Paulo Costan tuubikanava on ihan mielenkiintoista seurattavaa. Hyvin pääsee fight islandin tunnelmiin mukaan.
Paulo oli pettymys, ei voi mitään. Odotin häneltä agressiivista ottelustrategiaa, mutta mitä vielä, poika teki Romerot. Jotenkin jäi fiilis, ettei Paulo ollut ihan optimaalisessa kunnossa vallitsevasta tilanteesta johtuen.
Showmies voitti ja ei siinä mitään. Ylivoimainen tällä hetkellä. Olen kuitenkin luottavainen, että uusia haastajia löytyy ensi vuoden aikana. Tämä "ruotsalainen" Chimaev kenties...
Reyesin tappio oli superyllätys itselleni. odotin tältä "Jonesin kaatajalta" selkeää voittoa ikämies Błachowiczista. Ennakkosuosikin viitta sai kaverin jäätymään? Vähän siltä vaikutti.
EDIT: Jaha Makun seuraava ottelu varmistunut taistelusaarella. Nyt on kova vastus, mutta niin on Makukin vaarallinen nykykunnossaan.
Olihan tuo matsi taas ihan vitun puuduttavaa katsottavaa, vaikka Adesanya tyylikkäästi toisen nippuun laittoikin. Ei vaan mielytä minua yhtään tuo tyypin jatkuva pakittelu ja etäältä potkiminen. Tuo UFC:n octagon on yksinkertaisesti liian iso, jos vertaa Priden nyrkkeilykehään. Mahdollistaa liian hyvin tuon ärsyttävän pakittelun ja pinteestä pois juoksentelun.
Costa näytti tosi vaisulta ja, mitä lie ongelmaa niissä jaloissa oli jo alkujaan, kun oli selvästi kupattu niitä.
Adesanyan persoona on kyllä niin vastenmielinen, että toivottavasti joku leipoo turpaan ja nopeaan, jotta nöyrtyy edes vähän. Toki tuostakin luultavasti noin 75% on showmanshippiä ja leikitään sitä roistoa, mutta tartuin koukkuun.
Itse taas yllätyin ylipäänsä, että Jonesin vyö oli tarjolla. Oli mennyt ihan ohi, että tämä oli heittänyt vyönsä lähimpään suohon. Syy tälle kyllä nauratti itseäni ihan loputtomasti. Ei riitä, että saa loputonta erityiskohtelua organisaatiolta ja luvan doupata vapaasti, pitää vielä vaatia ihan poskettomia summia ottelemisesta ja itkuraivarien kera kotiin kasvaamaan.
Makun mahdollisuuksiin Barbozaa vastaan en kyllä usko sitten lainkaan. Kyyti tulee olemaan kylmää.