Hyvä USA!
Soiko siellä Pomo-Bruce?
Hyvä USA!
Että mitä että?Soiko siellä Pomo-Bruce?
Että mitä että?
Ei pelkästään naisasiantuntija (tasa-arvokysymys nääs) vaan myös ohjelman aiempi miesjuontaja, joka ei ole luultavasti koskaan seurannut jääkiekkoa tai ollut sen kanssa intensiivisemnin tekemisessä millään tavalla ja sopisi paremmin tylsän viihdeohjelman juontajaksi kuin jääkiekon juontamiseen.Ei millään pahalla, mutta kyllä toi studion taso on vaan aika ala-arvoinen kun kyseiset naishenkilöt ovat tuolla. Eikä ton psykologinkaan ulosanti mitään viihdyttävää ole.
Ei täällä mitään soi *ihmettelevä emoji*Bruce Springsteen.
Ei täällä mitään soi *ihmettelevä emoji*
Olen täsmälleen samaa mieltä, että harrastelijajääkiekon ( naisjääkiekko) edustajien ei pitäisi olla asiantuntijan roolissa miesten ja nuorten arvokisoissa. Ei kertakaikkiaan sovi - ei tiedä itkeä vai nauraa. Naidsia ei pitäisi olla tässä lajissa missään muussa kuin ” asiantuntijoina” kuin omissa kisoissaan. Jokainen näistä 18v poikien maajoukkueista voittaisi Suomen naisten maajoukkueen - harrastelijakiekkoa ja tämä on fakta. Naisten lausunnot tekee studion suorastaan koomiseksi ja pudottaa lähetysten ja itse pelin arvostusta.Ei pelkästään naisasiantuntija (tasa-arvokysymys nääs) vaan myös ohjelman aiempi miesjuontaja, joka ei ole luultavasti koskaan seurannut jääkiekkoa tai ollut sen kanssa intensiivisemnin tekemisessä millään tavalla ja sopisi paremmin tylsän viihdeohjelman juontajaksi kuin jääkiekon juontamiseen.
Ja sitten Oskar Osala, joka on kyllä entinen jääkiekkoilija, mutta parempi kun olisi kokonaan lopettanut jääkiekon parissa toimimisen eikä tullut lainkaan kommentoijaksi telluun. Kaveri on myös jonkinlainen "kiekkopsykologi", mutta silti puolivillaista sössöttävää pelin kommentointia usein aika kaukana pelitodellisuudesta ja eniten ottaa päähän tuo Osalan "Tota noin" puhe. Täysin tasonta kommentointia.
Surkea on siis taso TV5:n jääkiekkostudiossa ja palaapa samalla mieleen Timosen ja Selänteen kepeä studiohekottelu vailla mitään merkittävää lisää otteluiden kommentointiin Olympialaisissa.
Semmosta studiopaskaa tuutin täydeltä, mutta onneksi eivät sentään pilaa itse matseja. Nyt on nimittäin tosi vauhdikas USA vs. Ruotsi matsi menossa.
Olen täsmälleen samaa mieltä, että harrastelijajääkiekon ( naisjääkiekko) edustajien ei pitäisi olla asiantuntijan roolissa miesten ja nuorten arvokisoissa. Ei kertakaikkiaan sovi - ei tiedä itkeä vai nauraa. Naidsia ei pitäisi olla tässä lajissa missään muussa kuin ” asiantuntijoina” kuin omissa kisoissaan. Jokainen näistä 18v poikien maajoukkueista voittaisi Suomen naisten maajoukkueen - harrastelijakiekkoa ja tämä on fakta. Naisten lausunnot tekee studion suorastaan koomiseksi ja pudottaa lähetysten ja itse pelin arvostusta.
Hitsi kun on vaikee matsi seurata kun kummallekaan maalle en toivo mestaruutta. Noh, onneksi sentään toinen hävii...
Marjoja.