Redenbach itse twiittailee olevansa tietämätön HCK/Mestis-kuviosta eikä (yllättäen) kovin innostunutkaan.
Pitäisi kyllä herran kerätä hieman näyttöä nyt niin jos vaikka sm-liiga paikkakin sitten taas aukeaisi.
Joo, mutta pliis, jossain muussa seurassa kuin HIFK:ssa. On Nybondasin Utj-epäpätevyyden läpinäkyvyyden kulminaatiopiste, jos Tyler vielä kerrankin esiintyy HIFK-paidassa sm-liigassa. Ei Nybarin kyky riitä kunnollisiin hankintoihin, jos Redenbach pelaa vielä HIFK:ssa.
Mitä on tapahtunut? Ja onko tämä tapahtunut niin poikkeuksellista, jota ei tapahdu kuin hyvin harvoin muissa liigaseuroissa?Kyllä tämä koko Redenbach-kuvio alkaa olla sellainen perseennäyttö seuralta pelaajalle, että...
Ja tämän takia olen satavarma, että Retiisi nähään vielä tällä kaudella IFK:n paidssa. Wirmas-Masa keksi try-outin, mutta Nybari on keksinyt viivelähdön ilman try-outtia: Ota pelaaja pelaamaan jengiisi. Jos hän on paska, kengi hänet joukkueesta, mutta palkkaa hetken kuluttua takaisin! Nerokasta! Tässä ja nyt! Minä, me ja Karavaani!On Nybondasin Utj-epäpätevyyden läpinäkyvyyden kulminaatiopiste, jos Tyler vielä kerrankin esiintyy HIFK-paidassa sm-liigassa. Ei Nybarin kyky riitä kunnollisiin hankintoihin, jos Redenbach pelaa vielä HIFK:ssa.
Mitä on tapahtunut? Ja onko tämä tapahtunut niin poikkeuksellista, jota ei tapahdu kuin hyvin harvoin muissa liigaseuroissa?
Tiedätkö arvon Bismarck asiasta enemmän?
Täytyy lähteä todella halvalla. Ei kyllä mitään järkeä Lahdessa hankintapolitiikassa.
Täytyy lähteä todella halvalla. Ei kyllä mitään järkeä Lahdessa hankintapolitiikassa.
Hyvä että pojalle löytyi paikka jossain joukkueessa, sitäpaitsi eihän sitä tiedä jos Kaitsu saa hänestä irti enemmän kuin Soppa :) Onnea kuitenkin pelsuihin ja kaikkea hyvää urallesi.
Redenbach tänään ekaa kertaa Pelicansin miehistössä ja miehelle näköjään tarjotaan isoa roolia - reilut 25 minuuttia peliaikaa ja eniten peliaikaa koko Pelicans-miehistöstä. Ei muuta kuin passeja vaan Sonkajärven Isännälle lapaan, niin alkaa pisteitä tulla. Toivon miehelle onnistumisia the business cityssä.