hermosillo kirjoitti:Real Madrid aloitti myös vuosi sitten häviämällä avausottelunsa 3-0. Muistaakseni vastassa oli tuolloin vieraskentällä Bayer Leverkusen, joten ei mitään uutta.
Vauhtipukki kirjoitti:Wayne Rooneyn typerä punainen. Ei se vaan osaa pitää päätänsä kylmänä.
eagle kirjoitti:Tästä jo puhunut itse niin monta kertaa. Juuri tämä asia erottaa Rooneyn vielä esim. Henrystä valioliigan parhaista kärjistä kun puhutaan. Henry on huomattavasti tasapainoisempi(niin pelaajana kuin pään sisällä persoonana). Mutta ehkä ikä opettaa, ehkä.
kuutti kirjoitti:Barca sai halvan voiton. Ensimmäinen joululla ja tuomari meni vielä viheltämään rankkarin.
Vauhtipukki kirjoitti:Vaikka suuri ManU fani olenkin niin ei Rooney tule koskaan pääsemään Henryn tasolle käytöksessä. Henry on esimerkki hyvästä fair play hengestä ja sen pelejä katsellessa niin sehän tulee toimeen kaikkien vastustajien ja tuomarien kanssa heittelemällä jotain pientä huulta välissä. Rooneysta mahdotonta edes kuvitella.
TML kirjoitti:Henryä pidän itse hiukan leijana pelaajana. Johtuu varmaan siitä että maalien jälkeen mies on hyvinkin ylimielinen usein ollut. Lisäksi Henry on filmaaja!
TML kirjoitti:Lisäksi Henry on filmaaja!
Brewer kirjoitti:Olen nähnyt lähes kaikki viime vuosien Arsenalin Pre liiga pelit (Canal+/livenä), enkä ole koskaan moista huomannut!?
Onko sinulla mennyt Pires ja Henry sekaisin? Missä matsissa näit Henryn filmaavan? Bytheway, Henry on eräs Pre Liigan suosituimmista pelaajista vasustajien mielestä (esim. Poolin ja Boltonin pelaajat kehuvat aina). Osaksi tämä johtuu siitä,että Henry käy näkyvästi taistelua rasimia vastaan.Osaksi siitä,että on mainio läpän heittäjä.
Nyt minä(kin) haluan kyllä esimerkin perusteluineen, kiitos
TML kirjoitti:Rooneylla on kukkopojan mainetta mutta pidän häntä Henryä parempana hyökkääjänä ja pääasia että verkot heiluu. Henryä pidän itse hiukan leijana pelaajana. Johtuu varmaan siitä että maalien jälkeen mies on hyvinkin ylimielinen usein ollut. Lisäksi Henry on filmaaja!
TML kirjoitti:Samoin olen seuraillut Arsenkin pelejä ja jatkuvasti mies on ollut filmaamassa.
TML kirjoitti:Samoin olen seuraillut Arsenkin pelejä ja jatkuvasti mies on ollut filmaamassa. Harmi kun en ole kirjoittanut tapauksia ylös mutta teen jatkossa sitten niin.
Sorppa kirjoitti:No, eikai sitä näin hyviin perusteluihin voi enää mitään sanoa. Mites, jos vertaat häntä muihin huippukärkiin, niin onko hän sieltä pahimmasta päästä?
Brewer kirjoitti:Taidat oll huumorimiehiä? Vai takoitatko 'filmaamisella', että Thierryllä on ollut 5 pikselin Canon matsesissa mukana?
Neloskenttä kirjoitti:Filmaaja? Et selvästi ole nähnyt paljoakaan Henryn pelejä.. et todellakaan.
Maalien jälkeen on toki ylimielisen oloinen, mutta se ei tee hänestä huonoa hyökkääjää. Rooney on vielä kiukutteleva pikkupoika, huippupelaaja hänkin toki. Aika makuasia kumpaa pitää parempana, molemmat ovat niin helvetin hyviä.