Blackie kirjoitti:... mikäli yksi irlantilainen lasketaan myös britiksi.
Ja suomalainen ruotsalaiseksi...
Kaypa sanomassa jotain noin typeraan irkulle, niin kakkuun tulee aika tarkkaan.
Blackie kirjoitti:... mikäli yksi irlantilainen lasketaan myös britiksi.
Kyllä mä nyt parit irkkujuntit aina pistän pakettiin.1Timer kirjoitti:Kaypa sanomassa jotain noin typeraan irkulle, niin kakkuun tulee aika tarkkaan.
Jussih kirjoitti:On se mukavaa kun edes jossain oikeus voittaa. Kaikkien aikojen etovimman futisjengin putoaminen lämmittää aina mieltä. Manu on kertakaikkiaan jalkapallon Jokerit, muuta ei voi sanoa.
Hah, kannattaa kiinnittää huomio oikeassa laidassa olevien peliasujen esittelyihin.-japi- kirjoitti:
Se nyt on ihan sama vaikka AC Milan onkin englantilaisen perustama, mutta kyseessä on kyllä italialainen seura (kun en tätä nähtävästi tiennyt). Euroopan neljä parasta seuraa eivät siis ole englantilaisia.Blackie kirjoitti:Emmehän toki unohda, että AC Milan on englantilaisten perustama seura, joten käytännössä siis englantilaisfinaali on edessä joka tapauksessa.
Kyllä menee lujaa brittifutiksella tällä hetkellä. Euroopan neljä parasta seuraa on englantilaisia.
Ööö.. Et. Perustaja on kuitenkin eri asia kuin nykyinen omistaja.Mikke73 kirjoitti:Yhtä hyvin perustein voisi väittää ManU:n ja Liverpoolin olevan amerikkalaisia joukkueita, ja Chelsean olevan venäläinen joukkue.
Tpip kirjoitti:Hieman ihmettelen kaiken paskan kippaamista Gabyn niskaan, ei taaskaan mikään huikea esitys, muttei todellakaan puolustuslinjan heikoin.
Väsyneet Kädet kirjoitti:Ööö.. Et. Perustaja on kuitenkin eri asia kuin nykyinen omistaja.
maken veivi jr. kirjoitti:Mistä lähtien Seedorf on ollut noin hyvä? Jotenkin on itsellä ollut kuva hiipuvasta tähdestä, mutta ei näyttänyt eilen ikä painavan. Maalikin oli melkoisen taidokas suoritus.
eagle kirjoitti:Seedorf on hyvä kun tahtoo. Taso heittelee kaverilla ottelusta toiseen paljonkin, mutta parhaimmillaan kaveri on vielä todella hyvä. Kaiken Kaka hehkutuksen keskelle nostaisin Seedorfin ihan samalla viivalle eilisestä esityksestään.
Totta. Seedorf on niin kokenut jyrä, että vaikka normi sarjapelissä jannulta näyttäisi puuttuvan ainoastaan rollaattori käydäkseen täydestä eläkeläisestä, niin tällaisissa tärkeissä ja isoissa peleissä hänen arvonsa tulee esiin. Seedorf on keitetty todella monessa sopassa, eikä varmasti tule futiskentällä tilannetta, jossa arvon Clarence ei olisi aikaisemmin ollut.eagle kirjoitti:Seedorf on hyvä kun tahtoo.
Trenchtown kirjoitti:Seedorf taitaa myös olla ainut (?) Mestarien Liigan kolmessa eri joukkueessa (Ajax 95, Real 98, Milan 03) voittanut pelaaja.
Tottahan toki se näin on. Enkä minä ole Milania brittiseuraksi väittänytkään. Sanoin vain, ettei samalla perusteella voi noita nykyisin ulkomaisessa omistuksessa olevia brittiseuroja väittää ulkomaisiksi.eagle kirjoitti:Niin mutta eipä sillä nykyhetken kanssa niin paljoa tekemistä ole kuka seuran on perustanut 100-vuotta sitten että sitä voisi leimata brittiseuraksi. Ihan samoin perustoin löytyisi ympäri euroopan vaikka missä lajeissa seuroja jotka voisi leimata sitten jonkun toisen maan seuroiksi, kun aika monissa on ollut perustamassa seuraa jostain muualta tulleita henkilöitä. Tämän hetken Milanista ei varmaan englantiakaan puhu kuin muutama pelaaja, niin aika sienissä saa olla että jaksaa väittää "brittiseurojen finaalista" jotain.
Ei kukaan samalla perusteella niiden väittänyt ulkomaisia olevankaan, tai ainakaan minä en sellaista viestiä ole nähnyt. Jos väität minun noin sanoneen, niin luepa viestini uudelleen, tällä kertaa ihan ajatuksen kanssa:Väsyneet Kädet kirjoitti:Tottahan toki se näin on. Enkä minä ole Milania brittiseuraksi väittänytkään. Sanoin vain, ettei samalla perusteella voi noita nykyisin ulkomaisessa omistuksessa olevia brittiseuroja väittää ulkomaisiksi.
Enemmän Poolissa on ulkolaista kuin Milanissa brittiläistä, jos multa kysytään. Mutta ei kysytä.
Missä kohtaa tuossa sanotaan "samoin perustein"?Mikke73 kirjoitti:Yhtä hyvin perustein voisi väittää ManU:n ja Liverpoolin olevan amerikkalaisia joukkueita, ja Chelsean olevan venäläinen joukkue.
Fawkes kirjoitti:Tuskinpa tässä enää mitään uutta pystyy sanomaan, mutta lyhyesti sanottuna ManU oli kyllä eilen ihan sukka. Milan oli reilusti parempi ja siten ansaitsi päästä finaaliin. Itse finaalista tulee kyllä nyt melkoinen vitsi, Liverpool ja Milan? Ei vittu. Siinäkö on Euroopan kaksi parasta jengiä? Joo terve. Saa nyt nähdä kenen puolia siinä joutuu pitämään. Tai no kummankaan voittoa ei nyt kunnolla kyllä pysty toivomaan, mutta pitäähän jotain mieltä olla. Toisaalta Liverpoolia ei voi kannattaa, mutta sitten taas toisaalta Milan on aina ollut mulle aika vastenmielinen tylsyysjoukkue. Kaka on kyllä aika helvetin kova pelimies ja Gattuso on legenda, mutta ei sitä italialaista pelleilyä jaksa erkkikään katsoa.
Helpottaa helpottaa. Itse asiassa ei mua nyt edes hirveästi vituta, jos/kun ManU voittaa Premierin. Jos sen vielä ryssisivät niin sitten voitaisiin sanoa, että olisin suhteellisen raivokkaalla päällä, mutta eiköhän tuo hoidu. ManUlla on kuitenkin niin nuori joukkue kasassa, että tulevaisuus on valoisa. Vuosi sitten ajattelin jo ihan tosissani, että United on tippunut Chelsean ja vastaavien kelkasta ja kunnon menestystä saataisiin odotella ainakin joku kolme vuotta, mutta onneksi olin väärässä. Oikeastaan ManUn CL-voitto tällä kaudella olisi jopa ollut "liian aikaista" sillä eihän tuo rosteri oikeasti niin kovin kova ole. Rooney-Ronaldo-Giggs-Scholes on aivan helvetin kova kärkinelikko, mutta sen jälkeen materiaali on suhteellisen tasapaksua. Joten ehkä se on ihan hyvä, että tänä vuonna otetaan ensin Premier takaisin itselleen ja sitten ensi vuodella jää jotain uutta voitettavaa. Eli enhän mä olisi edes halunnut ManUn voittavat Mestareiden liigaa tänä vuonna :).Jokerinho kirjoitti:Yritä kestää, kyllä se vielä helpottaa!