Vituiksi taitaa mennä nämäkin kisat. Ei saatana paljoa pronssi lohduta, jos Suomen tiputtanut vie mestaruuden.
No juurihan Suomi voitti pronssia JYPin pelaajien ottaessa roolia. Joko unohtui? Nauti hyvä ihminen tuosta.
Vituiksi taitaa mennä nämäkin kisat. Ei saatana paljoa pronssi lohduta, jos Suomen tiputtanut vie mestaruuden.
Siis Suomen saa näyttämään paremmalta se jos häviää voittajalle kuin jos häviää hopeamitalistille.Miksi se olisi parempi, että Ruotsi veisi? En todellakaan toivo mitään hyvää sille, joka on tuhonnut mun suosikkijoukkueen unelman.
Ei lohduta, jos sen jälkeen vituttaa runsaasti.No juurihan Suomi voitti pronssia JYPin pelaajien ottaessa roolia. Joko unohtui? Nauti hyvä ihminen tuosta.
Onko olemassa päivää tai edes hetkeä jolloin sua ei vituttaisi runsaasti?Ei lohduta, jos sen jälkeen vituttaa runsaasti.
Mikset nyt antaisi niiden ekana pelata se täydet 60 minuuttia ja tee ne johtopäätökset sitten toisen häviönhalusta. Tää peli voi olla 6-4 USAlle 60min jälkeen. Sitäpaitsi, sun mielestä JYPin loppukausi oli tuhoontuomittu ku otettiin KalPalta turpaan 7-0 mutta miten kävikään.USA haluaa näköjään hävitä.
Kyllä mulle ainakin suomalaisena nimenomaan Suomen menestys on tärkeintä. Ja pronssi on kuitenkin voitettu mitali, hopea hävitty.Ei lohduta, jos sen jälkeen vituttaa runsaasti.
Olen samaa mieltä ylläolevien kommenttien kanssa. Olen jenkkien puolella vain siksi että en osaa kannustaa Ruotsia jääkiekossa. Jotenkin vieras ajatus mulle, ellei vastassa ole Venäjä.
Onko olemassa päivää tai edes hetkeä jolloin sua ei vituttaisi runsaasti?
On. Onko olemassa päivää tai edes hetkeä, jolloin täällä ei valitettaisi siitä, kun mua vituttaa?Onko olemassa päivää tai edes hetkeä jolloin sua ei vituttaisi runsaasti?
Mitä ihmettä sä nyt selität?Mikset nyt antaisi niiden ekana pelata se täydet 60 minuuttia ja tee ne johtopäätökset sitten toisen häviönhalusta. Tää peli voi olla 6-4 USAlle 60min jälkeen. Sitäpaitsi, sun mielestä JYPin loppukausi oli tuhoontuomittu ku otettiin KalPalta turpaan 7-0 mutta miten kävikään.
Tämä on taas niitä mielipiteitä joita en ymmärrä. Ihan samalla tavalla se pronssikin on hävitty koska siellä välierissä hävittiin jo, eikä päästy edes pelaamaan siellä finaalissa.Ja pronssi on kuitenkin voitettu mitali, hopea hävitty.
Selitän sitä, että sä teet turhan nopeita johtopäätöksiä.Mitä ihmettä sä nyt selität?
Niin, no sulla on oikeus olla eri mieltä :) Mielipiteitä nää vaan on.Tämä on taas niitä mielipiteitä joita en ymmärrä. Ihan samalla tavalla se pronssikin on hävitty koska siellä välierissä hävittiin jo, eikä päästy edes pelaamaan siellä finaalissa.
Kuka on Rajahuhta? Pelaako Ringetteä päälajinaan Luvialla?Mitä nyt Rajahuhdalla on jopa vähäisellä kokemuksella enemmän sanottavaa kuin Timosella, Selänteellä ja Grönmanilla yhteensä tuossa roolissa.
Mitäs ihmeellistä tuossa JYPin loppukaudessa edes oli? Kiva toki kun ei jääty jumboksi.Selitän sitä, että sä teet turhan nopeita johtopäätöksiä.