Minä en kyllä ymmärrä, että millaisilla vehkeillä ihmiset katsovat Viaplayta. PS4:n kautta ei mitään eroa Viasatin tv-kanaviin ja minulla on riittävä kokemus molemmista osapuolista.
No tää menee nyt ohi ketjun aiheen, mutta menköön.
Lopetin Viaplayn tilaamisen noin vuosi sitten. Silloin en ollut tyytyväinen kuvanlaatuun. Käytin Viaplayta silloin xbox360:llä ja lähes tuliterällä tietokoneella, jossa kyllä potkua pitäisi riittää (pystyy mm. editoimaan full hd -videoita kuin vettä vaan ja pyörittää pelejä parhailla grafiikoilla). Netti on 100mbit. Kavereiltani ja työkavereiltani olen kuullut tältä kaudelta myös Viaplayn kuvanlaadun kritisointia, mutta itselläni ei siis ole omakohtaista kokemusta Viaplayn kuvanlaadusta tällä hetkellä.
Tuon viime kauden jälkeen en ole enää Viaplayn palveluihin koskenut, vaan tilasin syksyllä Viasatin tv-kanavapaketin. Vähän sama homma kuin Liigan kanssa, Ruutu-palvelu oli viime kaudella niin paskaa, että mielelläni kattelin tämän kauden kiekkopelit Nelonen Pro -kanavilta ilman pätkimistä. En ole katunut sitäkään päätöstä.
Arvostan omassa käytössäni myös sitä, että jos tulen vaikka himaan just ennen matsin alkua, mulle riittää että avaan telkkarin ja voin ryhtyä kattomaan matsia suoraan. Ei tarvi availla tietokonetta tai konsolia ja sitten bufferoida matsia käyntiin ja toivoa että Viaplayn lähetys ei pätki.
Olen kyllä onnellinen Grainger sinun puolestasi että sinulla Viaplay palvelu toimii hyvin ja olet siihen tyytyväinen.