Mikä helvetti se sketsi on, missä on poliitikko joka vastaa kaikkeen "en kommentoi/eikä ole", oli jotain allekirjotuksesta paperissa. Paskat tuntomerkit, mutta kun ei vaan muista.
Mahdollisesti, apua ei kyllä tullut. YouTubestakin löytyi vaan Kummelin pääministeri -sketsi, joka tosin kuvastaa tämänhetkistä hallitusta.Paasion Pepeä vissiin esitettiin joskus 80-luvun lopulla?
Ei tää nyt auttanut.
Ei huvita lukea itse koska en jaksa, mutta onko joku persläpi alkanut jo puolustaa MV-lehteä jollain tapaa tuolla sen ketjussa? (Pidän tätä tyhmänä kysymyksenä koska vastauksen pitäisi ilmiselvästi olla "ei" koska kyseessä on roskajulkaisu, ja toisaalta koska olen itse liian laiska).
Haha ei vittu mitä jengiä! Mistä näitä sikiää? Saatanan käsittämätöntä. Pitäsköhän käväistä itsekin lukaisemassa...Tottahan toki.
Onhan siellä moni todennut, että pitää MV-lehteä suorastaan johtavana tiedonvälittäjänä.
Haha ei vittu mitä jengiä! Mistä näitä sikiää? Saatanan käsittämätöntä. Pitäsköhän käväistä itsekin lukaisemassa...
Mä luin niitä joskus vuosi sitten ja päätin etten sen enempää viitsi varastoida itseeni vihaa. Joka siis väistämättä alkaa kumuloitua kun sitä paskaa lukee. Siinä julkaisussa ei ole mitään hyvää. Ei mitään edes lähellekään järjellistä, sivistynyttä, suvaitsevaista tai kehittävää, eli kerta kaikkiaan yhtään ainoaa syytä, miksi sitä tulisi lukea. Joku toimittaja ihan vastikään kirjoitti hyvän kolumnin aiheesta, ja kuinka MV:n jutuista ei löytynyt yhtäkään todenmukaista tekstiä.Minun mielestäni kannattaa ja suosittelen lämpimästi myös itse julkaisuun tutustumista. Hauskoja tarinoita löytyy.
Mä luin niitä joskus vuosi sitten ja päätin etten sen enempää viitsi varastoida itseeni vihaa. Joka siis väistämättä alkaa kumuloitua kun sitä paskaa lukee. Siinä julkaisussa ei ole mitään hyvää. Ei mitään edes lähellekään järjellistä, sivistynyttä, suvaitsevaista tai kehittävää, eli kerta kaikkiaan yhtään ainoaa syytä, miksi sitä tulisi lukea.
Mmm, niin varmasti otan, mutta tuollaiset jutut eivät naurata mua, olen toki yrittänyt. Diggaan älyllisestä tai hurtista huumorista. En osaa nauraa ihmisten ominaisuuksille ns. pilkallisesti. Periaatteessa koko MV-lehti (myös lukijoineen) ovat vain säälittäviä ja tyhmiä reppanoita, joille nauraminen vertautuu kehitysvammaisen lyömiseen. Tokihan noista voisi jalostaa hyvääkin huumoria vaikkapa stand-up -keikalle, miksei...Otat homman liian vakavasti, samoin perustein Bäckmanin blogi-kirjoitukset jäisivät lukematta ja tämä olisi iso sääli, sillä Johan on mm. vaatinut Sharia-lain soveltamista Suomessa ja syyttänyt Hesaria Bobrikoffin salamurhasta.
Äärettömän vaikea sanoa, mutta josko tästä kartasta osuisi silmiin?Taivahalla katse osuu usein sellaiseen pieneen tähtijoukkoon, joka muistuttaa hyvin paljon sellaista klassista abloyn avainta. Onkohan tuolla tähtijoukolla mitään nimeä? Se on kooltaan melkoisen pieni ja sen sisältämät tähdetkin ovat todella pieniä paljain silmin katsottuna, mutta joka kerta kun maaseudulla pimeässä tulee tähtiä katseltua, niin se erottuu hyvin selkeästi ja tuo heti ainakin minun mieleeni abloyn avaimen. Kuvio on muistaakseni iltaisin jokseenkin idän suunnassa ja jossain puolessa välissä (tai alle?) horisontin ja zeniitin rajaamaa näköaluetta.
...joka muistuttaa hyvin paljon sellaista klassista abloyn avainta. Kuvio on muistaakseni iltaisin jokseenkin idän suunnassa ja jossain puolessa välissä (tai alle?) horisontin ja zeniitin rajaamaa näköaluetta.
Onko edustuskulut vähennyskelpoisia miltään osin tänä vuonna yritysten verotuksessa?
Koitin tätä tosiaan etsiä ja ainut asia minkä löysin oli esitys, että 50% olisi. Mutta onko tuosta virallista tietoa olemassa? Koitin myös verottajan sivuja ja en olevinaan saanut vahvistusta asialle.50 pinnaa.
Koitin tätä tosiaan etsiä ja ainut asia minkä löysin oli esitys, että 50% olisi. Mutta onko tuosta virallista tietoa olemassa? Koitin myös verottajan sivuja ja en olevinaan saanut vahvistusta asialle.
Toki löytyy virallista tietoa.
Laki elinkeinotulon verottamisesta 360/1968 - Ajantasainen lainsäädäntö - FINLEX ®
Toinen luku 8 pykälä ja kohta 8.
Kumpi on pahempaa? Kirjoittaa Jatkoajan ryyppyhenkiseen KKK:un, vaiko esiintyä vaikkapa Lahdessa valkoisessa KKK-asussa?
Liittynee siihen, että makeisvero asettaa jotkut tuotteet eriarvoiseen asemaan, ainakin tämän talouselämän uutisen mukaan.Valtion pitäisi säästää ja kerätä lisätä verotuloja. Silti makeisveroa ollaan poistamassa (linkki Iltalehden uutiseen asiasta). Miksi ko. vero muka pitää poistaa vaikka ainakin omasta mielestä makeisverotuottoa voisi huoletta kasvattaa? Miksi nykyinen vero on valtiontukisääntöjen vastainen? Ja kyllä, syön itsekin silloin tällöin makeisia ja jäätelöä...
ETL luettelee useita esimerkkejä veron epäloogisuudesta. Se koskee karamellejä, suklaita ja jäätelöitä, mutta kakut, pullat, keksit, keksipohjaiset suklaapatukat, vanukkaat ja jogurtit ovat sen ulkopuolella, vaikka esimerkiksi jogurteissa voi olla paljon sokeria.
Vero koskee suklaajäätelöä, mutta ei suklaakeksejä. Vastaavasti suklaapatukoita verotetaan, mutta suklaakeksipatukoita ei. Vero rasittaa makeita virvoitusjuomia ja mehujäätä, mutta ei jogurttijuomaa. Jäätelöpikari on verollinen mutta vanukaspikari veroton. Appelsiineista puristetusta täysmehusta peritään valmistevero, mutta appelsiineista ei.