Toivottavasti ei, itse pidän Salmisesta selostajana kovasti. Tekee taustatyönsä huolellisesti ja kyllä tuollainen rauhallisempikin selostustyyli soveltuu kiekkoon. Sen vähän mitä olen häntä naisten peleissä kuullut, niin en ole huomannut selostustyylissä minkäänlaista alentavaa sävyä.Saataisko tää selostaja helvettiin TV5:lta junnujen ja naisten peleistä? Todella aneeminen ja nuo kielikukkaset ei lähde kyllä yhtään. Lisäksi tuntuu olevan ihan pihalla ajoittain. Varsinkin naisten peleissä selostustyyli on jopa alentava.
No mä olen sitten tänäkin vuonna katsellut vaan ne pelit, missä p-amerikkailset takoo tauluun 10-0 ja 8-4 tuloksia.Ai sama Kanada, joka hävisi näissä kisoissa Ruotsille 0-8? Vai sama Kanada, joka on ollut viimeisissä viisissä kisoissa tasan kerran mitaleilla?
Sama USA, joka on voittanut viimeksi 2017 maailmanmestaruuden?
Samat USA ja Kanada, jotka ovat vain kahdesti kohdanneet finaalissa U18-kisojen historiassa?
Toisin sanoen, en allekirjoita väitettäsi siitä, että nämä kisat olisivat pohjoisamerikkalaisten juhlaa.
No mä olen sitten tänäkin vuonna katsellut vaan ne pelit, missä p-amerikkailset takoo tauluun 10-0 ja 8-4 tuloksia.
Mikä tekee Vinnistä potentiaalisemman kuin Vali?Yksikään maalivahti ei vakuuttanut, joten korkeimman potentiaalin kaverin valinta ratkaisupeliin on mielestäni oikea.