UFC on valinnut tässä ihan tietoisesti linjansa. Katsokaapa vaikka vanhempia tapahtumia. Jenkit osaavat kyllä showmeiningin. Esim UFC 40:ssä Titon ja Shamrockin matsin alku oli pelkkää tykitystä. Linja on nykyään; tapahtumat ovat octagonissa, eivät showssa.
Pridessä muistan ainakin yhden jannun tulleen kehään afro-peruukissa tanssiryhmän kera. Sisääntulo kesti kauemmin kuin itse ottelu.
Ei siinä, sisääntuloshowt ovat ihan mukavia mielestäni.
Tiedän. Vastasin vain siihen, kun kaveri väitti että kyseessä vain oma mielipiteeni. Itse kyllä olen tykännyt Pridessä myös musista enemmän. Tosin sehän on enemmän sitten taas tietenkin tappelijoiden musamausta kiinni ja se on täysin subjektiivista sitten.
Se miksi tuollaisetkin ratkaisee on se, että jos puhutaan ei niin "HC-faneista" eli niistä jotka eivät välttämättä tule vain otteluiden takia tapahtumiin(näitä kun löytyy joka lajeissa), niin se oheismeininkikin merkitsee. Varsinkin kun priden otteluissa oli kymmeniä tuhansia, niin osa varmasti tuli ihan vain tapahtuman takia, jossa ottelut olivat vain bonusta.
Itse olen aika puhtaasti itse otteluiden fani, mutta jos jollain löytyy esim. todella hyvä musa/sisääntulo, niin se saa vielä lisäpontta mukaan otteluun/tapahtumaan.
edit:Esim. kun katselee nyt myöhemminkin jotain Fedor-Randleman, niin Fedorin tullessa kehään...noh sanotaanko että tunnelma on mykistävä.
edit2:Ja ettei joku nyt käsitä väärin, niin mielestäni UFC:ssä asiat on todella hyvin, mutta ei se kuitenkaan täydellinen paikka ole ja mielestäni ei olisi ollenkaan pahitteeksi jos toinenkin vahva presentaatio saataisiin, varsinkin sellainen mikä tarjoaisi enemmän otteluita Eurooppaan.