U18 MM-kisat 2023 – liveseuranta

  • 31 671
  • 413

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tuo Kiviharju on ihan hyvä pelaamaan jääkiekkoa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Kiiskinen 2+1, Kiviharju 0+3
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Saataisko tää selostaja helvettiin TV5:lta junnujen ja naisten peleistä? Todella aneeminen ja nuo kielikukkaset ei lähde kyllä yhtään. Lisäksi tuntuu olevan ihan pihalla ajoittain. Varsinkin naisten peleissä selostustyyli on jopa alentava.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Saataisko tää selostaja helvettiin TV5:lta junnujen ja naisten peleistä? Todella aneeminen ja nuo kielikukkaset ei lähde kyllä yhtään. Lisäksi tuntuu olevan ihan pihalla ajoittain. Varsinkin naisten peleissä selostustyyli on jopa alentava.
Toivottavasti ei, itse pidän Salmisesta selostajana kovasti. Tekee taustatyönsä huolellisesti ja kyllä tuollainen rauhallisempikin selostustyyli soveltuu kiekkoon. Sen vähän mitä olen häntä naisten peleissä kuullut, niin en ole huomannut selostustyylissä minkäänlaista alentavaa sävyä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Teksti-TV sekoilee tästä ilotulituksesta kevyesti. Kaikki ottelun maalit on sen mukaan tehnyt Suomi. Tulos on sentään oikein (kirjoitushetkellä 8-2).
 

Liitteet

  • Suomi 10-0.jpg
    Suomi 10-0.jpg
    269,7 KB · kertaa luettu: 95

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ai sama Kanada, joka hävisi näissä kisoissa Ruotsille 0-8? Vai sama Kanada, joka on ollut viimeisissä viisissä kisoissa tasan kerran mitaleilla?

Sama USA, joka on voittanut viimeksi 2017 maailmanmestaruuden?

Samat USA ja Kanada, jotka ovat vain kahdesti kohdanneet finaalissa U18-kisojen historiassa?

Toisin sanoen, en allekirjoita väitettäsi siitä, että nämä kisat olisivat pohjoisamerikkalaisten juhlaa.
No mä olen sitten tänäkin vuonna katsellut vaan ne pelit, missä p-amerikkailset takoo tauluun 10-0 ja 8-4 tuloksia.
 
No mä olen sitten tänäkin vuonna katsellut vaan ne pelit, missä p-amerikkailset takoo tauluun 10-0 ja 8-4 tuloksia.

Joo toki kärjen ja pohjan ero on iso, mutta niinhän se on aina junnuissa ja toki myös aikuisten tasolla. Tästä ei liene erimielisyyttä. Mutta tosiaan ei tässä USA ja varsinkaan Kanada ole mitenkään ylitse muiden. Kanada ei edes saa kaikkia parhaita pelaajiaan näihin kisoihin koskaan mukaan. Sanoisin, että USA lähtee aina isona voittajasuosikkina Ruotsin ja Suomen kanssa. Kanada sitten about samalla sivulla jonkin verran näiden takana.
 

tuffgong

Jäsen
Ei oo ihan lähtenyt kaikilla joten vähän hyökkäysketjuja uusiksi jatkoon, kiitos.

Järventie - Kumpulainen - Halttunen
Nurmi - Hynninen - Kiiskinen
Kuusla - Helenius - Uronen
Lind - Leppä - Eliseev
Alasiurua
 
Suosikkijoukkue
Jukurit,IPK,
Ite muodostaisin ketjut jatkossa näin

Halttunen-Helenius-Järventie
Nurmi-Kumpulainen-Kiiskinen
Kuusla-Hynninen-Uronen
Lind-Leppä-Eliseev
Alasiurua
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Näillä kentällisillä Slovakiaa vastaan. Vinni maalilla eli hän on nyt nähtävästi se ykkösveskari jolla mennään loppuun asti. Muuten ei muutoksia edelliseen peliin, paitsi nelosketjussa Lind ja Eliseev vaihtavat paikkoja keskenään.

Maalilla:
1 Eemil Vinni

Varalla:
30 Visa Vedenpää

1:
25 Emil Järventie – 18 Rasmus Kumpulainen – 29 Tuomas Uronen
2 Jimi Junkkari – 33 Aron Kiviharju

2:
28 Arttu Alasiurua – 34 Konsta Helenius – 10 Kasper Halttunen
7 Emil Pieniniemi – 12 Kalle Kangas

3:
22 Jesse Nurmi – 15 Topias Hynninen – 23 Jesse Kiiskinen
3 Veeti Väisänen – 4 Mitja Jokinen

4:
35 Emil Kuusla – 19 Tom Leppä – 27 Onni Lind
13 Niilopekka Muhonen

13. hyökkääjä:
20 Maxim Eliseev
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Semmoinen maali… Voi helvetti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös