Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 852 821
  • 11 238

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Toivotavasti saat mitä haluat. Toisaalla on jääkkiekkoa.
Ei Turun pelissä ollut ekan erän jälkeen mitään katsomista. Sen jälkeen katsellut vähän sieltä ja vähän tuoltakin. Myös sitä mainitsemaasi jääkiekkoa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ei Turun pelissä ollut ekan erän jälkeen mitään katsomista. Sen jälkeen katsellut vähän sieltä ja vähän tuoltakin. Myös sitä mainitsemaasi jääkiekkoa.
Ainakin olen itse valitsemaani eri tyytyväinen. Jääviys sikseen. Mutta pääasia, että kiekkoa näimme, kun halusimmekin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko siinä Apulannan biisissä [yhden] lokin [lintu] päällä [toinen] lokki vai loki[kirja]n päällä lokki? CMX:n kysymyspalstalla vastaus olisi "on".
 

ace

Jäsen
Onko siinä Apulannan biisissä [yhden] lokin [lintu] päällä [toinen] lokki vai loki[kirja]n päällä lokki? CMX:n kysymyspalstalla vastaus olisi "on".
Sehän selviää siitä seuraavasta lauseesta. ”... toisistansa nokki joka repaleen.” Tuskin se lokikirja mitään nokkisi.

CMX:n kysymyspalsta jos on yhtä paska kuin musiikkinsa ja itseriittoinen basisti/laulajansa, ei sieltä kannata mitään edes kysyä. Saati sinne mennä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sehän selviää siitä seuraavasta lauseesta. ”... toisistansa nokki joka repaleen.” Tuskin se lokikirja mitään nokkisi.

CMX:n kysymyspalsta jos on yhtä paska kuin musiikkinsa ja itseriittoinen basisti/laulajansa, ei sieltä kannata mitään edes kysyä. Saati sinne mennä.
Eipä siellä enää mitään kysytä. Sivusto kaadettiin ja päättivät kuopata sen. Harmillista Kysy palsta oli hauskaa luettavaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oletko tehnyt maalin Rinkelinmäellä? Minä olen.
En ole. Aika paljon maaleja tein vuosina 83-88, mutta lähinnä ulkojäillä. Pari tein muuten KalPaakin vastaan, ja toisesta otti miinuksen muuan Sami Kapanen, kun oli jäällä juuri silloin.

Rinkelinmäellä en ole edes käynyt. Hämeenlinnassakin vain yhden kerran, toukokuussa -86, kun sotahullu opettajani vei meidät kuudesluokkalaiset luokkaretkelle siihen johonkin militaarimuseoon siellä. Taisivatpa silloin vetää jotain lentonäytöksiäkin. Muut tuijotti niitä, minä makailin nurmikolla koivuun nojaillen, kuuntelin walkmaneista juuri ilmestynyttä Stonesin Dirty Workia ja katselin Anne H:n tissejä. Nykyisinkin mulle tulee aina Annen tissit mieleen, kun kuulen One Hit To The Bodyn. Ne oli kuudesluokkalaiseksi aika huomiotaherättävän kokoiset tissit ne.
 
K

Kiekkokatsoja

Onko avattu ketjua Saunasta?
Se on suomalaiselle iso juttu.
Itse oon ketjunavauskiellossa maaliskuuhun, mutta tykkään saunoa + kiinnostunut keskusteluun aiheesta.
Nyt saunaan!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jossain maalla on vähän toisin kun monesti aletaan kannattamaan sitä oman kylän joukkuetta. IFK ja Jokerit esimerkiksi on vähän erilaisia jengejä. Se jengi sitten valitsee sut.

Iso paha punainen rock'n roll Rolling Stones ja Koff. Teemu oli maitopoika.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Muotoillaanpa uudestaan: kumman vankkureihin kannattaisi hypätä?
Siinä vaiheessa kun pitää ruveta funtsiin että ketäköhän sitä kannattais, aletaan oleen aika kujalla. Muistatteks ne futiksen MM-kisat jossa Suomesta "palkattiin" kannattajia eri maille? Radio rockilla oli joku mainoskampanjakin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Muotoillaanpa uudestaan: kumman vankkureihin kannattaisi hypätä?

Vain yhden / toisen kannatettavan joukkueen valinta on niin passé - moderni ja ajantasalla oleva gloryholehunter-kannattaja kykenee kannustamaan dynaamisesti, eli tulee aina olla peliä kulloinkin johtavan joukkueen puolella. Tasapelitilanteessa voidaan heittää kolikkoa kannatuksen ratkaisemiseksi. Näin saat kätevästi maksimoitua kauden aikana saatavat takinkääntöpisteet ja pääset ilakoimaan molempien kannattajien keskuudessa.
 

Glove

Jäsen
Muotoillaanpa uudestaan: kumman vankkureihin kannattaisi hypätä?
Varoituks, varning: en gång IFK, alltid IFK. Eli jos alat kannattamaan IFK:ta, et pääse siitä eroon ikinä. Ei tuo omaa elämää ole haitannut, stadin joukkueista olen aina kannattanut IFK:ta. Mutta eihän sitä nykynuorten kohdalla tiesä miten käy.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varoituks, varning: en gång IFK, alltid IFK. Eli jos alat kannattamaan IFK:ta, et pääse siitä eroon ikinä. Ei tuo omaa elämää ole haitannut, stadin joukkueista olen aina kannattanut IFK:ta. Mutta eihän sitä nykynuorten kohdalla tiesä miten käy.
Nykynuorten edustajana voin sanoa, että molemmat joukkueet ovat ihan perseestä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Punamusta Ole erilainen, ala diggaamaan jotain muuta stadilaista jengiä. Karhu-Kissoissa on perinteitä, OKK, onhan noita.
Pääsarjoissa pelaavista, molempien halleissa näkee hyviä ja tasokkaita pelejä (ja huonoja myös). Käy molemmissa ja nauti kiekosta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muotoillaanpa uudestaan: kumman vankkureihin kannattaisi hypätä?
Johan sulla on punaista päällä. Valinta on siis helppo. Pellet on pellejä ja pelaa ryssäliigaa, ne kannattaa jättää omaan arvoonsa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos muutan Helsinkiin opiskelemaan, kummassa leirissä kannattaa mennä rakentamaan esitystä: IFK vai Jokerit?
Hölmö kysymys. Tottakai sä tiedät oikean vastauksen! Toisessa hallissa tehdään taidetta jääkiekosta ja toisessa yritetään sitä. Valitse oikein. Luotan suhun!

Molemmat on syksyn mestareita.
Juuri näin. Tuon lisäksi sinun ei tarvitse edes vaihtaa pääväriä.
 
K

Kiekkokatsoja

Kiitos vastanneille. Voisihan sitä käydä piipahtamassa niin Hartwallilla kuin Nordiksellakin, molemmat ovat varmasti hienoja paikkoja. En ole aikeissa kääntää takkia, jättää Ässiä, en sentään, kunhan vaan tahtoisin pitää hauskaa siellä missä se on mahdollista, ja pitäisin kyllä mielelläni syntymäkaupunkini joukkueiden puolta. Jospa nyt vaikka vuoronperään kummankin katon alla pieni show.


Ihan yhtä tasavertaisen kömpelöitä kerhoja kumpikin, ihan kuten Ässätkin, sillä erolla että Ässien viime kultajuhlista on vasta vähän vajaa seitsemän vuotta. Hähähää.

Vielä mä käyn jonakin päivänä Hartwallilla, vaikka vastassa olisikin tylsä venäläisjoukkue luokkaa Sibir Novosibirsk taikka Traktor Tseljabinsk.
Mun näkemys, tosin ei kokemusta viimevuosilta, tai ehkei pidemmältäkään.. niin hartwalissa oli enemmän sellaisia katsojia, jotka on paikalla, kun on heistä ok olla tapahtumapaikoilla. Jääkiekosta ei ymmärrystä ole paljoa, mutta euroja on.
Vanhassa hallissa oli enemmän jääkiekon vuoksi olevia katsojia.
Voi olla että tää on mun kovin vanha näkemys, ja nyt toisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös