Viestin lähetti bozik
Samaa mieltä Playmaker61 kanssa. Julistetaan pyhä Ugh Ugh rasismivapaaksi huudoksi ja jätetään rasismin arvioiminen tähän.
Henk.koht. en ikinä ole pitänyt ko. kuutoa minään rasistisena kommenttina, joten sen puolesta ihan piis vaan. Yleensäkin tämä koko käsite "rasismi" alkaa lähinnä vituttaa. Kettutyttöjen ja "luonnonlapsien" kehittämää jeesustelua, vailla mitään ideaa. Jos minä kutsun jotain mokkakorvaksi, neekeriksi, apinaksi, jne, se on ihan sama kuin että kutsuisin jotain kusipääksi, homoksi, persreiäksi, jne.
Henk. koht. en pidä sitten tuosta Ughittelusta pätkääkään, se on jotenkin niiiiin tyhmän kuuloista, mutta ei kai minun siitä tarvitsekaan pitää.
Minulle kiekkokatsomo on aina edustanut paikkaa jossa saa huutaa ihan mitä mieleen tulee, ilman mitään jälkipeliä. (joskus tosin saattoi saada mustan silmän, mutta sekin kuului henkeen) Jos nyt sitten aletaan jeesustella että mitä siellä saa huutaa ja mitä ei, voidaan tosiaan kyseenalaistaa että kannattaako sinne halliin enää edes mennä. Sama kun katsoo matsin telkkarista, tunnelma on ihan yhtä korkealla muutenkin.
Vielä noista huudoista, Sveitsiläisiä pidetään kai yleensä sivistyneenä ja asiallisesti käyttäytyvänä kansana, mutta kyllä siellä katsomossa ainakin kuulee mitä "hassumpia" huutoja aina toisinaan. Yksi lemppareitani on muuten Zürich Lionsin faniporukan oma mukaelma paikalliskilpailija Rapperswilin kannatuslaulusta. Pari kertaa kun "Rappi" on ollut viemässä voittoa kotipelissään, tuhatpäinen ZSC:n fanilauma kajauttaa ilmoille todella kovaa ja komeasti laulun "Scheisse, scheisse Rapperswiiiil..." :)