Barnett ei saa ehkä lisenssiä otella ja Fedjalle etsitään uutta vastustajaa.
http://sherdog.com/news/news/fedor-barnett-bout-in-jeopardy-18663
http://sherdog.com/news/news/fedor-barnett-bout-in-jeopardy-18663
Voi vitt... asia varmistunut.
Siinä meni koko kesän mielenkiintoisin matsi...
Mitäs ootte mieltä UFC 103 päätapahtumasta, Henderson - Franklin. Mulla ei oikein mene jakeluun. Musta Henderson on jo ansainnut Silvaa vastaan titteliottelun. Mitä jos Franklin voittaa? Ottanut Silvalta pataan, jo kahdesti. Ei kiinnosta tippaakaan enää kolmas ottelu näiden herrojen välillä. Eiköhän se ole jo selvää, kumpi on parempi.
Kasittaakseni Fedorilla on Afflictionin kanssa aikas rahakas sopimus, ja hinta UFC:lle Fedorin signaamista on liian kova. Tai kova ja kova, mutta nykyista hintaa ei UFC taida olla valmis maksamaan, Afflictionin yksi johtoherroista kun on Donald Trump.Tuu pois sieltä Fedor! Jos organisaatiolla ei ole tarjota muuta vastustajaa kuin tuollainen kevyemmän sarjan kaveri, jota vastaan Fedorilla ei ole kuin hävittävää, niin luulisi Lesnarin kengittäminen kiinnostavan.
Mitäs ootte mieltä UFC 103 päätapahtumasta, Henderson - Franklin. Mulla ei oikein mene jakeluun. Musta Henderson on jo ansainnut Silvaa vastaan titteliottelun. Mitä jos Franklin voittaa? Ottanut Silvalta pataan, jo kahdesti. Ei kiinnosta tippaakaan enää kolmas ottelu näiden herrojen välillä. Eiköhän se ole jo selvää, kumpi on parempi.
http://www.thefightnetwork.com/news/...lfort_official
Asia varmistunut. Voisiko olla, että molemmat siirtyisivät lähitulevaisuudessa UFC:lle? Eiköhän tämän matsin tulos ole selvä.
Kuinka vanha tämä kausi on, kiinnostaa nimittäin etukäteen tietää kumpi valmentajista vei sen uusintamatsin. Shamrock sai ainakin siinä ensimmäisessä matsissa oikein kunnolla turpaan. Mutta, onkohan se sitten kateutta kun selvisi, että Ortiz panee Jenna Jamesonia, mutten voi sietää koko äijää. Toivottavasti Shamrock siis sen vei/vie.
Kolmisen vuotta vanhahan tuo kausi on ja nythän ollaan jo kausi 9 saatu pulkkaan. Ultimate Fighterhan tuon konkurssiin menossa olleen UFC:n taannoin pelasti ja nykyään onkin melkoinen rahasampo. Shamrock ei ole ikinä voittanut Ortizia eikä voita kyllä enää tulevaisuudessakaan. Niin ja tuskin Ortizkaan voittaa enää mitään, jos edes ottelee.
Mutta joo, hienoa puhdasta väkivaltaahan tuo homma on. Kiistämättä sitä, että urheilulajina ei kyllä kovinkaan montaa vaativampaa lajia ole olemassa, että kyllä tuo jonkun judon hakkaa.
Ja vielä sambosta, että mitenkä UFC on tätä vastaan? Fedor elää ja henkittää sambosta ja hänen pystyottelunsa ei ole mitään ihmeellistä.
Fedor asiaan sellainen pointti, että muistelen lukeneeni, että Fedor tykkää tästä Sambo touhusta ja UFC taas ei ole niin innostunut ajatuksesta, joten sekin olisi iso ongelma. Uskoisin että jopa isompi kuin raha.
Eli ongelma ei hänen mukaansa ole raha, eikä samboilu, vaikka eivät kovin innostuneelta tästäkään tunnu olevan, vaan UFC:n haluama yksinoikeus Fedorin MMA-matseihin.
Kyllä minä pitäisi nyrkkeilyä "väkivaltaisempana." Nyrkkeilyssähän vastustaja tyrmättyä lasketaan vielä, ja vastustaja voi tästä toipua jolloin aivovaurion riski on suuri. MMA-otteluissa kritisoidaan tyrmäyksen jälkeistä poundausta, mutta huomattavasti pienimpi on aivovaurion riski, kuin jatkuvassa tyrmäämisessä.
Ehkä monelle pelkästään sitä, mutta itse en syty tippaakaan pelkästä verestä. Jokunen tapahtuma sitten yleisö buuasi ottelijoille, kun kehässä ei ollut säpinää, mutta itse tuijotin innoissani matsia, kun tajusin, miten kovaa duunia alasvientejä puolustanut kaveri teki ja toisaalta miten toinen tyyppi vario tekniikoitaan saada vastustaja alas. Ihan puhdas trash-talk ja uho ynnä verinen matsi on mulle paljon vähemmän mieleen, kuin monipuolinen ja täsäväkinen vääntö.Mutta joo, hienoa puhdasta väkivaltaahan tuo homma on.
Mutta joo, hienoa puhdasta väkivaltaahan tuo homma on. Kiistämättä sitä, että urheilulajina ei kyllä kovinkaan montaa vaativampaa lajia ole olemassa, että kyllä tuo jonkun judon hakkaa.
Ja vielä sambosta, että mitenkä UFC on tätä vastaan? Fedor elää ja henkittää sambosta ja hänen pystyottelunsa ei ole mitään ihmeellistä.
Katsoin huvikseni pätkän täältä, kun oli jäänyt kokonaan väliin, ja lopun hidastuksista näkyy syyt Machidan selviämiseen.Näytin pätkän kaverille joka on vapaaottelua vääntänyt ihan tosissaan joskus ja hän sanoi, ettei ymmärrä miten Machida pääsee irti koska Titon kuristus on teknisesti täydellinen.