Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 848 983
  • 11 237

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä tapahtuu väkivaltaiselle jyväskyläläiselle antisosiaaliselle jääkiekkoilijalle, joka ei hallitse sanastoansa, reppaa kurssinsa vihanhallintaterapialtaan ja saa oman lukunsa opukseen "Die Psychopatische Minderwertigkeiten"?
- Hänestä todennäköisesti tulee omskilainen KHL -jääkiekkovalmentaja?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Onko Alko auki ensi perjantaina?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo, ei sitä vissiin voi vielä varmaksi sanoa, kun koko ajan juttu laajenee. Itsellänikin on perjantai täysin vapaa, mutta se oli sitä jo ennen tätä lakkojuttuakin. Ajattelin, että olisin mennyt detroitmichigan -hengessä huutamaan black poweria muiden mukaan, mutta eihän siitä mitään tule, jos Alko on kiinni. Pitää joka tapauksessa ottaa varman päälle ja lähteä Alkoon jo nyt ja ostaa varasto täyteen, mutta lakkobileistä tulee kyllä laimeat, jos Alko on kiinni.

Tässä kahden polttavan mouhoaiheen Suomessa menee helposti sekaisin lakkoilijat ja laivapojat. Esimerkiksi tänä aamuna herätessäni muistin, että lakkoilijat olisi ne kauhua herättävät potentiaaliset puistoraiskaajat ja laivapoikia ei kiinnostaisi työnteko perjantaina. Onneksi kävin lukemassa sen jälkeen lehteä, jossa asian oikea laita selvitettiin.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Onko olemassa järjestöä, seuraa tjms. joka "parantaa" esim. kristittyjä tai muslimeja heidän uskonnostaan ja muuttaa heidät ateisteiksi. Siis samaan tapaan kun jotkin kristilliset järjestöt yrittävät "parantaa" homoja heteroiksi.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä helvetti se sketsi on, missä on poliitikko joka vastaa kaikkeen "en kommentoi/eikä ole", oli jotain allekirjotuksesta paperissa. Paskat tuntomerkit, mutta kun ei vaan muista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mikä helvetti se sketsi on, missä on poliitikko joka vastaa kaikkeen "en kommentoi/eikä ole", oli jotain allekirjotuksesta paperissa. Paskat tuntomerkit, mutta kun ei vaan muista.

Paasion Pepeä vissiin esitettiin joskus 80-luvun lopulla?

Ei tää nyt auttanut.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Työkaverilta kuultu mutta kun ei ollut vastausta itselläkään niin kysytään täältä...

Jos astronautti(tai kosmo-, taiko-, tai ihanmikävaannautti) lentää kuuhun ja katselee sieltä auringonvalossa köllöttelevää maapalloa niin kutsutaanko kyseistä näkyä maatamoksi?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei huvita lukea itse koska en jaksa, mutta onko joku persläpi alkanut jo puolustaa MV-lehteä jollain tapaa tuolla sen ketjussa? (Pidän tätä tyhmänä kysymyksenä koska vastauksen pitäisi ilmiselvästi olla "ei" koska kyseessä on roskajulkaisu, ja toisaalta koska olen itse liian laiska).
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei huvita lukea itse koska en jaksa, mutta onko joku persläpi alkanut jo puolustaa MV-lehteä jollain tapaa tuolla sen ketjussa? (Pidän tätä tyhmänä kysymyksenä koska vastauksen pitäisi ilmiselvästi olla "ei" koska kyseessä on roskajulkaisu, ja toisaalta koska olen itse liian laiska).

Tottahan toki.

Onhan siellä moni todennut, että pitää MV-lehteä suorastaan johtavana tiedonvälittäjänä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tottahan toki.

Onhan siellä moni todennut, että pitää MV-lehteä suorastaan johtavana tiedonvälittäjänä.
Haha ei vittu mitä jengiä! Mistä näitä sikiää? Saatanan käsittämätöntä. Pitäsköhän käväistä itsekin lukaisemassa...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Haha ei vittu mitä jengiä! Mistä näitä sikiää? Saatanan käsittämätöntä. Pitäsköhän käväistä itsekin lukaisemassa...

Minun mielestäni kannattaa ja suosittelen lämpimästi myös itse julkaisuun tutustumista. Hauskoja tarinoita löytyy.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minun mielestäni kannattaa ja suosittelen lämpimästi myös itse julkaisuun tutustumista. Hauskoja tarinoita löytyy.
Mä luin niitä joskus vuosi sitten ja päätin etten sen enempää viitsi varastoida itseeni vihaa. Joka siis väistämättä alkaa kumuloitua kun sitä paskaa lukee. Siinä julkaisussa ei ole mitään hyvää. Ei mitään edes lähellekään järjellistä, sivistynyttä, suvaitsevaista tai kehittävää, eli kerta kaikkiaan yhtään ainoaa syytä, miksi sitä tulisi lukea. Joku toimittaja ihan vastikään kirjoitti hyvän kolumnin aiheesta, ja kuinka MV:n jutuista ei löytynyt yhtäkään todenmukaista tekstiä.

Kertoo ihmisen aivan totaalisesta persreikäisyydestä ja aivokuoliosta, jos pitää niitä juttuja yhtään millään tasolla todenmukaisina. Sellaisen ihmisen kanssa ei yksinkertaisesti voi olla mahdollista keskustella mistään älyllisestä.

edit. Mutta siis kyllä hiffasin mihin tähtäsit kannustamalla lukemaan niitä juttuja, en mä sillä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä luin niitä joskus vuosi sitten ja päätin etten sen enempää viitsi varastoida itseeni vihaa. Joka siis väistämättä alkaa kumuloitua kun sitä paskaa lukee. Siinä julkaisussa ei ole mitään hyvää. Ei mitään edes lähellekään järjellistä, sivistynyttä, suvaitsevaista tai kehittävää, eli kerta kaikkiaan yhtään ainoaa syytä, miksi sitä tulisi lukea.

Otat homman liian vakavasti, samoin perustein Bäckmanin blogi-kirjoitukset jäisivät lukematta ja tämä olisi iso sääli, sillä Johan on mm. vaatinut Sharia-lain soveltamista Suomessa ja syyttänyt Hesaria Bobrikoffin salamurhasta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Otat homman liian vakavasti, samoin perustein Bäckmanin blogi-kirjoitukset jäisivät lukematta ja tämä olisi iso sääli, sillä Johan on mm. vaatinut Sharia-lain soveltamista Suomessa ja syyttänyt Hesaria Bobrikoffin salamurhasta.
Mmm, niin varmasti otan, mutta tuollaiset jutut eivät naurata mua, olen toki yrittänyt. Diggaan älyllisestä tai hurtista huumorista. En osaa nauraa ihmisten ominaisuuksille ns. pilkallisesti. Periaatteessa koko MV-lehti (myös lukijoineen) ovat vain säälittäviä ja tyhmiä reppanoita, joille nauraminen vertautuu kehitysvammaisen lyömiseen. Tokihan noista voisi jalostaa hyvääkin huumoria vaikkapa stand-up -keikalle, miksei...
 

sinikettu

Jäsen
Taivahalla katse osuu usein sellaiseen pieneen tähtijoukkoon, joka muistuttaa hyvin paljon sellaista klassista abloyn avainta. Onkohan tuolla tähtijoukolla mitään nimeä? Se on kooltaan melkoisen pieni ja sen sisältämät tähdetkin ovat todella pieniä paljain silmin katsottuna, mutta joka kerta kun maaseudulla pimeässä tulee tähtiä katseltua, niin se erottuu hyvin selkeästi ja tuo heti ainakin minun mieleeni abloyn avaimen. Kuvio on muistaakseni iltaisin jokseenkin idän suunnassa ja jossain puolessa välissä (tai alle?) horisontin ja zeniitin rajaamaa näköaluetta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Taivahalla katse osuu usein sellaiseen pieneen tähtijoukkoon, joka muistuttaa hyvin paljon sellaista klassista abloyn avainta. Onkohan tuolla tähtijoukolla mitään nimeä? Se on kooltaan melkoisen pieni ja sen sisältämät tähdetkin ovat todella pieniä paljain silmin katsottuna, mutta joka kerta kun maaseudulla pimeässä tulee tähtiä katseltua, niin se erottuu hyvin selkeästi ja tuo heti ainakin minun mieleeni abloyn avaimen. Kuvio on muistaakseni iltaisin jokseenkin idän suunnassa ja jossain puolessa välissä (tai alle?) horisontin ja zeniitin rajaamaa näköaluetta.
Äärettömän vaikea sanoa, mutta josko tästä kartasta osuisi silmiin?
http://www.annalsofarda.dk/Annals-of-Arda/Maps-index-tables/Maps/starmap.jpg
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...joka muistuttaa hyvin paljon sellaista klassista abloyn avainta. Kuvio on muistaakseni iltaisin jokseenkin idän suunnassa ja jossain puolessa välissä (tai alle?) horisontin ja zeniitin rajaamaa näköaluetta.

Kuuluuko tämä tyhmiin kysymyksiin?
Mukava huomata, että tulehen tuijottajia ja taivahan katsojia löytyy.
Ensinnä tulisi mieleen vaaka-skorpioni –tähtikuvioiden yhdistelmä sopivan valikoivalla silmällä.
 

sinikettu

Jäsen
Joo, vähän hakuammuntaahan tuollaisten hivenen epämääräisten vihjeiden perusteella on. Olisi voinut vielä tarkentaa, että kyseessähän on oikeasti todella pieni "kuvio", jossa on monia todella pieniä ja pistemäisen näköisiä tähtiä avaimen muotoisessa rypäässä. Tarkkaa kokoa taivaalla on näin sokkona hivenen hankala hahmottaa, mutta jos ojentaa käden suoraksi eteensä, niin ei se taida olla kovinkaan paljon suurempi kuin sorrmen kynsi, toki avaimen muotoinen. Ja se näkyy sellaiselta semi-kirkkaalta tähtitaivaalta hyvin erottuvasti, sillä sen kuvion näkyvät pisteet ovat huomattavasti (monta kertaluokkaa) pienempiä kuin silmällä näkyvät suuret tai keskikokoisetkin tähdet. En nyt sinänsä olettanutkaan, että se olisi mikään yksittäinen tähtikuvio, sillä se on aivan liian pieni, mutta vaikka joku näkyvä tähti/galaksijoukko tai muuta.

Kirkas tähtitaivas on ylipäänsä maailman hienoimpia näkyjä, mitä verkkokalvolle voi tallentua, mutta harmiksi en tunnista kuin ehkä puolen tusinaa tähtikuviota. Oon joskus kokeillut tunnistaa tähtikartan avulla tuntemattomia tähtikuvioita, mutta se tuntuu olevan hankalaa, eikä minulla ole edes hirveänä sinniä siihen.. Tai minulla on jokin visuaalinen dysleksia tai vastaava. Noh ehkä jonain päivänä ne alkavat aueta paremmin.

edit: Saatoin löytää oikean vastauksen. Delphinus (delfiini) on ainakin muodoltaan melko lähellä tuota mainittua rypästä.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös