Yllä oli jo jonkin verran tuloksista, mutta laitan nyt omat höpinäni vielä näkymättömyysjauheen kera tähän, ettette minua muiluta spoilaamisesta:
Ensimmäisenä otelleet pikkujannut pistivät aika iloisen matsin pystyyn, Sherk ja Edgar tjsp. Varsinkin jälkimmäinen iski machidamaisen nopeasti ja väisti samantien vastustajan yritykset, ja voitto menikin aivan oikein hänelle. Kahden tumman kaverin mittelö oli harmillisen nopeasti ohitse, mutta aika vakuuttava KO, ei siinä mitään. Olisin vain nähnyt mielelläni niitä kehuttuja polvipaukkuja ranskalaiselta.
Hughesin ja Serran matsi oli ehkä värittömämpi kuin muutamat muut, mutta itse tykkään seurata mattovääntöjä ja sitä, miten kovat jätkät hakevat lukkoja yms, kun itsekin tuolla matossa vääntelen harrastelijana. GnP-tyyppien touhu ei sinänsä niin kaunista ole, vaikkakin tehokasta, mutta noita lukottajia tykkään seurata.
Machida vei hienosti ottelun. Hiukan odotin, että Evans olisi saanut ottelun mattoon, mutta ei. Lopulta sokru oli yllättävän aseeton Machidan nopeita pistoja vastaan, ja toisessa erässä otti jo pari sarjaa nokkiinsa ennen tymäystä. Mulle Machidan voitto oli mieleinen, mutta jossain vaiheessa hänellekin se ensimmäinen tappio tulee. Pistää vain miettimään, että minkätyylinen jannu sen voisi ottaa.