En tiedä miten hyvin seurasit Lillehammerin pelejä, mutta olihan leijonien esitys siellä huikea.Eihän Suomi pelannut edes finaalissa Lillehammerin olympialaisissa
En tiedä miten hyvin seurasit Lillehammerin pelejä, mutta olihan leijonien esitys siellä huikea.Eihän Suomi pelannut edes finaalissa Lillehammerin olympialaisissa
Tiedän. Sattui huono erä välierässä ja finaalipaikka jäi haaveeksi.En tiedä miten hyvin seurasit Lillehammerin pelejä, mutta olihan leijonien esitys siellä huikea.
Joo syödään. Autenttisimman kokemuksen saa, kun chipsit ja fish kääritään sanomalehtipaperiin.Syödäänkö Fish and Chips -annoksia kaikkialla Britanniassa? Olen aina olettanut sen olevan pääasiassa lontoolainen erikoisherkku, mutta kun nettiä tutkii, niin kaikki lähteet pitävät sitä hyvin yleisbrittiläisenä. Eli vedetäänkö sitä Skotlannin ylämaillakin ihan täysillä?
Syödään paljon myös Irlannissa, ja Uudessa Seelannissakin oli hyvin tarjolla.Syödäänkö Fish and Chips -annoksia kaikkialla Britanniassa? Olen aina olettanut sen olevan pääasiassa lontoolainen erikoisherkku, mutta kun nettiä tutkii, niin kaikki lähteet pitävät sitä hyvin yleisbrittiläisenä. Eli vedetäänkö sitä Skotlannin ylämaillakin ihan täysillä?
Tuo on minulle mitä parhain keli metsävaelluksille, mutta olenkin outo sääasioissa. Jos sataa paljon, niin museot, elokuvateatterit, kirjastot yms. ovat hyvää ajanvietettä. Ehkä jopa joku kesäteatterin näytelmä tms., vaikka sitten sadetakissa. Sateinen viikko on tietysti myös hyvä jonkun väliin jääneen sarjan katsomiseen tai leffamaratonin viettoon.Mitähän mukavaa voisi tehdä kesälomalla? Nyt kun tämän viikon sää, vaikuttaa pilviseltä ja +15+20 asteiselta.
Ei huvittais koti/pihatyöt, eikä kaljoittelu. Ainakaan joka päivä.
Sinällään tyhmä kysymys koska tämänhän saisi selvitettyä parhaiten pelaamalla. Mutta koska nyt ei ihan heti ole pelimahdollisuutta niin kysytään...
Onko täällä petanquen harrastajia? Kuinka kauan keskimäärin kestää yksittäinen ja 13 pisteeseen asti pelattava petanque-peli?
Tämä voi olla kyllä vaikea kysymys vastata kun riippuu niin monesta asiasta kuten siitäkin meneekö johdossa oleva pelaaja yli 13 pisteen ja tippuu täten muistaakseni 7 pisteeseen?
Ne eivät lopu ja täten voittajia ei saada ikinä selville.Täällä on yhdyssana-(?)peli ja tavupeli. Koska pelit loppuu ja miten sen voittajat saadaan selville?
Silloin kun Rauman Lukko voittaa mestaruuden.Täällä on yhdyssana-(?)peli ja tavupeli. Koska pelit loppuu ja miten sen voittajat saadaan selville?
On ne. On niissä joku käyttörajoitus, mutta sen ylittämiseen tarvii tosiaan katsella aikapaljon flixiä.Kun nuo Britit ovat vielä EUssa, niin eikö ne ole vielä mukana dataroaming -direktiivien alaisia?
Jos on rajoittamaton data, niin ei kait silloin? Jos omassa liittymässä on joku katto, niin toki on rajoitus. Ihan vapaasti olen Euroopassa käyttänyt ilman ylimääräistä laskua. Tietenkään rajoittamaton data ei ole muualla niin yleistä kun täällä.On ne. On niissä joku käyttörajoitus, mutta sen ylittämiseen tarvii tosiaan katsella aikapaljon flixiä.
Käsittääkseni mulla on Suomessa rajoittamaton data, mutta esim. muutama viikko sitten kävin Portugalissa ja siellä sain tervetulotekstiviestin joka sanoi että 10,5 gigaa on "ilmaista".Jos on rajoittamaton data, niin ei kait silloin? Jos omassa liittymässä on joku katto, niin toki on rajoitus. Ihan vapaasti olen Euroopassa käyttänyt ilman ylimääräistä laskua. Tietenkään rajoittamaton data ei ole muualla niin yleistä kun täällä.
Jos on rajoittamaton data, niin ei kait silloin? Jos omassa liittymässä on joku katto, niin toki on rajoitus. Ihan vapaasti olen Euroopassa käyttänyt ilman ylimääräistä laskua. Tietenkään rajoittamaton data ei ole muualla niin yleistä kun täällä.
Näyttää olevan maakohtainen kun vanhoja viestejä selailin.Rajoittamattoman datan paketeissa on silti roaming rajoitus. EU:n sivuilta voi tavata tarkemmin. Itse en tuosta ottanut tolkkua paljonko se gigatavuissa mutta rajoitus pitää joka tapauksessa kuluttajalle tekstarilla ilmoittaa.
E: Wifiä tulee kuitenkin pääasiassa käytettyä.Näyttää tosiaan olevan @heavy Oihan tämänkin saanut helpommalla parin klikkauksen päästä. No, tuli tuhlattua sun aikaa. 15 näyttää olevanoma rajoitus. No, hyvä tietää tuokin. Noihin tekstareihin kun en pahemmin kiinnitä huomiota. Johtuu ehkä siitäkin, etten omaa laskua itse maksa. Toki itse ne ”tarkastan”, mutta ei siinä summiin niin kiinnitä huomiota.