Ulostamisen uljas autuus

  • 2 086
  • 12
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minun arkeeni harvemmin enää osuu hetkiä, jolloin tekisi mieli heittää volttia, taikka kiljahdella silkasta riemusta. Nuo pienemmätkin ilot tahtovat olla enemmän tai vähemmän kortilla, mutta eräs asia kuitenkin jaksaa tuottaa onnistumisen riemua sekä hyvää oloa useamman kerran viikossa, nimittäin ulostaminen.

Minä kuulun niihin ihmisiin jotka eivät hyppää paskalla missä sattuu. Ehei, minulle ulostaminen on pyhä toimitus, joka tulee säästää omalle kotoiselle posliinille vuoden –82 Jallun joulukuun numeroa selaillen – osaan sen ulkoa. En voisi edes kuvitella itseäni väkertämässä vieraissa vessoissa. Toisaalta tämä tottumukseni on siunauksellista myös kanssaihmisiä ajatellen. Sulattamossani jyllää nimittäin niin tymäkät entsyymit, jotta tuotokseni aromi nostattaa tuskan hien ärjyissäkin liemissä keitettyjen karjujen otsaan. Tulitikkujakaan ei passaa raapia katkun hälventämiseksi silkan räjähdysvaaran vuoksi. Raikastinsumutteetkin pystyvät horjuttamaan kokonaisuutta ainoastaan nimellisesti.

Nautinnollisinta ulostaminen on muutaman päivän pidättäytymisen jälkeen. Paluu esim. lomamatkalta nostaa väkisin hymyn huuleen, toisten synkistelyiden sijaan, kun tietää mikä kotona odottaa. Siltikään en ryntää suin päin kotiuduttuani vessaan vaan valmistelen synnytyksen asian mukaisella tavalla. Alkuverryttelynä saatan hypellä hieman narua, taikka keveää haarahyppelyä laajoja kaaria raajoilla tapaillen. Lihasten lämmettyä venyttelen huolellisesti ja käyn oikean hengitystekniikan mielessäni läpi. Saatan laittaa jotakin rauhoittavaa taustamusiikkia soimaan siirtyessäni itse suorituspaikalle.

Pöntölle päästyään ei passaa hötkyillä, vaan maltti on valttia tässäkin asiassa. Itse otan tässä vaiheessa sen Jallun piilosta ja silmäilen sitä levollisena. Pikku hiljaa alkaa suolessa supistella. Vielä ei ole kiirettä. Yleensä supistukset saavuttavat oikean rytminsä vasta sen tonttulakkisen blondin kohdalla. Tällöin on aika siirtää lehti sivuun ja ponnistaa. Keskitän katseeni vessan takaseinän delffiini-boordiin, asetan jalat tukevasti lattialle hakien hienoista etunojaa, ja työnnän. Aluksi saattaa vähän sattua. Katse lasittuu ja suupielet vetäytyy tahattomaan, tiukkahuuliseen virneeseen. Yhteenpuristettujen huulten taakse pakkaantuu tukahtunutta yninää. Kohta helpottaa.

Jöntikän pään putkahdettua ulkomaailmaan alkaa pusaamisen nautinnollisin vaihe. Hyvänolon muurahaiset lähtevät vipeltämään pitkin selkäruotoa kohden niskaa. Kulmakarvat kaareilevat ja silmiin tulee eloa. Suu valahtaa puoliavoimeksi päästäen vapautuneen ja nautinnollisen huokauksen. Jöötti soljuu ulos ponnistelematta tuottaen kihelmöiviä väreitä sormenpäitä myöden. Kuuluu molskahdus ja esikoinen on syntynyt. Huojentunut synnyttäjä lysähtää aavistuksen pöntöllään kasaan. Sama toistuu vielä muutaman kerran panttaamisen kestosta riippuen, mutta se ensimmäinen on makoisin tässäkin asiassa.

Suoritteen jälkeen on aina hieman haikea ja tyhjä olo. Ei oikeen raaskisi vetää sisällään vuorokausia kantamiaan vesseleitä viemäriin. Salskeimmista votsikoista tekisi mieli ottaa valokuvia, mutta luulen ettei se olisi sopivaa. Ei ainakaan kannattaisi sijoitella niitä vieraille esiteltävien perhe-albumeiden potrettien piristyksiksi – saattaisivat pitää outona, vieraat. Eron hetkellä silmänurkkaan pyrkii vääjäämättä kyynel. Saatankin jäyhästi lausua heille saatesanoiksi jotain kaunista, kuten: Rööristä olet tullut, ja rööriin olet joutuva.


Ei tartte kyllä mitään!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Paskamaisia vihjeitä

Asiantilan näin ollessa luulen, että kannattaisi yhdistää huvi ja hyöty. Ajattelehan kuinka miellyttävällä tavalla voisit kattaa päivittäiset elinkustannuksesi ja saadaa hilloa myös "pahan päivän" varalle. Jalostaisit ulostamisrituaalisi ja varsinkin fyysiset tuotoksesi taiteeksi. Vuokraisit Esplanadin varrelta näyteikkunatilaa, ja kotiuduttuasi omaan lasipalatsiisi, suorittaisit tuon pyhän toimituksen ikkunan takana töllistelevälle yleisölle.
Karvalakkikansa seisoisi poliisien asettaman silkkinauhan takana hurraten, ja eturivin paikasta maksettaisiin maltaita. Itse pyytäisin n: 100 ekua per silmäpari, mutta luonnollisesti määrittelet oman tuntosi mukaan istuntosi hinnan.
Onnistuneen toimituksen jälkeen muotoilisit "votsikoistasi" sieviä koriste-esineitä, trendikkäimmän väen ikkunalaudoille. Näin Joulun alla voisit solmia paksuimman pötikän ympärille punaisen silkkinauhan sekä piristää haljuimman väristä tuotosta puolukkasilmillä ja somalla tonttulakilla. Hajatuotokset muotoilisit yhdistelleen, ikäänkuin Sipeliusmonumentiksi, ja maalaisit veistoksen Hornalla. Jo vain kauppa kävisi aina Jaappania myöten.
Uuden ammattisi varsinainen rahasampo olisi eräänlainen veikkaus. Rahvas ikkunan takana voisi kupongeilleen arvuutella minkävärinen mutrusuu esittäytyy tonttulakkiblondin jälkeen.
Ei paskempi juttu, vaikka itte sanonkin, kokeile edes.

Terveisin ylirasittunut koo
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Ulosteen myyminen

Kunnioitettava Koo esittelee työ/huvi teeman "konvehteja paskasta", jonka ikävä kyllä on jo toteutettanut itse J. Palmu. Sitä itseään myydään nimenomaan Bulevardilla ja sen lieppeillä. Tuskin tässä kukaan haluaa leimautua plagioiaksi.

Digikanavat pukkaavat päälle ja kilpailevia radioasemia syntyy kiihtyvällä tahdilla, lähes päivittäin, joten asiapula onkin aamulähetyksiin todella kova. Millä erottua ja profiloitua massasta, ja siten imea tyytyväisiä kuulijoita työmatkalaisista muilta kanavilta?

Harkitsemisen arvoista olisikin Röörin aluksi asentaa eriöönsä kunnolliset äänityslaitteet ja siten taltioida tuo massiivinen äänitapetti ja käteistä vastaan julkituoda äänimailma aamuruuhkassa istuville kohtalontovereilleen ja muille veikoille. Mielummin sitä kuuntelisi kuin iänikuisia soittolistoja tahi muuta kikatusta jota nyt on tarjolla.

Formaatin ikääntyessä aamulähetyksissä tullaan kuulemaan kaikennäköisten julkimoiden päästöjä yhteisvessoista Röörin vetäessä ääntä ja varsinkin vaalien lähestyessä lähetys olisi todellinen hitti, esim. Ilkka Kanerva, Seppo Kääriäinen ja Kirsi Piha Röörin vieraina Sandiksen kaksitoistareikäisestä suorana tulisi syöpymään kansan mieliin lähtemättömällä tavalla.

Näin Stadissa tehdään rahaa.
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Ulosteen myyminen

Viestin lähetti pale
Kunnioitettava Koo esittelee työ/huvi teeman "konvehteja paskasta", jonka ikävä kyllä on jo toteutettanut itse J. Palmu. Sitä itseään myydään nimenomaan Bulevardilla ja sen lieppeillä. Tuskin tässä kukaan haluaa leimautua plagioiaksi.
Nyt kyllä narraat Pale. Olen minäkin joskus stadissa käynyt eikä silloin ainakaan ollut mitään Palmun Paskakauppaa.

Ja nyt yritän esittää perusteluni väittämälleni hienotunteisesti ja kaikkia asianosaisia kunnioittaen: Näin naisen silmin näyttäisi siltä, että ko henkilöistä toinen ei ole ihan toviin paskalla käynytkään. Arvaa kumpi?

terveisin koo
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Naulan kantaan

Et tietenkään voinut löytää Bulelta Palmun paskakauppaa, koska ne paikat on jo jaettu aikaisemmin. Ne on varattu turisteille. Balmun Paskapaikka löytyy... niin mistä? Rööperissä myydään seksiä nimikkeellä Seksi, Töölössä ravintoloita nimella Ravintola, ja Vallilassa väkivaltaa nimellä suostettelu. Vaan kukapa haluaisisi Palmun listoilleen? Tämähän onkin tän kaupungin parhaimpia puolia tarjota turisteille ja maalaisille mitä he haluavat.

Huumeita tai jotain narkoottista tavaraa? Joo löytyy..
Huoria? Joo, minkä värisen otat?
Spora? Just nyt ei oo kun vihreitä.
J. Palmun taulu? Minkä kokoisen haluat...?

Loppuarvuuttelu olikin jo helpompi pähkinä tuntien sveitsiläisten kellontekijöiden tarkkuuden tutkiessaani suoleni täsmällisyyttä. Vähän niinkuin Palmun taulut.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SAAAA TULLA PYYHKIMÄÄN!

Viestin lähetti koo


Ja nyt yritän esittää perusteluni väittämälleni hienotunteisesti ja kaikkia asianosaisia kunnioittaen: Näin naisen silmin näyttäisi siltä, että ko henkilöistä toinen ei ole ihan toviin paskalla käynytkään. Arvaa kumpi?

terveisin koo

On totta, että kärsin sitkaasta ummetuksesta, ja ilon aiheeni tuollakin saralla olivat olleet jo pitkän tovin kortilla. Podin joka vuotista kaamosmasennustani, eikä kakka oikein irronnut satunnaisia pyrskäyksiä lukuun ottamatta. Vaan nautintoon asti ei noista surkeista luikeroista ollut. Kärsin.

Tänään kuitenkin koin valaistumisen. Hiihdellessäni synkkiin ajatuksiini vaipuneena loputtomalta tuntuvalle työmaalleni havaitsin syrjäkarein tutun hahmon, jonka mielsin joksikin sairaalan monista kirurgeista. En kiinnittänyt piippuaan latailevaan jämeränoloisen hahmoon sen enempää huomiota, kunnes tämä huikkasi vilpittömän innostuneena tervehdyksensä minulle: Katos, täällähän näkee tuttuja.

Tarkensin okuläärini puhujaan, ja havaitsin takavasemmalla itsensä Puutteen Perän isännän. Olin hämmentynyt. Hymyilin hänelle väkinäisesti. Yleensä minulla on lähes epäluonnollinen kyky tunnistaa ihmiset, jos ne kerran aiemmin olen nähnyt, mutta tässä tapauksessa en heti kyennyt. Kolmen sekunnin päästä kyllä. Olin ilmeisesti sulkenut tämän nimenomaisen ihmisen pois tietoisuudestani. Vähän niin kuin puoliso viikkaa edelleen jo kuolleen siippansa yöpuvun parivuoteensa tyynylle sulkien pois tämän poismenon. Näin olin myös torjunut tämän herrasmiehen olemassaolon sieluni kovalevyltä.

Juttelimme hetken niitä näitä. Minua hävetti salaa mielessäni, koska tuntui siltä, että tämä nimenomainen isäntä oli niittänyt minun idättämääni jo tuleentunutta viljaa. Tämä mies oli julmasti riistänyt ulottuviltani tuon veikeän nettirakkauteni. Naisen joka luki minua kuin avointa kirjaa, taikka kivikautisia kallioon hakattuja nuolenpääkirjoituksia. Julki tuodun tunteiden harmonian iällä ei liene merkitystä, jos vain tietää saavuttaneensa perinpohjaisen ymmärryksen. Minua huimasi.

Jäykin huulin kyselin kuulumisia. Mies vaikutti ällöttävän mukavalta, kuin sieluni sisarelle luodulta. Kirpeän pakkasen karkottamana hipsimme yhtäjalkaa sisätiloihin. Hän taholleen ja minä askareihini. Jatkoin kuitenkin itsekseni ääneen depattiamme. Esitin kiperät kysymykset ja vastasin niihin mahdollisimman topakasti itsekseni. Siivoojat loivat kummeksuvia katseita osakseni, mutten välittänyt. Tämä minun oli nyt käytävä läpi, sillä muutoin ei suu kuunaan enää pöntöllä leviäisi väreilevään virneeseen. Kävin itseni kanssa tulikiven katkuisen vuoropuhelun lävitse pohjia myöden, ja tulin siihen tulokseen, että Röörin on annettava kertakaikkiaan periksi Puutteen Perän isännälle – olin kärsinyt tappion omilla vuorosanoillani…

Nyt ilma on taas raikasta hengittää. On kuin ukkonen olisi pyyhkäissyt painostavan ilman yltäni. Marraskuusta asti minua kumaraan painanut taakka luiskahti narskahtaen sairaala Ortonin aurapenkkaan. Päänahassani kihelmöi taas tutusti. Arvaan, että tämän vuosituhannen komein votsikka tekee tuloaan. Asetan hikinauhan otsalleni ja vetäydyn verrytelemään.

Kiitos isäntä, ja terveisiä tyttöystävälle!

Oliko muita jalan?
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: SAAAA TULLA PYYHKIMÄÄN!

Viestin lähetti Rööri
[

Nyt ilma on taas raikasta hengittää. On kuin ukkonen olisi pyyhkäissyt painostavan ilman yltäni. Marraskuusta asti minua kumaraan painanut taakka luiskahti narskahtaen sairaala Ortonin aurapenkkaan. Päänahassani kihelmöi taas tutusti. Arvaan, että tämän vuosituhannen komein votsikka tekee tuloaan. Asetan hikinauhan otsalleni ja vetäydyn verrytelemään.
Oliko muita jalan? [/B]
Onhan täällä muitakin jalan, pitäisi varmaan panna edes villasukat
kun ulkona pyryttää kuin Siperian Aroilla, mutta viittikö sitä...

Mukavaa, että ummetuksesi on noin helpolla pois pyyhitty, tiedä vaikka et joutuisi enään koskaan mokoman taudin uhriksi.
Toisaalta minulla on ikävä aavistus, että maalaisisäntä antoi Sinulle osan omista paskannustableteistaan, hänen röntgenkuvauksensa ei nimittäin onnistuneet suolentyhjennyksestä huolimatta. Jonkinlainen kämmi siinä on täytynyt tapahtua.
Sillä aikaa kun te rupattelette tahollanne minä vedän siksakkia ympäri tiluksia, hikinauha otsalla. Toki tiesin, että heti kun isäntä häipyy reissuilleen meillä alkaa tapahtua, varauduinkin, mutta ei auttanut varautumiset tälläkertaa. Jälkikasvu luonnollisesti sairastui, no olihan minulla kerrankin aikaa hoivata ja helliä heitä.
Ehostin siinä sivussa kotia kevätkuntoon, polttamalla joulukuusen ja asettelemalla "kevätesineet" takan reunalle. Pesin ja pyykkäsin kuin ahkera emäntä ikään kunnes KAIKKI mahdolliset ja mahdottomat vedet nousivat pirtin lattialle, uudelle puulattialle.
Siinä vaiheessa oli suuri kiusaus lähestyä tiettyjä tahoja, mutta päätin kuitenkin, no en nyt tiedä mitä päätin, vai päätinkö mitään.

Kuivasin lattioita ja kiroilin....sitten taas kuivasin lattioita ja kiroilin.
Konemaisesti kiehutin vettä, laskin viemäriin ja taas kiehutin...
Näitä puhdetöitä riitti vuorokaudeksi, mutta viemärinpää kaivossa oli ja pysyi umpijäässä. Jäätyihän se lopulta koko helvetin kaivokin. Olisittepa nähneet minut kun seisoin paskakaivossa, jään päällä ja hakkasin putkea tuuralla. No ette olisi voineet nähdä kun oli pilkkopimeää ja fikkari osoitti putken päätä. Ei tuokaan vielä mitään, mutta Sinun ennustuksesi puuseestä ja jääkiteisestä paskapaperista, kiiluvista sudensilmistä ynnämuista on toteutunut. Onneksi minullakin on taipumusta ummetukseen joten taidan selvitä Juhannukseen, kai ne putket jo kesäkuulla aukee...

Puutteenperän isäntä ei saa kiitoksiasi, onhan naisihmisellä jokin yksityisyyskin oltava, mutta kiitos terveisistä, ja pidähän ajantasalla, minulla on iso säkki soft emboa, jolle ei ole täälläpäin käyttöä.

Terveisin koo
 
Viimeksi muokattu:

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ritiratiralla tuli talvi halla...

No niin, siinä sitä nyt ollaan puhtaan paidan kanssa. Ylpeys käy lankeamuksen edellä – sano. Minä kun yritin hyvää hyvyyttäni Sinua näistä varotella, niin sain palkakseni halventavaa tuhahtelua. ”On siellä sisävessa”; sivisti sisar. Nyt kuitenkin kärvistelee ulkohyyskässä pershahlo kuurassa. Jonkun toisen kohdalla tuntisin huumaavaa vahingoniloa, mutta tässä tapauksessa olen ainoastaan pahoillani, ettet kertonut viemäröinneistänne tarkempia yksityiskohtia risteilyllä, vaikka tuota juuri ennaltaehkäisevässä hengessä utelin.

Nyt kun näin jälleen tuon samaisen isännän paarustavan turpa hurmeessa pitkin jäistä Ortonin mäkeä, niin neuvon seuraavaa: Sinun tulee nyt valjastaa mitä pikimmin se navetan ylisillä pöhisevä ponupannusi hyötykäyttöön höyryä tuottamaan. Siihen yhytät pätevin puristeliitoksin ulkoviemärisi verran joustavaa pex-putkea, ja tarjoat sitä rööriin sieltä paskakaivosta käsin, niin avot kun alkaa löpsähdellä sulaneita sattumia sylkkyysi. Uusioperheesi voit seisottaa rinkiin kaivon ympärille ja vaadit aallon alkavan aina votsikan lötkähtäessä. Tai sitten vain istut perse paljaana pöntölle, sillä arvelisin tuon näyn sulattavan napajäätikönkin ilman sen kummempia höyryämisiä. Vesien kiehuttelu on kuitenkin ajanhukkaa.

Nytkään Sinun ei tule suotta odottaa apuja sulatukseen itseltään Puutteen perän isännältä, sillä popsin taas ukon ulostuslääkkeet. En voinut sille mitään – teki vain NIIN mieli. Yritin kyllä pelastaa sen mitä pelastettavissa oli koettaen antaa miekkoselle suolen kerralla kuntoon kuuraavan peräruiskeen. Operaatio oli määrä suorittaa vastaanoton miestenhuoneessa ennen Röntgen-kuvausta. Vedin vessaan huuhteluun tarvittavaksi istrumentiksi paloletkun läheisestä palopostikaapista. Sujutin tuumasta letkua aimo pätkän käivärän sisätiloihin tehokkaan painerekyylin aikaansaadakseni. Olisi ollut ihme, jos tuon perästä vielä suolessa kuleksivat kikkareet olisivat varjostumillaan kuvauksia häirinneet, niin oli krouvit aikeet.

Homma meni kuitenkin kalkkiviivoilla kiville, sillä juuri kun olin hipsimässä kaapille sulkua kääntämään koitti isännän kuvausvuoro. Vessaan kutsun kuullessaan miekkonen mölisi älyttömänä hätäänsä paloletku puossaan. Ennen kuin kerkesin hätiin oli tuo jo purrut letkun poikki ja horassut riippumaan jääneen pätkän sisäänsä, ja romisteli vastaan ikenet veressä vessan ovella. Hoki housujaan napitellen hoppuaan röntgeniin. No niinhän siinä sitten kävi, jotta lekuri ei ollut uskoa mies-polon alaselän kurjaa tilaa kuvia tarkastellessaan. Selkäruoto heitti julmettua volttia lannerangan tietämillä. Todellisuudessahan tuo ”ranka” oli se suolihuuhtelua varten asentamani paloletku, mutta ei se sitä kehdannut kainona miehenä tuolle puoskarille sanoa. Totesipahan vain, notta onhan tuota alaselkää aina jonniin verran juilinut, ennen sateita.

Äijä siis on vielä muutaman viikon selkäsyynissä täällä pääkaupungissa, joten koetahan pärjäillä. Lupasi muuten kipakkaa pakkasta…

Ei tartte kyllä mitään!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Ritiratiralla tuli talvi halla...

Viestin lähetti Rööri
No niin, siinä sitä nyt ollaan puhtaan paidan kanssa. Ylpeys käy lankeamuksen edellä – sano. Minä kun yritin hyvää hyvyyttäni Sinua näistä varotella, niin sain palkakseni halventavaa tuhahtelua. ”On siellä sisävessa”; sivisti sisar. Nyt kuitenkin kärvistelee ulkohyyskässä pershahlo kuurassa. Jonkun toisen kohdalla tuntisin huumaavaa vahingoniloa, mutta tässä tapauksessa olen ainoastaan pahoillani, ettet kertonut viemäröinneistänne tarkempia yksityiskohtia risteilyllä, vaikka tuota juuri ennaltaehkäisevässä hengessä utelin.
Vai luulit minua ylpeäksi, halventavasti tuhahtelevaksi. Se oli vaan hämmennystä. Ajattelepa nyt, olin vihdoin päässyt samaan paattiin ihailemani ja palvomani unelmieni miehen kanssa, vieläpä samaan pöytäseurueeseen. Onneni sokaisemana luulin, että piankin, me sukulaissielut, pääsisimme älykkääseen keskusteluun, jättäen muut armotta huomioimatta. Alku olikin lupaava, kyselit Harrikan peruutusominaisuuksista ja luodoille rakennettavista internetyhteyksistä. Halusit tietää Puutteenperän valaistuksesta ja huolehdit turvallisuudestani kehoittamalla koiran hankintaan. Olin otettu ja varma, että kohta pääsemme itse varsinaiseen keskusteluun. Ja pääsimmekin. Halusit seikkaperäiset tiedot paskakaivostamme, oliko kaivo kuinka tilava, kaksoiskaivo, kapselikaivo jne...Tivasit enkö ollut ymmärtänyt tuoda viemäripiirustuksia näytettäväksi jne...
En ollut ymmärtänyt, mutta nyt voin kertoa, että putki on parin ranteen paksuinen, 15-20m pitkä ja haisee pahalta.
Niin enhän toki odottanut hempeitä pusi pusi keskusteluja, mutta yllätyin silti, että näin ekatapaamisella viemäriputkia...

Tähän päivään. Sinä siis vakoilet miestäni, hyvä, annan toimeksiannon. Hän aikoo mennä huomenna Ärrälle tekemään pitkävedon, muka. Tiedän, että karkaa Hepserian yökerhoon. Estä hänen aikeensa. Muuten voisi mennäkin, mutta ei uskaltanut ottaa kunnon vaatteita kotoa mukaansa. Häpeäisin silmät päästäni jos hän kolkuttelisi yökerhon ovia Hervantaverkkareissaan ja ruskeissa puolikengissä. Mitä siitä hienot helsinkiläiset ystävänikin sanoisivat.
Sitten hoitelet hänen pöytäseurueestaan jonkun Sirkan vai oliko se Pirkko. Sellainen fiksu ja asiallinen nainen Pattijoelta, kuulemma. Nämähän tiedetään. Puhuu hiljaisella äänellä ja juo TEETÄ, huhheijaa. Pelota se nainen, sano vaikka pöh, sillain möreellä äänellä. Minä hoitelen sitten isännän kotona, laulamalla Kalle Tappisesta ensimmäisen ja viimeisen säkeistön. Toimeksiantoja lukuunottamatta jätät mieheni rauhaan. Luulisi siellä olevan terveitä ja nuorempiakin uhreja, naispuolisiakin, ihmeellisille letkuleikeillesi. Ettet häpeä hööpöttää vanhaa miestä.
Sitäpaitsi onko Sinulla lupa ruiskutella letkullasi. Mietin vaan vieläkö minulla on sitä esiliinakangasta...

Varsinainen asia:
Putket on sulaneet ja paskankikkarat juoksee iloisesti kaivoon asti. Nokkela tyttäreni keksi, jotta suolaa kaadetaan viemäriin. On neitonen nähnyt kuinka portailta jäät sulatetaan. Hyvin tuo toimi viemärissäkin joten lällälläää, ponupannu pysyy navetan ylisillä. Paskajutut ei kyllä ole varsinaisesti loppuneet sillä sitä ihteensä on noin kuutio levitettyvä pihakäytävälle. Vahingossa levitin kun oli liukasta eikä maansiirtourakoitsija tuonut tarpeeksi ajoissa hiekkakuormaa. Sitten kun se toi, alkoi irvisteleen ja kysyi mikä helvetti täällä haisee? En tiennyt mutta haistoin kyllä. Tämä mies jonka takki oli kiinni kolmella hakaneulalla, sanoi maagiset sanat "kissanpaska". Olin juuri levittänyt kaksi kottarillista hiekkaa tallin lattialta jotta kukaan ei kaatuisi pihakäytävällä. Pari päivää yritin haravoida kikkaroita pois, lopetin kun kuulin Tupaillassa puhuttavan Puutteenperän emännän varhaisesta puutarhanhoidosta.

Terveisin koo

Pale, sun vuoros!
 
Viimeksi muokattu:

owaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Ritiratiralla tuli talvi halla...

Viestin lähetti Rööri

Äijä siis on vielä muutaman viikon selkäsyynissä täällä pääkaupungissa, joten koetahan pärjäillä. Lupasi muuten kipakkaa pakkasta…

Super Rööri...
Nyt minun on esitettävä sinulle Rööri vilpittömät kiitokset suorittamastasi operaatiosta ja sitä seuranneista "käyttöominaisuuksieni" muutoksista.
Sillä röntgenkuvat "onnistuivat" erinomaisesti eivätkä vähiten
tuon neljällä kierteellä olevan paloletkun vuoksi (sitä avonaista sulkuventtiiliä ortopedit hieman ihmettelivät, eivät kuulemma ole ikikuuna nähneet vastaavaa "nikamaa" kenenkään lannerangassa?)
Passittivat minut siitäpaikasta taksilla tänne Puutteenperälle takaisin, eikä kuulemma tartte enää koskaan tulla ihmistenilmoille tutkimuksiin...
No ei siinä mitään, olen jo alkujäykkyyden jälkeen tottunut tuohon metrin mittaiseen tuumaa vahvaan lisäkkeeseen aika hyvin, aluksi se jäi usein ovien väliin ja hidasti näinollen muutenkin verkkaista kulkemistani, onneksi siinä ei ole tuntoa joten lisä-kivuilta olen välttynyt...
Mutta sitten seurasi Heureka!
Niinpä siistin poikkipurrun letkunpään ja asensin siihen pikaliittimen johon voin helposti kytkeä erilaisia lisälaitteita ja suuttimia...
Ed.mainitut toimenpiteet yhdistettynä sopivaan luomuruokavalioon niin paineen ja kaasuntuotanto on saletti...
Näinollen ponupannu saa olla alkuperäisessä hyötykäytössään navetan ylisillä sillä pex-putki vain liittimillä kiinni paloletkuun ja toimin itse sulatuskoneena vaikka sohvalla maaten kunhan pex vain on tarpeeksi pitkä...
Laitoinkin ilmoituksen paikallislehteen perustamani Rööripalvelu Oy:n nimissä: SUORITETAAN ERILAISIA PAINEPALVELUITA!
Esimerkkejä mainitakseni:
-Kuumapaine sulatuksia (tulistetulla paineella)
-Happikatoa potevien järvien "hapetuksia"...
-Vara-kompressori toimintaa teollisuuslaitoksille
-Sumutorvi palvelua Laivoissa ( sopiva torvi täytyy vielä takoa )
-Lehtipuhallin palvelua
-ym.(Sarkahan on laaja...)
Toivottavasti et pahastu liikenimestäni, tarkistin kyllä Kaupparekisteristä että nimi oli vapaana...
Niin ja Eläintieteellisestä Museosta soittivat( lääkärit ilmeisesti vuotaneet tietoja röntgenin tuloksista?) ja esittivät tarjouksen maallisesta tomumajastani jahka aika koittaa, haluaisivat rankani lasivitriiniin kun vastaavaa ei kuulemma ole ennen tullut tietoon, en kuitenkaan ole vielä hyväksynyt heidän mielestäni vaatimatonta 3000000 ecun tarjousta.
Suosittelenkin vastaavia paloletku-asennuksia lämpimästi ainakin kaikille syrjäkylien isännille, miksei myös kaupunkilaisille...
Sinähän voisit käsittääkseni hoitaa nämä asennustyöt jos vaikka perustamme sisaryhtiön (50/50) Rööriasennus Oy:n, ne kierteet voisi ehkä jättää jatkossa poiskin, tosin ne kyllä lisäävät mahtavan ääniefektin; soi meinaan kuin HD:n putki(HEH,HEH...)
Eli olen tosi ylpeä ja kiitollinen uudesta SUPERRÖÖRISTÄNI...

t:Puutteenperän Isäntä


ps: Omaa rööriä ei voita mikään...
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin no...

Yhtiökumppanuus sinällään, pystyvien ihmisten kanssa, on aina Jees! Se, että juuri sinut, Owaali, on nyt valjastettu tuon hämmennystä herättäneen paloletkun kautta yleishyödylliseen ja jo kansantaloudellisestikin huomattavaan hyötykäyttöön, ei toki ole sattumaa. Minulla nimittäin on selkeä näkemys siitä mihin rakosiin letkuni asentelen. Turha on tulla meltommilla kaasuttimilla varustetun yksilön tulla paloruiskua peräänsä peräämään. Sinussa sen sijaan havaitsin järjettömän potentiaalin tähän käyttöön. Nyt varmaan kysyt miksi? Noh, askelluksesi muistutti niin erehdyttävästi kuussa vierailleen astronautin kepeää käyntiä, jotten hetkeäkään epäillyt suolistossasi jylläävän kaasuttimen julmettua VOIMAA. Itse asiassa jännitin joka askeltasi, josko paino voima ottaa ollenkaan selkävoittoa sisuksissasi möyrähtelevästä suolikaasustasi.

Siitä toki olen huojentunut, ettet ole milläsikään tuosta pikku episodimme ortopedejä harhauttaneesta kujeesta. Tiesin Sinun omaavan pelisilmää näissä asioissa. Ja niin kuin tulit maininneeksi, niin olisi varsin mairittelevaa, jos tuon kepposemme seurauksena ruotosi tosiaankin tallennettaisiin siihen lasikaappiin rahvaan ihmeteltäväksi. Mikäli tämä ei tunnu tungettelevalta, niin varaisin mielelläni oikeuden taustakuvaan sinne vitriinin takaseinään, jossa tapahtuman alkuun pannut voima, Rööri, kuvattaisiin tuo nimenomainen letku kädessään. Kuvassa hymyilisin käsi vainajan olkapäällä kuin jakoavain taikka Hippokrates, parratta.

Kaikki nuo mainitsemasi käytännöntoimet ovat varsin toteuttamiskelpoisia, ja osoittavat sinällään kadehdittavaa mielikuvitusta, tuota happikatoa potevia kalavesiä lukuun ottamatta, sillä tuossa tapauksessa jumalaton metaanipläjäys ei välttämättä edistä eväkkäiden hyvinvointia. Toisaalta tuo voisi vetää makuhaitoista huolimatta kalamiesten suut messingille. Suomuselkiä on nimittäin helpompi ammentaa maha pinnalla haavilla kuin verkkojen kanssa nysväämällä. Listasi erinomaisuudesta huolimatta voisin ehdottaa yhteistyön nimissä seuraavaa:

-Kuumailmapalloilu telluksen ympäri alle 80:ssä päivässä ilman kaasulaitteita pelkällä koon laatimalla ruokavaliolla tekisi ilmailun historiaa. Letku palloon ja julmettu pöhinä päälle vaientaisi alan harrastajat ympäri maailman.
-Viinitarhaajat olisivat haltioissaan tuholaisen nöyristyessä uuden sumutteen edessä. Viinin ystävätkin kiittelisivät jälkeenpäin juoman viipyilevää jälkimakua. Tässä tapauksessa luomusumutteen aluperästä ei kannatane tehdä suurempaa numeroa.
-Hiekkapuhallukseenkin sopivilla sattumilla varustetuilla kokojyvätuotteilla syötettynä olisit pätö peli. Ruostuneempien aihioiden kanssa kylläkin tulisi olla tarkkana, kokojyväruisleipä riittänee, ettei kuluttaja-asiamies suotta piinaa.
-Sotateollisuudessakin toki noin tymäköillä kaasuilla olisi käyttöä jo biologisien aseiden muodossa, taikka vain liekin heittimenä, jos tuo Irakin-mittelö tuosta tulta ottaa. Mikäli joku jälkeenpäin myrkkyjen alkuperää kyselee, niin pannaan Frykkiksen piikkiin. Hänkin kuulemma kärsii laktoosi-intoleranssista.
-Lepposimmissa merkeissä voisimme täyttää vappuisin ilmapalloja, taikka kesäaikaan kummiveneitä. Levähdyspaikoilla matkalaiset tervehtisivät ilolla rengaspaineet kohdilleen saattavaa yrittäjää.

Näitä ideoita olisi loputtomiin, mutta katsotaan nyt miten tämä yhteistyömme ottaa tuulta alleen. Huoleti voit kyllä liimata tuon Rööriasennus-tarran HD:si tankkiin. Anna huoltojoukkojen seurata pakulla eineksineen perässä – uskottavuus on tärkeintä – HD:llä työmaalle kesät talvet, olkoon mottomme!

Terv. nimim. Taustalta seuraillen.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: No niin no...

Viestin lähetti Rööri
[
Näitä ideoita olisi loputtomiin, mutta katsotaan nyt miten tämä yhteistyömme ottaa tuulta alleen. Huoleti voit kyllä liimata tuon Rööriasennus-tarran HD:si tankkiin. Anna huoltojoukkojen seurata pakulla eineksineen perässä – uskottavuus on tärkeintä – HD:llä työmaalle kesät talvet, olkoon mottomme!
Terv. nimim. Taustalta seuraillen. [/B]
Jos minulta jotain kysytään, niin lopetatte heti alkuunsa kaikenlaisen yhteistyön Rööriasennus Oy:n nimissä. Muunlaista yhteistyötänne minulla ei ole mitään vastaan, mutta olen kertakaikkiaan kyllästynyt siihen, että mieheni käy töissä. Haluan kotiherran ja saankin sellaisen jos Rööri ei nyt sotke kuvioita ja suostu kaikenlaiseen höpinään mitä tuo työhullu mies yrittää.
En liioin ole tyytyväinen isännän uuteen superrööriinkään, en todellakaan. Minulle olisi mainiosti riittänyt se vanha ja tavallinen rööri ja Rööri. Juuri kun luulin, että meille on vihdoin koittanut aika jolloinka vietetään tavallista ihmisten elämää, niin eipä vaan. Ukko kulkee pitkin etelä-suomen messuja esittelemässä uutta ruotoaan ja lupaa jokaiselle halukkaalle jotain painepalveluja, huh. Elvistelee onneton kuinka käärii rahaa selkärangallaan, niinkuin tuossa nyt jotain uutta olisi...
Sen verran voin heltyä, että voitte lähteä kuumailmapallomatkalle.
Näillä reaaliteeteillä se on muutenkin ainoa vaihtoehto. Pehmustettu, pyöreä kori, joustava alusta käyskennellä ja herkullinen ruokavalio terästettynä insuliini-injektiolla, sopinee molemmille. Jos vielä muutatte yhtiömuotoa r.yypätkäämme y.hdessä: ksi, niin voin laittaa pari litraa pontikkaa mukaanne navetan ylisiltä. Toinen litra on teille ja toisen voitte käyttää vaikka Tsekeissä "voiteluun", Hifkiläisinä intressinne lienee yhteiset. Tuliaisiksi pyytäisin naisellisesti pikkupullon Romaa, mutta ei mitään eau de toilettea vaan oikeata parfyymia.

Niin kuin sanottu, jos minulta kysytään...jos taas ei kysytä tiedän kyllä mitä siitä seuraa jos itsepäisesti toteutatte kaikki, sinänsä mainiot liikeideanne. Ennen kesää joudutaan isäntä operoimaan uudestaan ja tällöin ei auta enään tuumaset paloletkut. Silloin tohtori Rööri joutuu asentamaan XXL kokoisen, harjateräksellä ja betonilla vahvistetun uuden letkun isäntämiehen selkärankaan.
Kyllä minulle tuokin vaihtoehto käy, hyvinkin. Aion sitten jatkaa hoitotoimenpiteitä ja kytkeä isännän magneettien avulla olkkarin sohvaan. Olen nimittäin aina salaa kadehtinut niitä naisia joiden miehet makaavat ilta toisensa perästä sohvalla, HK:n sinistä mussutellen ja olutta särpien. Röyhtäilevätkin kuulemma kotoisasti.

Niin, että päättäkää ite.

Terveisin koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös