pidä paikkaansa, vaan näytön saaminen on vain kestänyt näin pitkään.
Muutamat kollegat ovat tuon hätäpuhelun kuulleet ja kertoivat jo silloin, että kaikki ei tosiaan täsmää, eli jotenkin tuo nainen heidänkin mielestään liittyi tuohon. Mutta se näytön saaminen on niin vaikeaa joskus.
Mitä tulee tekoon, niin näyttäähän se raa'alta ja onkin sitä, kun ottaa huomioon, että lapset ovat olleet talossa. Kuitenkin voi olla olemassa lieventäviä asianhaaroja, esim. pitkään jatkunut henkinen väkivalta tms. En nyt sano, että näin varmasti on ollut, mutta ei sitä voi tässä vaiheessa ja näillä tiedoilla pois sulkeakaan. Ainakin itse kuulin jo jouluna 2006 eri lähteistä paikkakuntalaisilta, että ei tämä surmattu henkilö mikään erityinen symppis ole ollut. Enkä nyt sitten tarkoita, että sen saa sitten listiä, mutta tarkoitan vain, että emme tiedä kaikkea vielä, joten mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä vielä selviää.