UEFA Champions League 06-07

• 119 674
  • 1 426

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
eagle kirjoitti:
Olipas muuten rankkareissa eroa. Chelsean rankkareista ei oikeastaan yksikään ollut hyvä, kun taas Poolin rankkareista kaikki olivat hyviä sijoituksia. Itse arvasin 4 vedosta 3 minne ammutaan näistä poolin vedoista, mutta siltikään tuskin niistä olisi kuin korkeintaan yhden ottanut.
En tiedä, johtuuko tämä kolme tunnin yöunista, mutta jotenkin tämä eaglen kylmän analyyttinen 'asiantuntevuus' aiheutti kyllä viikon parhaan repeämisen. Ei siis todellakaan millään pahantahtoisuudella tai ilkeydellä eagle, jotenkin tuo 'kotisohva-pilkkujensuuntautumisanalysointisi' vain soundaa jollakin tapaa niin uskomattoman hassulta. Menee jopa Jose-sedän selitysten ohi.

Itsehän olisin toki luonnollisesti osunut pilkuissa.

Mutta tosiaan, Chelsean pilkut olivat huonoja ja juuri oikean korkuisia torjuttaviksi. Siihen päälle Reinan 'appetite for penalties', Poolin kylmänviileät sijoitukset ja homma pakettiin. LOISTAVAA!!!

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Liverpooligan kirjoitti:
En tiedä, johtuuko tämä kolme tunnin yöunista, mutta jotenkin tämä eaglen kylmän analyyttinen 'asiantuntevuus' aiheutti kyllä viikon parhaan repeämisen. Ei siis todellakaan millään pahantahtoisuudella tai ilkeydellä eagle, jotenkin tuo 'kotisohva_pilkkujensuuntautumisanalysointisi' vain soundaa jollakin tapaa niin uskomattoman hassulta. Menee jopa Jose-sedän selitysten ohi.

Niin itse olen ampunut urani aikana sen verran paljon rankkareita ja niitä on uponnut niin Suomen kuin muidenkin maiden maajoukkue(tosin nuoriso) maalivahdeille. Kerran tosin on kolahtanut tolppaan. Pienenä tuli erilaisia tarkkuuskisojakin rankkareiden suhteen harjoiteltua. Alle teini-ikäisenä upotin mm. aikuisten kakkosessa pelaavalle maalivahdille rankkarin.

Joten ihan rauhassa voit repeillä, mutta rankkareissa olisin vetänyt paremmin kuin esim. Geremi&Robben. Tietenkin sitten eri asia miten tuollainen tilanne vaikuttaisi kun itse en ole pelannut kuin parhaimmillaan muutamien satojen katsojien edessä, mutta vedot itse olivat todella heikkoja.

Mutta naura ihan rauhassa, se kertoo enemmän sinusta, kuin minusta tai minun tietämisestäni. Tämähän tosin on jo aiemmin huomattu. Minusta ei taas ole mitään hauskempaa, kuin se että itse ei tiedetä asioista mitään ja sitten nauretaan ihmisille joilla oikeasti on jotain kokemusta ja tietämystä asioista. Oletetaan vain että "ei muutkaan voi tietää".

Viimeksi muokattu:

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Onneksi olkoon Poolille ja kaikille faneille! Itselleni suurin helpotus on tämän ylimielisen valmentaja Josen tiputus ja samalla todistettiin se, että rahalla ei onneksi saa aivan kaikkea. Tänään vielä ManU jatkoon niin finaali on täydellinen. Toivotaan vielä että ManU sen sitten vie.. Mutta Chelsea laulukuoroon, se on pääasia.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Lauri kirjoitti:
Mites nämä kotipelit muuten päätetään näissä kaksiosaisissa peleissä? Nythän Liverpool sai suunnatonta hyötyä, kun heidän kentällään pelattiin jatkoaika ja etenkin rankkarit.

Arpomalla suorassa lähetyksessä.

Onnea vaan flipperpoolille. Tänään on sitten meidän aika jännätä (Manchester U fans), joten mikäs olisi sen mukavempaa kuin että Rooney upottaa poolin Ateenan illassa :P Tänään toki ensiksi hakea se 2-1 voitto Milanosta.

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
eagle kirjoitti:
Niin itse olen ampunut urani aikana sen verran paljon rankkareita ja niitä on uponnut niin Suomen kuin muidenkin maiden maajoukkue(tosin nuoriso) maalivahdeille. Kerran tosin on kolahtanut tolppaan. Pienenä tuli erilaisia tarkkuuskisojakin rankkareiden suhteen harjoiteltua. Alle teini-ikäisenä upotin mm. aikuisten kakkosessa pelaavalle maalivahdille rankkarin.

Joten ihan rauhassa voit repeillä, mutta rankkareissa olisin vetänyt paremmin kuin esim. Geremi&Robben. Tietenkin sitten eri asia miten tuollainen tilanne vaikuttaisi kun itse en ole pelannut kuin parhaimmillaan muutamien satojen katsojien edessä, mutta vedot itse olivat todella heikkoja.

Mutta naura ihan rauhassa, se kertoo enemmän sinusta, kuin minusta tai minun tietämisestäni. Tämähän tosin on jo aiemmin huomattu.
Herneethän siellä nekkuun meni.

Kummasti sinulla vain tematiikka vaihtui viestien välissä. Siinä missä alunperin puhuit pilkkujen ottamisesta, niin nyt sitten saimmekin hienon selostuksen urotöistäsi pillkujen vetäjänä. Ja kovaa valuuttaahan tuo luettelosi on - tuo kummasti kotisohva-analyyseihin lisää uskottavuutta, varsinkin kun pilkkuskaban tapahtumaympäristönä ei ole enempää eikä vähempää kuin yksi maailman äänekkäimmistä stadioneista ja fanijoukoista sekä panoksena on suurimman eurooppalaisen seurajalkapallokilpailun finaalipaikka.

Edelleen haluan korostaa sinulle eagle, etten tuota äskeistä viestäni tarkoittanut millään tapaa vittuiluna.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Liverpooligan kirjoitti:
Kummasti sinulla vain tematiikka vaihtui viestien välissä. Siinä missä alunperin puhuit pilkkujen ottamisesta, niin nyt sitten saimmekin hienon selostuksen urotöistäsi pillkujen vetäjänä.

Et ymmärtänyt nyt tietenkään sitä pointtia. Koska olen itse vetänyt pilkkuja niin kauan aikaa niin osaa lukea vetäjää paremmin. Puhuinhan vain paikoista mihin pilkut ammuttiin. En siitä olisinko itse maalissa torjunut niitä tms. Vaan ainoastaan siitä että olisin arvannut(tai aavistellut) 3 vetoa mihin Liverpool veti, MUTTA vedot olivat niin hyviä että niitä ei silti olisi kuin korkeintaan yhden torjunut(siis Cechin tasoinen maalivahti). Tämähän se koko pointti oli, mitä et tietenkään ymmärtänyt.

Kyse oli siitä, että tiedän mihin se rankkari pitää ampua. Geremi, Lampard ja Robben kaikki ampuivat heikkoja rankkareita. Paljon helpommin torjuttavia kuin Liverpoolin vastaavat.

Luulin että pointti olisi ollut helppo ymmärtää, mutta ilmeisesti allekirjoittaneen tekstit eivät sitten useinkaan aukea.

Viimeksi muokattu:

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
eagle kirjoitti:
Et ymmärtänyt nyt tietenkään sitä pointtia. Koska olen itse vetänyt pilkkuja niin kauan aikaa niin osaa lukea vetäjää paremmin. Puhuinhan vain paikoista mihin pilkut ammuttiin. En siitä olisiko fysiikkaa torjua niitä tms. Vaan ainoastaan siitä että olisin arvannut(tai aavistellut) 3 vetoa mihin Liverpool veti, MUTTA vedot olivat niin hyviä että niitä ei silti olisi kuin korkeintaan yhden torjunut. Tämähän se koko pointti oli, mitä et tietenkään ymmärtänyt.

Kyse oli siitä, että tiedän mihin se rankkari pitää ampua. Geremi, Lampard ja Robben kaikki ampuivat heikkoja rankkareita. Paljon helpommin torjuttavia kuin Liverpoolin vastaavat.

Kannattaisi tosiaan lukea niitä tekstejä ennenkuin alkaa niille nauramaan.
"Itse arvasin 4 vedosta 3 minne ammutaan näistä poolin vedoista, mutta siltikään tuskin niistä olisi kuin korkeintaan yhden ottanut."

Niin, miten tuon sitten kukin lukee ja tulkitsee. Jos tuollaisiin kommentteihin jotain jälkeenpäin selityksiä vaativia 'pointteja' haluaa upottaa, niin mielellään käyttöohjeet mukaan, kiitos. Siis meille taviksille, jotka emme totuutesi mukaisesti tiedä jalkapallosta/luetunymmärtämisestä yhtään mitään. Kaikki kun eivät katsos ole tasollasi.

eagle kirjoitti:
Minusta ei taas ole mitään hauskempaa, kuin se että itse ei tiedetä asioista mitään ja sitten nauretaan ihmisille joilla oikeasti on jotain kokemusta ja tietämystä asioista. Oletetaan vain että "ei muutkaan voi tietää".
Juurikin näin. Ja sehän se vasta hienoa onkin, kun pystyy täysin toista tuntematta/tietämättä määrittelemään, mitä tämä tietää/ei tiedä. Aiemmin olen tosin ajatellut Cuben olevan tämän palstan virallinen totuus, mutta minun kai täytyy vähän muokata käsityksiäni.

Edelleenkään, enhän mitenkään tuossa alkuperäisessä viestissäni kiistänyt/epäillyt tai ainakaan tarkoittanut kiistää/epäillä pätevyyttäsi analysoida Poolin pilkkujen suuntautumista kotikatsomosta käsin. Totesin vain se kuulostavan varsin hauskalta, mihin syynä voi olla todellakin kolmen tunnin huonot yöunet.

Sori, ei siis enää huumoria.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olpa kirjoitti:
Tänään toki ensiksi hakea se 2-1 voitto Milanosta.
Minäkin toivon, edelleen, että ManU pelaa itsensä finaaliin. Se olisi sellainen loppuottelu, ettei mitään järkeä. Milanin tullessa vastaan pitäisi Poolin varmaan antaa neljä eteen, jotta saataisiin tällä kertaa edes vähän jännitystä finaaliin.

Liverpoolin taival CL -finaaliin oli, kuinkas muuten, tuurin vahvasti sävyttämä. Oikeastaan mitään kunnon joukkueita ei tullut vastaan, joten arpaonni suosi mukavasti. Kyllähän sinne jalkoihin matkan varrella jäi sitten loppujen lopuksi kaikenlaista Chelseaa ja Barcelonaa, mutta onneksi satumainen onni kantoi pahasti altavastaajana olleen joukkueen tähän pisteeseen asti. Eilinen peli meni rankkareille, koska Liverpool onnekkaasti piti Chelsean nollilla. Rankkarit menivät Poolille, koska Pepe otti pari niistä tuurilla kiinni ja Poolin jätkät pussittivat kaikki omat vetonsa. Tuurilla.

Paljon on onnesta kiinni tämä jalkapallo, että miten sattuu sinä iltana pomppimaan. Poolin voittaessa se on "dead lucky", joka ikinen kerta.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Liverpooligan kirjoitti:
Sori, ei siis enää huumoria.

Helppo kuitata kaikki huumorina toki.

Noh mutta koska minut tahdoit leimata jo viralliseksi totuudeksi tms. niin ehkä parempi antaa jatkossa vain asioiden olla. Lupaan olla puuttumatta jatkossa keskusteluun kanssasi. Ei sitten tarvitse kuittailla huumorina tai herneiden vetämisestä tarvitse puhua. Eikä tarvitse arvailla tekstieni merkitystä. Hyvää finaalia.

eagle kirjoitti:

Olet täysin oikeassa. Geremi ja Robben tietävät varmasti itsekin tällä hetkellä, että rankkarinsa olivat heikkoja ja lopputulos sen mukainen. Kuitenkin jokainen tuolla kentällä eilen olleista osaa vetää rankkareita. Rankkarit vedetään aina tunteella ja pääkopan kestävyys ratkaisee. Molarillehan rankkarit ovat miltei ihanteellinen paikka. Ei ole kuin voitettavaa. Pelaajalle sen sijaan ehkä karmein paikka mikä voi futiksessa ikinä olla. Nyt ei ollut MM-finaali eikä edes Champions Leaguen finaali kyseessä, mutta riittävän paskamainen tilanne siitäkin huolimatta.

Kotijoukkueen vetäjät laittoivat pallot kylmästi sisään siinä missä Chelsean vastaavat paskoivat housuunsa. Siinähän se eilisen matsin ratkaisu tiivistettynä. Ja kyllä, vituttaahan se.

Ja sitten näille speeeedyeille sun muille wannabe-Manu-faneille. Miten vitussa jaksatte hokea noita rahajuttujanne täällä? Joo kyllä, huippufutiksessa liikkuu rahaa ja toisilla sitä on enemmän kuin toisilla. Nytkin välierissä oli kolme köyhää pikkuseuraa ja yksi vitun iso ja ilkeä ja saatanallisen rikas. Hyvä, että ne homot saatiin ulos finaaleista. Kiitos ja palataan asiaan taas syksyllä.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mängimies kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Geremi ja Robben tietävät varmasti itsekin tällä hetkellä, että rankkarinsa olivat heikkoja ja lopputulos sen mukainen. Kuitenkin jokainen tuolla kentällä eilen olleista osaa vetää rankkareita. Rankkarit vedetään aina tunteella ja pääkopan kestävyys ratkaisee. Molarillehan rankkarit ovat miltei ihanteellinen paikka. Ei ole kuin voitettavaa. Pelaajalle sen sijaan ehkä karmein paikka mikä voi futiksessa ikinä olla. Nyt ei ollut MM-finaali eikä edes Champions Leaguen finaali kyseessä, mutta riittävän paskamainen tilanne siitäkin huolimatta.

Aivan totta ja epäilen(en tosin ole ollut katsomassa) että nämä kaverit vetävät rankkareita harkoissa ihan toiseen paikkaan ja varmasti vielä. Kuitenkin sen verran taitavista pelaajista kuitenkin kyse. Tuollainen rankkari kun on juuri sellainen "hermopallo".

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Jose ei taaskaan petä;

"Chelsea was the better team and should have won the first-leg by two or three-nil, Chelsea was the best team tonight and Chelsea was the best team in extra-time".

On se vaan kumma, että kolmatta vuotta putkeen semeissä (2CL & FA) tiputettiin "betö tiim loost".

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
eagle kirjoitti:
Helppo kuitata kaikki huumorina toki.

Noh mutta koska minut tahdoit leimata jo viralliseksi totuudeksi tms. niin ehkä parempi antaa jatkossa vain asioiden olla. Lupaan olla puuttumatta jatkossa keskusteluun kanssasi. Ei sitten tarvitse kuittailla huumorina tai herneiden vetämisestä tarvitse puhua. Eikä tarvitse arvailla tekstieni merkitystä. Hyvää finaalia.
Kiitos.

Ei tuo suinkaan kaiken huumorilla kuittaamista ole.

Mielestäni minulla oli erittäin valideja pointteja viesteissäni, mutta pahahan se on väitellä jalkapallosta kaiken tietävän kanssa. Vielä kun toisella osapuolella on taipumusta olla vain oikeassa, niin useinhan keskustelu menee aika pian tylsäksi mestari-kisälli -saarnaksi.

Itse puolestani haluan edelleen keskustella kanssasi jalkapallosta, eagle. Näkemyksesi lajista ovat Jatkoajan ehkäpä avarimmat ja tietämyksesi varsin laajaa. Kuitenkin tuollainen "vain minä tiedän" -asenne on varsin loukkaavaa monia kohtaan, eikä oikein rohkaise keskusteluun. Mutta tämä tältä erää tästä teemasta.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuso74 kirjoitti:
Jose ei taaskaan petä...
Ei petä ei. Aina noista Josen selittelyistä tulee mieleen eräässä komediasarjassa esiintynyt Jose Arrogantio, jonka joukkue aina kokee monenlaista vääryyttä:

1
2
3

Mourinho ei todellakaan petä ikinä. Kyllä minäkin ymmärrän tuota mouhuamista kun sarja on kesken koska sillä saa hyvin tehokkaasti huomiota pois itse joukkueen tekemisistä, mutta Chelsea kuitenkin tippui. Ei se voi jumalauta olla niin että aina kun Chelsea ottaa turpaan, on joukkue kokenut suurta vääryyttä ja parempi joukkue hävisi. Odottelen sitä kertaa kun Arrogantio myöntää, että hänen joukkueensa hävisi, koska oli huonompi. Onko näin joskus käynyt?

Cube

Jäsen
eagle kirjoitti:
Itse ihmettelin jo vetohetkellä noita valintoja aika paljon. Kaipa Jose pelaajansa meikäläistä paremmin tuntee, mutta itse olisin laittanut ehdottomasti ensimmäisenä ampumaan Terryn tai Drogban, koska he ovat Chelsean pelaajista ehkä eniten sellaisia, että eivät pelkää epäonnistumisia. Robben on kuitenkin aika nuori jätkä edelleen, vaikka ikäisekseen kokenut onkin, joten sikäli aika kylmää laittaa hänet aloittamaan nuo hommat, vaikka toki suurta luottamusta osoittaakin.

Kuitenkin on sanomattakin selvää, että kotijoukkueella on tuollaisessa tilanteessa jo aikamoinen etu, eikä Chelsea eilen pystynyt sitä rankkareissa haastamaan edes alkeellisesti.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
eagle kirjoitti:
Aivan totta ja epäilen(en tosin ole ollut katsomassa) että nämä kaverit vetävät rankkareita harkoissa ihan toiseen paikkaan ja varmasti vielä. Kuitenkin sen verran taitavista pelaajista kuitenkin kyse. Tuollainen rankkari kun on juuri sellainen "hermopallo".
Minä olen myös jengistä ja tasosta riippumatta ollut se, joka kokoonpanosta astelee vapareissa ja rankkareissa pallon taakse, ts. väitän ja tiedän potkutekniikkani olevan varsin tyydyttävällä tasolla.

Mutta mutta, juuri eilen velipojan kanssa futiskentällä neppailessamme mietittiin siinä muutaman rankkarinykäisyn ohessa, miten vitun pieneltä se maali varmaan vetäjän silmissä näyttää siinä vaiheessa, kun paineet ovat esim. viime kesän MM-finaalin tai vaikka eilisen CL-välierän tasolla. Muutama kymmenen tuhatta silmäparia tuijottaa lehtereillä juuri sinua, osa mylvii ja uhkaa tappaa, toiset laulavat nimeäsi, ja yhdentoista metrin päässä käsiään levittelee esim. Reinan, Buffonin tai Cechin tasoinen ja kokoinen huippuveskari.

Näyttää nimittäin omissakin matseissa pilkulla pallon takana seistessä käsittämättömän pieneltä se maali verrattuna ns. tyhjän maalin treenitilanteeseen, että tulee siitäkin yksinkertaisesta suorituksesta aivan toinen kun on ns. tosi kyseessä. Itseäni viileästi kehuen pitää todeta, etten muista koska olisin viimeksi rankkarin ryssinyt, vaikka aina se laittaakin hieman jännittämään. Onneksi ei tarvi MM-finaaleja tai CL-välieriä lähteä koskaan pilkuilta ratkomaan, liikaa mietittävää niin lyhyeen suoritukseen.

JiiTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuso74 kirjoitti:
Jose ei taaskaan petä;

"Chelsea was the better team and should have won the first-leg by two or three-nil, Chelsea was the best team tonight and Chelsea was the best team in extra-time".

On se vaan kumma, että kolmatta vuotta putkeen semeissä (2CL & FA) tiputettiin "betö tiim loost".
José taisi katsoa eri peliä kuin allekirjoittanut. Minä ainakin näin kentällä vain yhden joukkueen, ja ei, se ei ollut Chel$ea. Mourinholla ei yksinkertaisesti ole koskaan munaa myöntää rehdisti että vastustaja oli parempi. Kaverilla on kusi noussut päähän, lievästi sanottuna.

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
JiiTee kirjoitti:
José taisi katsoa eri peliä kuin allekirjoittanut. Minä ainakin näin kentällä vain yhden joukkueen, ja ei, se ei ollut Chel$ea. Mourinholla ei yksinkertaisesti ole koskaan munaa myöntää rehdisti että vastustaja oli parempi. Kaverilla on kusi noussut päähän, lievästi sanottuna.

Ei kai tuo arsenewenger-syndrooma nyt noin vakavasti otettava sairaus ole, että siitä useamman kylmän Pohjolan miehenkin pitää hermostua. Chelskillä on vieläkin monta rautaa tulessa ja kai tässä nyt on ihan peruspsyykkausta, hyvä meininki ja parempi mieli katseiden siirtyessä tulevaan.

Tänään toivottavasti Milanosta lähtee toinen finalistiporukka paluulennolle. Mikä olisikaan komeampaa kuin triplan voittaminen niin, että ratkaisumatseissa kaatuisi Manchesterin kakkosporukka, Pool ja Chelsea, Arsenalin siloitellessa mestaruustietä :)

Liverpooligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Iker kirjoitti:
Minä olen myös jengistä ja tasosta riippumatta ollut se, joka kokoonpanosta astelee vapareissa ja rankkareissa pallon taakse, ts. väitän ja tiedän potkutekniikkani olevan varsin tyydyttävällä tasolla.

Mutta mutta, juuri eilen velipojan kanssa futiskentällä neppailessamme mietittiin siinä muutaman rankkarinykäisyn ohessa, miten vitun pieneltä se maali varmaan vetäjän silmissä näyttää siinä vaiheessa, kun paineet ovat esim. viime kesän MM-finaalin tai vaikka eilisen CL-välierän tasolla. Muutama kymmenen tuhatta silmäparia tuijottaa lehtereillä juuri sinua, osa mylvii ja uhkaa tappaa, toiset laulavat nimeäsi, ja yhdentoista metrin päässä käsiään levittelee esim. Reinan, Buffonin tai Cechin tasoinen ja kokoinen huippuveskari.

Näyttää nimittäin omissakin matseissa pilkulla pallon takana seistessä käsittämättömän pieneltä se maali verrattuna ns. tyhjän maalin treenitilanteeseen, että tulee siitäkin yksinkertaisesta suorituksesta aivan toinen kun on ns. tosi kyseessä. Itseäni viileästi kehuen pitää todeta, etten muista koska olisin viimeksi rankkarin ryssinyt, vaikka aina se laittaakin hieman jännittämään. Onneksi ei tarvi MM-finaaleja tai CL-välieriä lähteä koskaan pilkuilta ratkomaan, liikaa mietittävää niin lyhyeen suoritukseen.
Täysin sama. Itsekin olen joukkueessamme pilkkujen ja useimpien vaparien ampuja, enkä ole koskaan pelissä tai pilkkuskabassa yhdessäkään pilkussa epäonnistunut. Siltikään näiden MM- tai CL-pelien pilkkuskabojen painetilannetta ei tule koskaan omalle kohdalle sattumaan, joten helppohan se on täällä nyt rintaa röyhistellä.

Tuon eilisen pilkkukisan uudestaan katsoessani täytyy todeta, ettei tuo Robbenin veto niin kovin huono ollut. Reina vain aavisti oikein ja teki todella hienon full stretch -torjunnan. Geremin veto oli sen sijaan jo alistuneen pelaajan ratkaisu.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitetaan nyt tännekin koostetta Youtubesta. Danin maali ja rankkarit päälle. Kyllähän noita jaksaa katsella.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Luulin Kuvernööriä teini-iän ylittäneeksi asiakirjoittajaksi, mutta erehdyin. Taitaa Liverpooligan olla se asiakirjoittaja näistä kahdesta.

No Liverpool meni jälleen finaaliin, koska voivat lepuuttaa pelaajiaan pariin euro-peliin, kun oikeat joukkueet Chelsea ja ManU taistelevat pytyistä koko kauden.

Jotenkin lisäksi ärsyttää nämä Kuvernööri ja osa tästä Poolin teinilaumasta ja siitä yleisestä ylimielisyydestä.

No onneksi ManU on jo käytännössä varmistanut Valioliigan ja voi osittain keskittyä näihin peleihin niinkuin Pool, tosin Chelseata vastaan Bridgellä tarvitaan avainmiehistö.

Olisi kyllä mukava jos tämä "joka suomalaisen suosikkijoukkue" häviäisi finaalin, niin olisi nämä rakkikoirat hiljaa välillä, kotimaan kentiltähän ei luonnollisesti ole tulossa taaskaan mitään.

Voittaja

Jäsen
Snaipperi #16 kirjoitti:
Luulin Kuvernööriä teini-iän ylittäneeksi asiakirjoittajaksi, mutta erehdyin. Taitaa Liverpooligan olla se asiakirjoittaja näistä kahdesta.

No Liverpool meni jälleen finaaliin, koska voivat lepuuttaa pelaajiaan pariin euro-peliin, kun oikeat joukkueet Chelsea ja ManU taistelevat pytyistä koko kauden.

Jotenkin lisäksi ärsyttää nämä Kuvernööri ja osa tästä Poolin teinilaumasta ja siitä yleisestä ylimielisyydestä.

No onneksi ManU on jo käytännössä varmistanut Valioliigan ja voi osittain keskittyä näihin peleihin niinkuin Pool, tosin Chelseata vastaan Bridgellä tarvitaan avainmiehistö.

Olisi kyllä mukava jos tämä "joka suomalaisen suosikkijoukkue" häviäisi finaalin, niin olisi nämä rakkikoirat hiljaa välillä, kotimaan kentiltähän ei luonnollisesti ole tulossa taaskaan mitään.

Modeille ensin pyyntö etteivät vedä hernettä nokkaan kun lainaan koko viestin, mutta tää on kokonaan sitä itteään.

Aika hyvin on pojalla pokkaa suolata Kuvernöörin kirjoituksia, jos oma anti on tässä. Osoitat selvästikin viestissäsi sitä armotonta asiantuntemusta ja aikuismaista kirjoittamista mitä et näe meissä Liverpool-kannattajissa. Tästä on hyvä jatkaa, keep up the good work.

Kapo

Jäsen
Voittaja kirjoitti:
Aika hyvin on pojalla pokkaa suolata Kuvernöörin kirjoituksia, jos oma anti on tässä. Osoitat selvästikin viestissäsi sitä armotonta asiantuntemusta ja aikuismaista kirjoittamista mitä et näe meissä Liverpool-kannattajissa. Tästä on hyvä jatkaa, keep up the good work.

Kyllähän tuo asiaa on, monelle maksa-altaan fanille Chelsean tappio näyttää olevan tärkeämpää kuin omien voitto. Nimenomaan nimimerkki Kuvernööri on tässä kunnostautunut mm. näin:

Kuvernööri kirjoitti:
Pimppi-Drogba on nyt Manun murhe loppukauden ja hyvä niin. Ei ollut bottlea tulla edes vetämään. Dani "paskoi housuunsa" taas ja ratkaisi pelin maalillaan ja piti pimpan kurissa kuin pikku lapsen. Ämmä Robbenilla oli sentään pokkaa lopettaa loukkaantumisen teeskentely ja tulla yrittämään, harmi ettei ihan pää kestänyt loppuun asti. Shevallahan paskat tuli jo housuun ennen kun edes pääsi Anfieldille. Lumplardille iso hatunnosto, hieno rankkari sisään. Bye bye Mourinho, bye bye Mourinho. Pääkoppaan nämä ratkeaa ja nyt se on 3 kertaa meille semeissä, ei tolla rentboys-porukalla pää vaan kestä. Tämä osio viestistä oli suunnattu asianomaisille eli näille pelleille Chelskissä jotka ei ansaitse osakseen mitään arvostusta.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Voittaja kirjoitti:
Modeille ensin pyyntö etteivät vedä hernettä nokkaan kun lainaan koko viestin, mutta tää on kokonaan sitä itteään.

No joo mutta tuon tyylisiä kirjoituksia on FF:t ja jatkoaika täynnä, aina kun tämä Suomi-Pool sattuu voittamaan. Luepa tuo Kuvernöörin kirjoitus vaikka pariin otteeseen. Toki Liverpoolillakin on asia-fanit, mutta tuolla linjalla aika monet on. "Jee voitettiin koko maailma taas, haistakaa paska kaikki homot".

Cube

Jäsen
Niin no, kyllähän sen nyt ymmärtää, että finaalipaikka saa syttymään enemmänkin ja Kuve nyt on muutenkin 100% varmasti kirjoitellut noita keitoissa, joten sikäli aivan yksi ja sama. Kuitenkin kyllä sen nyt eilisiltana näki kuka osaa voittaa tyylillä ja kuka ei. Tai no, sitä nyt ei välttämättä kuka osaa, koska saattaahan olla, että Chelsean voiton jälkeen olisi samanlainen lällällää-meininki ollut valloillaan. Vähän epäilen kuitenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy