En tiedä miten muut nämä kaksi Pool-Chelsea ottelua näkivät, mutta minusta tuo oli jalkapalloviihdettä surkeimmillaan. Pool-faneja varmasti jännitti, mutta kenellekkään muulle tästä ei kyllä jäänyt mitään käteen. Aika laiha lohtu on sekin, että Chelsea tippui, vaikka sitä toivoinkin. Etukäteen paljon parjattu italialainen puolivälierä AC Milan-Internazionale oli suorastaan maagista peliä, jos tähän verrataan.
Jos vielä muutaman sanan heittää Chelseasta, niin tänään nähtiin mielestäni heidän hyökkääjiensä huono taso, josta olen aiemminkin kirjoittanut. Siihen on sitten sattunut muutamia onnettomasti puolustavia joukkueita(kuten Barcelona tai Bayern vieraissa), jotka ovat ehkä antaneet liiankin ruusuisen kuvan Chelsean tehokkuudesta. Toki Chelsea on osunut valioliigassa, mutta siellä taso heittelee niin rajusti, etten lähtisi suoraan vertailemaan. Tietysti suuri kunnia kuuluu Poolin puolustukselle, joka hoiti hommansa miltei täydellisesti.
Chelsean hyökkääjistä Drogba oli aivan aseeton, kun Chelsea roiski pitkiä palloa perinteiseen brittityyliin. Kezman oli ja on ollut koko kauden täysi floppi, mielenkiintoista nähdä jaksetaanko Kezmania ensi kaudella katsella SB:llä. Gudjohnsenia ei enää edes viitsi haukkua, melkein säälitti se veto siinä lopussa, vaikka toisaalta olin tyytyväinenkin, ettei osunut. Tietysti voidaan sanoa, ettei tarjoilu ollut kohdallaan, mutta kyllä hyvä hyökkääjä luo vaikka itse ne tarvittavat tekopaikat, kuten esimerkiksi Sheva on tälläkin kaudella osoittanut.