Viestin lähetti juntti
Tota Suomi-Salama pyysi sinua hieman perustelemaan Miksi nämä pienen budjetin joukkueet ovat tylsimmät. Ja yritti sanoa oman nmielipiteensä miksi ne eivät ole. Sinä et mitään ole vielä vastannut. Minusta rumat peli paidat ei ole mikään peruste joukkueen tylsyydelle. Etkö sinä tosiaan viihtynyt JyP matsissa viime vuonna? Väriä oli vaikka muille jakaa. Oli pesonen/kautonen oli Z/hirvonen Oli suurimmat turvajärjestelyt koskaan.... Sitä edellisillä kausilla on ollut suurimaalisia tasureita/vierasvoittoja ja jos mennään 90-luvun alkuun (olitko syntynytkään) löydämme muutamie verisiä Play-off taisteluita. Onko nyt vain niin, että tekee JYP mitä vaan niin se on väritön hajuton ja mauton kun kerta iltis ja veikkaaja niin sanoo? Onko sinulla ollenkaan havainnoiti kykyä? Vai onko tosiaan niin, että sinä et ole tylsempää joukkuetta nähnyt (epäilen todella)
A) "Etkö sinä tosiaan viihtynyt JyP matsissa viime vuonna? Väriä oli vaikka muille jakaa".
- En todellakaan viihtynyt tässä Kautonen/Pesonen ottelussa toisen lyöminen kuin vierasta sikaa ei ole vauhdikasta ja värikästä lätkää,(tarkoitan kumpaakin osapuolta) lähinnä sairasta ja lapsellista hommaa, tai kuka tykkää mistäkin.
B) " Jos mennään 90-luvun alkuun (olitko syntynytkään) löydämme muutamie verisiä Play-off taisteluita".
- Toi pitää paikkaansa se oli silloin 90-luvun alussa mutta ei enään tänä päivänä, mix? (Olen syntynyt 60-luvulla).
C) "Onko nyt vain niin, että tekee JYP mitä vaan niin se on väritön hajuton ja mauton kun kerta iltis ja veikkaaja niin sanoo?"
- Mulle on ihan sama mitä kyseiset lehdet kirjoittaa, olen seurannut lätkää 26 vuotta enkä ole vietävissä mitä lehdet kirjoittaa niin kuin eräät, Jyp on tällä hetkellä minun mielestä väritön jengi.
D) "Onko sinulla ollenkaan havainnoiti kykyä? Vai onko tosiaan niin, että sinä et ole tylsempää joukkuetta nähnyt (epäilen todella)".
- Havanto kykyä ? kyllä on !! Voin lohduttaa sinua että oli viellä tylsempi joukkue liigassa 90-alussa kuin Jyp nyt : Joensuun kiekko-pojat, siinä vasta tylsä jengi oli, varmaan muistat kyseisen ajan ??
E) "Minusta rumat peli paidat ei ole mikään peruste joukkueen tylsyydelle".
- Ei ehkä tylsyydelle mutta värittömyydelle kyllä ;) .
Niin kuin täällä eräät on sanonut että niitä kausia tulee kun tietyt jengit on väritömiä ja tylsiä.
Pyydän anteeksi kaikilta JYP, Blues ja Saipa faneilta anteeksi jos olen loukannut teitä.
Jos minä reagoisin näin (s-s/juntti) joka kerta kun HIFK:ta haukutaan niin saisin olla koko ajan kirjoittamassa täällä ja kyselemässä että mix ja kuinka jne.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset ottaa rauhallisesti, jokaisella on oma näkemys asioista ja luojan kiitos että näin on ;).