Tyler Redenbach HIFK:hon

  • 250 310
  • 787

zepHero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, HIFK & HK Tiigrid Tallinn
Ikävä kyllä, jouduin kuuntelemaan tänään selostusta jyp henkisten herrojen suunnasta internetradion avustuksella. Tylerista totesivat kommentaattori Wallinheimon kanssa tosin, että ukko heittelee namupasseja vapaisiin maalipaikkoihin ja kauhoo aloituksia kovalla prosentilla. Jollen kuuntelisi punaiset luurit korvilla, olisin voinut vannoa näiden jyväshyväläisten pitäneen Tyleria kentän kuninkaana jopa Denistä parempana. Sen enempää pelistä tietävänä, uskoisin puolueettomien häviäjien hehkutukseen siitä, että Tyler oli oikeasti 10 kertaa parempi, kun aikaisemmissa jyppiä vastaan pelatuissa peleissä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Redellä on viimeisestä 12 pelistä 10 pistettä kasassa. Tänään(kin) Rede pelasi hyvin molempiin suuntiin. Asenne on kohdillaan ja ne puheet, että Rede ois lapanen omissa ovat paskapuhetta, joskus Saipa aikoina on voinut olla, mutta HIFK:ssa mies on puolustanut hyvin. En pistäis pahitteeks jos Rede ois HIFK:in miehiä ensi kaudella.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon on TR:n pelissä parantunut ja nythän tätä jätkää voi jopa diggailla. Muista hyvin sen Tylerin noin kymmenennen matsin (Lukko tms?), johon mennessä ei ollut saanut mitään aikaan, ja siinä matsissä kaikki meni aivan reisille ja otti saatanasti tyhmiä jäähyjä. Jäähylle mennessä oli sellainen itseruoskinnan ilme naamalla, että huomasi miehen kyllä tajunneen epäonnistumisensa ja skarppaamista sai odottaa. Ja seuraavassa tekikin melkein hattutempun vaikka normioloissa ei osu maaliin tyhjistäkään (edes nyt kun muuten jo peli kulkee).

Ei miehestä mitään messiasta kannata odotella , mutta nykyroolissaan menee hyvin, varsinkin jos pienempi rooli ei ole hänelle ongelma. Aloitusten ja syöttöjen lisäksi on myös erinomainen karvaaja. Ei mikään lennumainen jyrääjä, vaan tehokas mailakarvaaja, vähän samaan tyyliin mitä Dale Clarke. Vaikka karvaustyöskentely näyttää laiskalta, niin osaa sillä julmettoman pitkällä stagallaan hyvin katkoa purkuja ja riistää kiekkoja laitojen lähellä. Pakit kun vaikka maalin takana normaalisti uskovat pelkän jarrutuksen ja käännön riittävän (normaalisti riittääkin polkukoneita vastaan jotka silloin menevät vauhdilla ohi), niin Tylerin pitkä staga ei olekaan vielä ehtinyt irrota laidasta ja kiekot napsahtelee siihen.
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitetaan nyt tänne muutama sana Redenbachista, kun tuonne peliesitykset-ketjuun tuli niitä eilen ängettyä. Miellyttävin skenaario tässä hankinnassa näyttää toteutuneen. Redenbach pelaa hyvin puolustussuuntaan, asenteella ja näyttää hyväksyneen roolinsa. Puheet kroonisesta flegusta voi unohtaa. Tuon edellisen päälle, kun lisätään keskitason liigasentteriä kovempi pelisilmä ja syöttötaito, on mielestäni senatilanne tämän kauden pudotuspeleihin lähtökohtaisesti parempi kuin viime kaudella. Tuli vilkaistua myös plusmiinus-tilastoa, joka on yksi kiekon väärin tulkittavimpia tilastoja, ja sekin näytti hyvältä oman pään osalta: kymmenessä viimeisessä pelissä Redenbach on ollut kahdessa ottellussa jäällä tasakentällisin tai yv:llä, kun omissa on kolissut. Ja avataan vähän tuon tehotilaston syvyyksiä. Ainut poikkeama Redenbachin miinuksissa on Lahden pelin -3. Miinukset kertyivät seuraavalla tavalla: Söde ja Kousa pelaavat itsensä ulos ja P rankaisee av:lla vastahyökkäyksestä, MaG ja Eero säheltävät keskenään oman siniviivan alla ja P rankaisee ja kolmas maali tyhjiin. Mitä tuo -3 kertoi Redenbachin hyvyydestä tai huonoudesta? Ei mitään. Omat arviot Redenbachin puolustuspään pelaamisesta perustan näkemääni. Plus iinustulastosta saa jotain irti, kun otanta on tarpeeksi iso (useita kymmeniä otteluita) ja pilkkomalla sitä esim. tarkastelemalla vain miinus lukemien kertymistä eri jaksoissa. Tuo edellinen oli siis vain rantti kyseisen tilaston yleistä käyttöä kohtaan. Redarin tilastohan näyttää ihan ok:lta , jos vaikka sitä tulkitsisi tavallinen Pekka Perusfani Karjalalippis päässään sormi nenässä.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Plusmiinus on kyllä kaksipiippuinen tilasto, pakko myöntää. Ykköskenttä saa paljon miinuksia, jos maalivahtipeli mättää - koska ykköskenttä on useammin jäällä kuin muut. On ihan päivänselvää, että maalivahdin imut eivät ole kenttäpelaajien syytä. Mun mielestäni hyökkääjät ovat aika paljon pakkien ja veskan armoilla tässä tilastossa. Suurin osa maaliinjohtaineista virheistä menee alakerran piikkiin: pakit ja veskari. Jos joku pelaa muuten tasaisesti, mutta yhteen peliin tulee kovat miinukset, kyseessä on hyvin todennäköisesti vain yksittäisen ottelun erikoisuus. Vasta sarjan puolivälistä alkaen kannattaa tehotilastoa seurata tosissaan, silloin sieltä rupeaa jo löytymäänkin tiettyä totuutta. Joukkue joka päästää vähiten maaleja = joukkue, joka on vahvoilla plusmiinuksissa. Jyp on taas kerran pystynyt tilkitsemään maalinsa parhaiten. HIFK ei ole juuri koskaan ollut runkosarjassa kovin hyvä maalinsa tukkija, sen sijaan täällä tehdään ihan mukavasti maaleja.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se äijä! Kauan tuli epäiltyä kaveria, mutta onhan hän tällä hetkellä huikeassa vedossa. Kentän paras pelaaja ja ratkaisi vielä rankkareissa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sellainen Tyllerö tänään, oli HIFK:n ehdottomasti paras pelaaja, harmi että ketjukaverit olivat niin jäässä läpi ottelun. Rankkareissa oli kyllä jäätävät suoritukset, varsinkin jälkimmäinen. Huomenna sitten samanlaista kiitos.

Redenbachilla 12 laukausta illan ottelussa, kyllä huomasi ettei laiturit olleet samalla aaltopituudella.
 
Viimeksi muokattu:

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele en olis uskonut sanovani tätä pari kuukautta sitten, mutta alan oikeasti diggaamaan tästä jätkästä. Kevät lähenee ja mies on päässyt kerrassaan loistavaan iskuun. Kentän kingi ja vielä rankkareiden ratkaisu päälle.

Samaan malliin vaan jatkossakin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä peli taas Redarilta. Rankkareissa hän oli itse Äijä Viilee... loistavia suorituksia!

Viime peleissä Redenbach on ampunut muuten aivan helvetisti. Niin ja kiukutellut tuomareille. ;)
 

Sakkoliha

Jäsen
Kyllä Redenbach on tällä hetkellä yksi tärkeimpiä pelaajia IFK:lle. Äijä antaa kaikkensa voittojen eteen ja sen näkee hänen otteistaan. Hän hyökkää ja varsinkin puolustaa todella hyvin ja elää pelissä mukana, jonka huomaa mm. tuomareille valittamisena. Hän antaa tällä hetkellä jokaisessa tilanteessa kaikkensa ja pelaa kovalla asenteella.

Olin ja valmis luovuttamaan kaverin suhteen tammikuun lopulla, mutta tällä hetkellä kannatan ehdottomasti jatkopahvia vaikka kakkossentterin rooliin Liivikin noustessa kolmssentteriksi ja ykköseksi joku ykköskorin huippukaveri.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime peleissä Redenbach on ampunut muuten aivan helvetisti. Niin ja kiukutellut tuomareille. ;)

No hemmetti kun ei saa aloittaa! Kun Wirtanen oli kehissä niin hänet siirrettiin pois. Nyt ilmeisesti pitää olla joku muu, jota siirrellä :)

Ja olihan se jäähykin ihan ihmeellinen, käsikaulaa seisoivat rinnakkain Levokarin kanssa ja siitä Tyler boksiin? Ville veti samaan aikaan nyrkillä naamaan Koskirantaa :)
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Täytyy myöntää, että kaveri heitti aika jäätävät rankkarit, nopeat kädet ja rannelaukaus lähtee tarkasti. Seurasin myös puolustuspelaamista ja suoriutui siitä hyvin. Redenbach täyttää oman ruutunsa hyvin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko se JHag vai kuka epäili joskus tammikuussa Retiisin kanadalaisuutta, kun äijä pelasi niin pehmeästi eikä pärjännyt aloituksissakaan? Ei sen puoleen, tyyppihän pelasikin aivan kamalan kehnosti, mutta nyt tosipelien lähestyessä ja varsinaisten tähtien puuttuessa Tyllerö on herännyt talviuniltaan ja pelaa ilmeisesti aivan maanisesti. Mitenkäs ne ison veden takana sanookaan: When the going gets tough, the tough get going. Ja näinhän se näyttää Reden kanssa olevan. Toisin sanoen: on se sittenkin aito kanukki :)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai kauheeta, mä olisin melkein valmis lähtemään Redenbach kärkisentterinä ensi kauteen... Älkää lyökö kasvoihin.

Peli paranee myös näköjään sitä myöten kun kaveri pääsee sisään jengiin. Nyt näkyy jo osin erinomaista suorittamista (mm. syötöissä) katsomoon asti. Osa ketjukavereista ei ole ihan mukana, mutta uskon senkin vielä muuttuvan :)

Iso etu on Suomessa jo pelanneilla kavereilla, ja vielä isompi etu jo joukkueessa pelanneilla?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy myöntää, että kaveri heitti aika jäätävät rankkarit, nopeat kädet ja rannelaukaus lähtee tarkasti. Seurasin myös puolustuspelaamista ja suoriutui siitä hyvin. Redenbach täyttää oman ruutunsa hyvin.

KYLLÄ! Olen miestä arvostellut, tai ehkä ennemminkin suhtautunut häneen vähän skeptisesti. Asennepuolella en onneksi ole havainnut missään vaiheessa mitään ongelmaa ja hyvä niin. Täytyy myös Tylerin puolustukseksi sanoa, että hänenkin ympärillään on ukot vaihtuneet aika tavalla, joten kyllähän sekin vaikuttaa. Olen kuitenkin alkanut digata Redenbachista ja sen hän on ansainnut ihan omilla esityksillään. Joukkuepelaajia mä arvostan aina!

Kyllä mä hänet näillä esityksillä pitäisin myös ensi kauden jengissä. Ja voipi olla, että hänelle on annettu signaali, että kiinnostusta löytyy, mutta odotellaan nyt vielä, miten loppukauden pelit ja asennepuoli menevät. So far so good! Keep it cool, dude!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eeee. Tyllerön karvatko on nyt nähty?

Mielestäni Reeperbahnin kaksi viimeistä ottelua ovat tarjonneet kaverit parhaat pelit HIFK:ssa tähän saakka. Olen oikeasti ylpeä tästä kaverista. Vie aloituksia, vääntää kulmissa sekä voimalla että etenkin älyllä ja puolustaa noin kolme ulottuvuutta paremmin kuin alussa.

Kuka selittikään, ettei Repe osaa aloittaa?

Tyyriksen tänäänkin vielä näkynyt outo kohta on arvaamattomat sokkosyötöt maalin eteen. Ainakin itse olen nähnyt tämän jokaisessa paikalla olleessa ottelussani. Jos Tylleröllä on se pieni tila sekä aika ja joku on tulossa taklaamaan kovaa, Reeper heittää sokon maalille. Veikkaisin sen olevan refleksi WFL:n juniorisarjoista tai jotain muuta mystistä.

Toistaiseksi tästä reflektistä en ole yhtään maalia nähnyt. Mutta voisivatkohan laiturit ennakoida nuo heitot, kun ketjun peliajatus olisi sama? On hiukan enemmän kuin harmi, ettei Repe ole saanut vakkarilaitereita. Vielä.

Joka tapauksessa. Kiitos Tyllerö ja jatka samaa rataa.

Ehdottomasti jatkoon, jos taso ei pleijareissa täysin hyydy. Näillä näppäimillä en siihen usko.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ai kauheeta, mä olisin melkein valmis lähtemään Redenbach kärkisentterinä ensi kauteen... Älkää lyökö kasvoihin.

Itse en ihan näin pitkälle menisi, mutta kyllä minäkin alan pikkuhiljaa kallistua Tylerin jatkosopimuksen kannalle. Ensi kaudelle olisi kakkossentterin ruutu auki. Ykköseksi tänne tarvitaan joku oikeasti kova nimi, mutta Tylerin jatkolle vahva peukku.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai kauheeta, mä olisin melkein valmis lähtemään Redenbach kärkisentterinä ensi kauteen... Älkää lyökö kasvoihin.

Ei kasvoihin... pieni moukku alavatsaan.

Ei kärkisentteriksi, mutta en minäkään ranteitani aukaise, jos joukkueessa jatkaa. Kärkisentteriksi kuitenkin liian epätasainen suorittaja. Ihan yhden pelin sisälläkin hyvien suoritusten lisäksi erittäin paljon hasardeja. Kyllä ykkössentteriksi tarvitaan laadukkaampi ja ennen kaikkea tasaisempi suorittaja.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
o

Katajanokan spanieli: se on ihan perus kanadalaista pelityyliä. Heitä limppu maalille, aina siellä on (ainakin pitäisi olla) oma jätkä lapa jäässä. Joskus osuu joskus ei.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kasvoihin... pieni moukku alavatsaan.

No mä sanoinkin 'melkein' ja onneksi lapsetkin on jo tehty:) Näen kyllä Tylerissä potentiaalia parempaan. Jos kävisi niin hienosti, että Wirtanen ja Liivik jatkaisivat molemmat, olisi kolme neljästä jo koossa...

Näistä Suomessa pelaavista ulkkareista ottaisin Hodarin (paitsi että teki jatkon Kaaneihin) tai Perrinin (joka ei taida hevin siirtyä). Kuten sanoin, minusta on iso etu, että on jo pelannut täällä, on kokenut, eikä ole kuitenkaan KHL-tasoa :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Katajanokan spanieli: se on ihan perus kanadalaista pelityyliä. Heitä limppu maalille, aina siellä on (ainakin pitäisi olla) oma jätkä lapa jäässä. Joskus osuu joskus ei.

Juu tiedän.

Ja suuresti arvostamani Shedden opetti sitä HIFK:lle vuoden ja pidin tyylistä. Maajoukkuekin sai muistaakseni mitalin tuolla kanadalaisen oppikirjan ykkösvaihtoehdolla opeteltuaan ajoitukset.

Mutta yritin sitä sanoa, että puuttuu sekä ymmärrys mennä maalille ajoituksista puhumattakaan. Ja siksi toivoin, että Tyyriksellä olisi ketjussa tandemina vaikka Huhtahyvät pitemmän aikaa.

Itse pidän ajatuksesta kovasti. Olisi aika itselleni sopiva kolmosketju vaikka ensi vuodeksi. Kurinalaista puolustamista, fyysistä vääntöä, nopea kääntö ja hyökkäys päättyisi aina jonkinasteiseen maalintekoyritykseen.

Tyylillä ei niin väliä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvä peli ei voi muuta sanoa, rankkari maalit olivat upeat, niistä isot plussat. Toi extrapiste mikä rankuista saatiin on todella tärkeä piste.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
puolustaa todella hyvin ja elää pelissä mukana, jonka huomaa mm. tuomareille valittamisena. Hän antaa tällä hetkellä jokaisessa tilanteessa kaikkensa ja pelaa kovalla asenteella.

Olin ja valmis luovuttamaan kaverin suhteen
Pidin itsekin täysin toivottomana tapauksena, mutta on parantanut menoaan kuin sika juoksuaan, molemmissa päissä. Voisiko olla motivaatiokysymys: tietää itse että NHL:lään ei pääse, ja Saipa tasoisissa joukkueissa ei voita edes alempien sarjojen mestaruuksia. Ja nyt kerrankin olisi mahdollisuus voittaa jotain. Mitään taustoja en viitsi katsoa, mutta ihan Stanley Cupin voittajasta ei käsittääkseni ole kyse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös