Randy Marsh muisteli ensin, että se oli lepakko, mutta paljastu lopulta pangoliniksi(muurahaiskäpy). Eli olet oikeassa.Muistelisin itse pangolinia, saatan olla myöhässäkin.
Randy Marsh muisteli ensin, että se oli lepakko, mutta paljastu lopulta pangoliniksi(muurahaiskäpy). Eli olet oikeassa.Muistelisin itse pangolinia, saatan olla myöhässäkin.
Nyt haluaisin linkin tuohon South Park tuotantoon, niin se tulisi suoraan isolle näytölle katseltavaksi saman tien. Discovery meni boikottiin, joten joku muu mikä, kuten Kummeli kysyisi kelpaisi.Randy Marsh muisteli ensin, että se oli lepakko, mutta paljastu lopulta pangoliniksi(muurahaiskäpy). Eli olet oikeassa.
South Park | southparkNyt haluaisin linkin tuohon Pauth Sork episodiin, niin se tulisi suoraan isolle näytölle katseltavaksi saman tien. Discovery meni boikottiin, joten joku muu mikä, kuten Kummeli kysyisi kelpaisi.
Siiiiis, missä minä (tai kukaan muu) sanoi näin? Todella raskasta, kun muut laittavat sanoja suuhun. Olo on, kun Twitterissä olisi.Eli ne kenellä ei ole koronatartuntaa eivät voi pelata, koska taudista ei tiedetä tarpeeksi? Miksi noin? Kuka sitten VOI pelata kun taudista ei tiedetä tarpeeksi? Ja vielä jatkokysymyksenä, miten pitkäksi aikaa laitetaan kaikelle urheilulle stoppi ja kerätään tietoa?
Noinhan se olis järjellä ollutkin mut eivät vissiin luota joko testeihin (että saavat kaikki varmasti pois) tai lainsäädäntö ei salli altistuneiden jatkaa. Mut päin persettä meni ihan kisajärjestelyistä ja säännöistä lähtien, loppuen siihen johonkin hotelliin missä pelaajia vastaan oli tullut jotain hääseurueita (Red Deer)Ei tietenkään kenenkään olisi pitänyt urheilla kipeänä. Kuten Pennanenkin totesi:
"– Täällä olisi pitänyt olla NHL-protokolla eli vain tartunnan saaneet pannaan karanteeniin, eikä niin, että koko joukkue. Sen takia pelejä jouduttiin perumaan. Se olisi pitänyt hoitaa niin, että ne, ketkä ovat positiivisia, joutuvat sivuun ja loput saavat jatkaa pelaamista"
Antti Pennanen latasi täyslaidallisen MM-kisajärjestäjien suuntaan: ”Olen erittäin vihainen”
Jääkiekon nuorten MM-kisat päättyivät ennen aikojaan koronasirkukseen. Suomen päävalmentaja Antti Pennanen pettyi raskaasti kisajärjestäjiin.www.is.fi
Kiitos paljon.Menee kyllä aivan offtopicciin, mutta kyseinen jakso löytyy laillisesti tuolta, ja vielä englanninkielisillä tekstityksillä. Kausi 24 ja ensimmäinen jakso.
Uusi yritys pelata kisat loppuun kesällä?
Nehän sanoi jo et ne tekee näitä WC ja WJC rahasta eikä mimmien sitä tuota, pahastui kun oli kommentoitu seksistiseksiNo nythän Tardiff teki itsestään pellen kun tytöille ei tätä mahdollisuutta voinut missään nimessä ajatella.
Nehän sanoi jo et ne tekee näitä WC ja WJC rahasta eikä mimmien sitä tuota, pahastui kun oli kommentoitu seksistiseksi
Vissiin edelleen Kanada ei vaan Alberta eli Kanadan Texas. Jos siis siirtävät kesälle ton.Varmasti pahastui jos tuon perusteella oli kutsuttu seksistiseksi. Tasa-arvon asialla tuntuu olevan, kun ei anna kenellekään mitään etu-oikeuksia!
Seuraavat kisat on sitten missä? Ei ainakaan Kanadassa, eikö niin?
Ei vittu mitä puuhastelua.Ruotsilta hurja paljastus nuorten MM-kisojen oloista – hotellilla täysin holtiton meno: ”Kusetettu olo”
Hotellilla järjestettiin muun muassa hääjuhla.www.iltalehti.fi
Olihan pelit kuitenkin ASM-tason joukkueita vastaan.Suomen kolmosketjun pelaajilta hyvät kisat. Ainoat suomalaiset jotka ehtivät antamaan näyttöjä osaamisestaan.
Tarpeellnen ensihuomio kehuttaessa, eli eivät sittenkään pelanneet hyvin noissa peleissä?Olihan pelit kuitenkin ASM-tason joukkueita vastaan.
Siiiiis, missä minä (tai kukaan muu) sanoi näin? Todella raskasta, kun muut laittavat sanoja suuhun.