Mulla oli aluksi outo fiilis, kun yleisö oli pois. Siis varsinkin matsaajien esittelyt vanhaan jenkkimalliin- aivan kuin yleisö olisi ollut paikalla- oli hieman kiusaannuttavaa, mutta nopeasti tuohon yleisöttömyyteen tottui.Ainakaan tuossa edellisessä UFC Brazilissa yleisön puuttuminen ei haitannut yhtään. Iskut ja kulmausten ohjeet kuulee selkeämmin ja mikä parasta, jatkuva "WOO" huutelu loistaa poissaolollaan.
Olipa tyydyttävää, kun apina-Tony otti 5 erää totaalisesti turpaansa Gaethjelta. Conor-wannabe oli täysin vastaantulija ja näytti suorastaan amatööriltä. Jokohan pössyttelijän uhonta vähentyy, kun ei ole lähellekään Gaethjen tasoa, saati GOAT-Khabibin levelillä.
Joo samaan kiinnitin itsekin huomiota. Ei ollut Ferguson parhaimmillaan. Mutta toisaalta Gatehje on kyllä kehittynyt varsinkin taktisella puolella noista ensimmäisistä UFC-matseista. Uskon, että Gatehje antaa Khabibille kovemman vastuksen kuin Ferguson olisi antanut: kaverilla on vahva painitausta jota ei ole jostain syystä hyödyntänyt yhdessäkään UFC-matsissa. Fergusonin puolesta olen kyllä surullinen: 12 peräkkäistä UFC-voittoa ilman yhtäkään tittelimatsia. Ja eilisellä tappiolla seuraava potentiaalinen tittelimatsi tullee vasta vuoden kuluttua.Fergusonilla taisi kostautua tuo painon pudottaminen kaksi kertaa kuukauden sisään. Tankki vaikutti olevan aivan tyhjä ja mies vaikutti todella, todella jäykältä. Ei mitään pois Gaethjelta, mutta ei kyllä vaikuttanut Ferguson omalta itseltään.
Siis itsehän oon nauttinut näistä koronalähetyksistä enemmän kuin normaaleista. Juuri noi show-elementit sais tunkea niin syvälle perseeseen kun tikussa mittaa riittää. Keskitytään siihen urheiluun ja antaa lippakatiskapäiden vouhottaa kotona. Sirkusfanit Rogan ja Cormier eivät tosiaan olleet ihan kotonaan yleisön puuttuessa. Noi naamasuojukset aiheutti kyllä ns. naamapalmuja. Rogankin naureskeli tyyliin että ei vittu, talossa jokaikinen on testattu ja pellenaamarit päällä...UFC järkevyys korona aikana, no.. niin. Tilapäisjuttu, niin show kai ok,
Joo, noi herätti kyllä hilpeyttä."I can't feel my face, my eyeballs are falling out, and I have no teeth"
"Okay champ, let's get back to fundamentals in the 5th"
Asiasta enemmän ymmärtävät voisivat vähän spekuloida tänne, mitkä on Gaethjen mahdollisuudet voittaa Khabib??
Kukas tää punapaitanen on joka hyppää mukaan ajassa 3:23? Vissiin on kuitenkin tiedossa joku alan mies?
Silva ei taida paljoa otteluita väistellä? Ainakin sellainen kuva minulle on jäänyt, ottaa ketä vastaan tahansa.
Silloin kun vielä lajia seurasin, niin loukkaantunut Silva vs roinattu Sonnen oli sellainen matsi ettei toista ollut. Onko vieläkään?
Nää on näitä vitun koronahorinoita kun ei oikeita uutisia ole. Mike Tyson kohtaa Furyn, Holyfieldkin palaa kehään, Tito Ortizkin oli ottelemassa jotain nyrkkeilijää vastaan... Voi ristuksen sipulisäkki sentään...No nyt se McGregor meinaa ottaa matsin Anderson Silvan kanssa. Oli kuulemma hyväksynyt haasteen. Silvan viimeisimmät ottelut ovat olleet aika heikkoja, ja äijähän on jo 45 vuotta tai jotain. Turpaan saattaa tulla aika huolella jos ei osu valmistautuminen aivan nappiin. Ei ole paljoa varaa kyllä Connoria vastaan pelleillä tai tulee nenä äkkiä kipeeks. Saas nähän minkälainen fiasko tästäkin saadaan aikaseks.
Joo eipä kai tuo kieltäydy ellei ole pää irti. Mä vaan muistan sen kun siltä napsahti jalka poikki. Ei ole mielestäni sen jälkeen ollut entisensä. Ei kyl haittais vaikka tästä tulisi tuon mainitsemasi matsin kaltainen.
Nää on näitä vitun koronahorinoita kun ei oikeita uutisia ole. Mike Tyson kohtaa Furyn, Holyfieldkin palaa kehään, Tito Ortizkin oli ottelemassa jotain nyrkkeilijää vastaan... Voi ristuksen sipulisäkki sentään...