UEFA Champions League 2005-06

  • 70 432
  • 824
Tila
Viestiketju on suljettu.

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kiitti Van Persie...Tästä vielä Arse tasuri ni hy-vä...

huh huh...Dennis pelastaa häpeältä...
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
FC Bayern ja Barça voittivat. Ei suuresti, mutta tärkeintä on se, että kausi aukesi molemmille vieraissa täydellä pistepotilla. Tästä on hyvä jatkaa. Ja Guerrero osui toisessa matsissa putkeen.

EDIT: Tuo Barca kuuluisi parhaat letkautukset ketjuun. Katsotaan viljeleekö joku muukin sitä
 
Viimeksi muokattu:
Bayern voitti sitten 0-1, Rapid missasi rankun 81. minsalla, mutta tilastojen mukaan vierasjoukkue hallitsi peliä. Barca sai halvan voiton. Ensimmäinen joululla ja tuomari meni vielä viheltämään rankkarin. Barcan yhden maalin voitolla pitkäveto olisi pitänyt 96.72 kertoimella.
 

snumi

Jäsen
Barcan maalit

Barca teki ekan maalin vastapalloon taaksepäin syötön jälkeen. Laukaus koski puolustajan takajalan pohkeeseen ja maalivahti meni väärään suuntaan. Tehty ja ansaittu maali siis. Tuollaisia hyvät tekevät ja huono-onniset päästävät. Usein se onni osuu paremmalle ja epäonni huonommalle.

Rangaistuspotku tuli, kun Bremenin pakki otti kiinni Barcan hyökkääjän paidan helmasta kiinni kun tämä oli menossa maalipaikkaan. Paidan repiminen rankkarialueella on väärin, hienoa että tuomari huomasi. Tuollaisia pilkkuja hyvät tiimit saavat ja huonot kärsivät.

Pasasen hieno vapari huomattiin, samaten se että molemmat joukkueet laukoivat kerran maalin oikeaan pystypuuhun. Lopulta kuitenkin parempi voitti ansaitusti.
 
Viimeksi muokattu:

snumi

Jäsen
Real Madrid häviää 3-0 ja se on "normaalia?"

hermosillo kirjoitti:
Real Madrid aloitti myös vuosi sitten häviämällä avausottelunsa 3-0. Muistaakseni vastassa oli tuolloin vieraskentällä Bayer Leverkusen, joten ei mitään uutta.

Vertailun vuoksi: 3-0 on pahin tappio mitä Real Madridille on näissä koitoksissa kohdalle osunut, eli ns. katastrofi. Jos tämä tappio kuvastaa joukkueen kykyjä, niin TÄNÄKÄÄN vuonna ei siis tule minkään sortin UCL-menestystä, kuten ei viime vuonna eikä sitä edellisenä. Tätä varmaan yritit viestittää: Real Madrid on eilisen tähti?
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
No niin Ajax tasoitti sitten 90. minuutilla ja multa meni 120euroa ohi suun, kiitos siitä. Arsenal olisi saanut kyllä hävitä. ManUlla on pullat ihan hyvin uunissa, Villareal lienee kova kotonansa.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Vauhtipukki kirjoitti:
Wayne Rooneyn typerä punainen. Ei se vaan osaa pitää päätänsä kylmänä.

Tästä jo puhunut itse niin monta kertaa. Juuri tämä asia erottaa Rooneyn vielä esim. Henrystä valioliigan parhaista kärjistä kun puhutaan. Henry on huomattavasti tasapainoisempi(niin pelaajana kuin pään sisällä persoonana). Mutta ehkä ikä opettaa, ehkä.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
eagle kirjoitti:
Tästä jo puhunut itse niin monta kertaa. Juuri tämä asia erottaa Rooneyn vielä esim. Henrystä valioliigan parhaista kärjistä kun puhutaan. Henry on huomattavasti tasapainoisempi(niin pelaajana kuin pään sisällä persoonana). Mutta ehkä ikä opettaa, ehkä.

Mikä hauskinta niin ManU:n kotisivuilla oliko n. vajaa kuukausi sitten monen monta uutista missä Rooney oli sanonut, että olen nyt paljon kypsempi pelaaja enkä sorru typeriin kortteihin. Bullshit sanon minä.
Kyllä sillä Rooneylla menee vielä pari vuotta ennen kun se saa tuota jääräpäisyyttä pois. Sehän oli tuossa Pohjois-irlantia vastaan huutanut Beckhamille ja Ferdinandille, että f*ck off, kun mies oli saanut keltaisen kortin ja häntä yriteltiin rauhoitella.

Vaikka suuri ManU fani olenkin niin ei Rooney tule koskaan pääsemään Henryn tasolle käytöksessä. Henry on esimerkki hyvästä fair play hengestä ja sen pelejä katsellessa niin sehän tulee toimeen kaikkien vastustajien ja tuomarien kanssa heittelemällä jotain pientä huulta välissä. Rooneysta mahdotonta edes kuvitella.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
kuutti kirjoitti:
Barca sai halvan voiton. Ensimmäinen joululla ja tuomari meni vielä viheltämään rankkarin.

Tuota jouluahan se selostaja Jalokin jaksoi hokea siinä ensimmäisessä maalissa. Harmittaa tuollainen. Minusta Barca pelasi tilanteen aivan loistavasti. Pienessä tilassa monta syöttöä omille ja lopulta veto vastapalloon. Pieni kimmoke Bremenin kundin jalasta ja veskari meni väärään suuntaan.

Aika vähän tuossa kuitenkaan onnella oli merkitystä. Toisaalta pientä tuurin tynkää yleensä tarvitaan maalin tekemisessä. Maalitilanne oli kokonaisuudessaan hienosti pelattu ja ansaitsee siten muunkin luonnehdinnan kuin "joulu".
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Ihan ok peli eilen. Barca vakuutti alussa ja teki todella hienon maalin. Itse kimmokkeen ottanut veto nyt ei ollut kummoinen, mutta paikka pelattiin Decolle todella hienosti. Juuri tuonkaltainen nopea lyhytsyöttöpeli on parasta Barcaa ja sellaiseen ei kovin moni muu jengi kykene. 2-0 tuli sitten IMO ansaitusta pilkusta: kaveri repi paidasta alueella->pilkku. Mun mielestä hyvä ottaa kaikki paidasta repimiset helvetin tarkasti, jotta niistä päästäisiin ede hiukan eroon. Muutenkin alueen sisällä ei pitäisi sallia sen kovempia otteita kuin ulkopuolellakaan. Tällä en tietenkään tarkoita, että kaikista ihan heppoisista kontakteista tulisi pilkku viheltää. Mutta selvät repimiset, estämiset(mitä tapahtuu muuten esim. kulmissa aivan vitusti) jne. pitäs ottaa pois.

Seuraavaks sitten Chelsea-Liverpool.
 

TML

Jäsen
Vauhtipukki kirjoitti:
Vaikka suuri ManU fani olenkin niin ei Rooney tule koskaan pääsemään Henryn tasolle käytöksessä. Henry on esimerkki hyvästä fair play hengestä ja sen pelejä katsellessa niin sehän tulee toimeen kaikkien vastustajien ja tuomarien kanssa heittelemällä jotain pientä huulta välissä. Rooneysta mahdotonta edes kuvitella.

Rooneylla on kukkopojan mainetta mutta pidän häntä Henryä parempana hyökkääjänä ja pääasia että verkot heiluu. Henryä pidän itse hiukan leijana pelaajana. Johtuu varmaan siitä että maalien jälkeen mies on hyvinkin ylimielinen usein ollut. Lisäksi Henry on filmaaja!
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
TML kirjoitti:
Henryä pidän itse hiukan leijana pelaajana. Johtuu varmaan siitä että maalien jälkeen mies on hyvinkin ylimielinen usein ollut. Lisäksi Henry on filmaaja!

Oma lehmä taas ojassa, joten mielipiteet kiinnostaa. Ensimmäisen väitteen ymmärrän ottaen huomioon tosiaan hänen "tuuletuksensa". Mutta filmaaja... Vaikka kuinka yritän katsoa ilman Arsenal-lasejani, niin en tätä oikein ymmärrä. Mielestäni Henry filmaa selvästi vähemmän kuin keskivertokärki ja useasti hän pyrkii pysymään pystyssä ja viemään tilanteen loppuun, vaikka olisi mahdollisuus vetää itsensä mahalleen keskelle kenttää. Ei siis mikään Pires. Eli onko tämä vain joku fiilis, mikä sinulle on jäänyt vai olisiko jotain perusteluitakin?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Kiitos vaan Paddy Vieira. Liveseurannassa miehen nimeä ei mainittu toisella puoliajalla kuin tuon toisen keltaisen ja siitä seuranneen punaisen yhtydessä.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
TML kirjoitti:
Lisäksi Henry on filmaaja!

Olen nähnyt lähes kaikki viime vuosien Arsenalin Pre liiga pelit (Canal+/livenä), enkä ole koskaan moista huomannut!?
Onko sinulla mennyt Pires ja Henry sekaisin? Missä matsissa näit Henryn filmaavan? Bytheway, Henry on eräs Pre Liigan suosituimmista pelaajista vasustajien mielestä (esim. Poolin ja Boltonin pelaajat kehuvat aina). Osaksi tämä johtuu siitä,että Henry käy näkyvästi taistelua rasimia vastaan.Osaksi siitä,että on mainio läpän heittäjä.
Nyt minä(kin) haluan kyllä esimerkin perusteluineen, kiitos
 

TML

Jäsen
Brewer kirjoitti:
Olen nähnyt lähes kaikki viime vuosien Arsenalin Pre liiga pelit (Canal+/livenä), enkä ole koskaan moista huomannut!?
Onko sinulla mennyt Pires ja Henry sekaisin? Missä matsissa näit Henryn filmaavan? Bytheway, Henry on eräs Pre Liigan suosituimmista pelaajista vasustajien mielestä (esim. Poolin ja Boltonin pelaajat kehuvat aina). Osaksi tämä johtuu siitä,että Henry käy näkyvästi taistelua rasimia vastaan.Osaksi siitä,että on mainio läpän heittäjä.
Nyt minä(kin) haluan kyllä esimerkin perusteluineen, kiitos

Samoin olen seuraillut Arsenkin pelejä ja jatkuvasti mies on ollut filmaamassa. Harmi kun en ole kirjoittanut tapauksia ylös mutta teen jatkossa sitten niin.
 

TML

Jäsen
Bayernilla kyllä kävi tosi hyvä tsäkä ku kattelin ton koostepätkän. Melkosesti oli paikkoja Wienillä mutta epäonni vaivasi. Samoin Werdeni koki epäonnea muutamaan otteeseen. Mut sitähän tää futis on.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
TML kirjoitti:
Lisäksi Henry on filmaaja!

Unohtui kiihdyksissä ajatuskin. Henry ei filmaa, ainakaan yhtään enempää kuin muutkaan kärkipelaajat ja huomattavasti monia muita parhaita vähemmän. Hän nimenomaan pyrkii pelaamaan tilanteet loppuun asti. Loistava pelaaja, mahtuisi Allianssiin mennen tullen. Jos Arsenalista olisit ottanut esimerkiksi filmaajista Piresin, niin voisin hyväksyä sen.
 
TML kirjoitti:
Rooneylla on kukkopojan mainetta mutta pidän häntä Henryä parempana hyökkääjänä ja pääasia että verkot heiluu. Henryä pidän itse hiukan leijana pelaajana. Johtuu varmaan siitä että maalien jälkeen mies on hyvinkin ylimielinen usein ollut. Lisäksi Henry on filmaaja!

Filmaaja? Et selvästi ole nähnyt paljoakaan Henryn pelejä.. et todellakaan.
Maalien jälkeen on toki ylimielisen oloinen, mutta se ei tee hänestä huonoa hyökkääjää. Rooney on vielä kiukutteleva pikkupoika, huippupelaaja hänkin toki. Aika makuasia kumpaa pitää parempana, molemmat ovat niin helvetin hyviä.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
TML kirjoitti:
Samoin olen seuraillut Arsenkin pelejä ja jatkuvasti mies on ollut filmaamassa.

No, eikai sitä näin hyviin perusteluihin voi enää mitään sanoa. Mites, jos vertaat häntä muihin huippukärkiin, niin onko hän sieltä pahimmasta päästä?
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
TML kirjoitti:
Samoin olen seuraillut Arsenkin pelejä ja jatkuvasti mies on ollut filmaamassa. Harmi kun en ole kirjoittanut tapauksia ylös mutta teen jatkossa sitten niin.

Taidat oll huumorimiehiä? Vai takoitatko 'filmaamisella', että Thierryllä on ollut 5 pikselin Canon matsesissa mukana?
 

TML

Jäsen
Sorppa kirjoitti:
No, eikai sitä näin hyviin perusteluihin voi enää mitään sanoa. Mites, jos vertaat häntä muihin huippukärkiin, niin onko hän sieltä pahimmasta päästä?

Ei suinkaan ole pahimmasta päästä mutta silmissäni kumminkin filmaaja.
 

TML

Jäsen
Neloskenttä kirjoitti:
Filmaaja? Et selvästi ole nähnyt paljoakaan Henryn pelejä.. et todellakaan.
Maalien jälkeen on toki ylimielisen oloinen, mutta se ei tee hänestä huonoa hyökkääjää. Rooney on vielä kiukutteleva pikkupoika, huippupelaaja hänkin toki. Aika makuasia kumpaa pitää parempana, molemmat ovat niin helvetin hyviä.

En mielestäni väittänytkään Henryä huonoksi hyökkääjäksi vai?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös