Kulkevatko nykypäivän itsensäpaljastajat vielä perperi päällä, vai onko se jo skenessä ihan out?
Eikös perperillä tarkoiteta trenssiä? Olen ollut siinä uskossa että klassinen puistorunkku on rainmac, joka kyllä paljon muistuttaa trenssiä.
Kulkevatko nykypäivän itsensäpaljastajat vielä perperi päällä, vai onko se jo skenessä ihan out?
Täytys käydä Alpipuistossa kysymässä ja katsomassa. Vai jaksaako sitä sinne saakka, Tokoinrannassa taas on valitettavan vähän itsensäpaljastajia, ilmeisesti johtuu siitä teltasta.
Taidan kuitenkin katsoa asuntoa jossa ei mainita tupakoinnista mitään. Sisällä en kyllä ajatellut röökata muutenkaan.Ai yhdestä poikkeuksesta? Onhan parveketupakointia käsitelty oikeudessakin ja ties missä laitoksissa ja yhtiökokouksissa. Vuokranantajalle kannattaa sanoa, että ei polta ja sitten polttaa miten parhaaksi näkee, mutta sisällä sitä ei kannata tehdä, koska siitä jää selkeät jäljet.
Se on kyllä ihme juttu, että Tokoinrannassa on teltta pystyssä, mutta paljastelu loistaa poissaolollaan.
Taidan kuitenkin katsoa asuntoa jossa ei mainita tupakoinnista mitään. Sisällä en kyllä ajatellut röökata muutenkaan.
Nopeasti laskettuna 1131 km/h ja 80 kg henkilöllä n. 8050 g. Aika raju huvipuisto.Jos tuulivoimalan lapojen säde on 100 metriä ja pyörähdysaika yhdellä kierroksella on 2 sekuntia, niin mikä on lavan kärjen vauhti km/h?
Ja jos lavan kärkeen teippaisi/köyttäisi ihmisen, niin menehtyisikö ihminen keskipakoisvoimasta kyseisessä nopeudessa? Vai olisiko se tehokasta kidutusta vai pelkkää huvipuistolaitteeseen verrattavaa hupia?
Nopeasti laskettuna 1131 km/h ja 80 kg henkilöllä n. 8050 g. Aika raju huvipuisto.
Onko kukaan pidättänyt hengitystä niin pitkään, että on paskonut housuun?
Terve taas. Kasvatin lomaparran, loma loppuu ensi sunnuntaina. Hienosti olen saanut naamaan rusketusta, johtuen Keski-Euroopan reissailusta.
Jos ajan partani pois ennen töihin paluuta, onko minulla kunnon rusketusrajat naamassa? Taustatiedoiksi parran tuuheudesta kerron, ettei iho näy tällä hetkellä leuasta läpi. Lomani on yhteensä neljän viikon pituinen.
Terve taas. Kasvatin lomaparran, loma loppuu ensi sunnuntaina. Hienosti olen saanut naamaan rusketusta, johtuen Keski-Euroopan reissailusta.
Jos ajan partani pois ennen töihin paluuta, onko minulla kunnon rusketusrajat naamassa? Taustatiedoiksi parran tuuheudesta kerron, ettei iho näy tällä hetkellä leuasta läpi. Lomani on yhteensä neljän viikon pituinen.
Taloyhtiö voi erikseen kieltää parveketupakoinnin mikä esimerkiksi Helsingissä on nykyään aika yleistä.Kun vuokrailmoituksissa lukee ei tupakointia niin tarkoittaako se myös parveketta? Mitä hyötyä on parvekkeesta jos siellä ei saa polttaa? Kukkiako siellä katsotaan? No okei bisseä on kiva juoda ja sinne voi tunkea kaikkea turhaa.
Katsoin videota tisseihin asti, äänettä. Youtuben musiikkivideoiden sensuurivastaava katseli että typerän näköinen viiksivallu rallattelee käsittämättömällä kielellä jotain, antaa mennä läpi saatana. Ei kyennyt katselemaan tisseihin asti.Kun kaikki aina väittää, että youtubessa ei saa näkyä tissit, niin miksi sitten Kari Salmelaisen ''Tahdon olla sun napakymppis'' -kappaleen musavideo löytyy sieltä sensuroimattomana? Siinä kuitenkin näkyy tissit heti alussa, kuten kaikissa kovissa musavideoissa kuuluukin näkyä.
Jos ollaan kalsarikännäilemässä, pitääkö olla kotona vai riittääkö pelkät kalsarit? Onko raja kuinka tiukka? Tiukka on parasta, mutta jos olen kalsareilla (tai jopa alasti!!) kaverilla kun akka on kaukana, olenko kalsarikännäilemässä? Vai olenko vain juomassa?
T. Olisinko voinut kirjoittaa legendaariseen KKK aiheeseen viestin, vaikka en ollut kotona?
Sossusta ja seurakunnan diakonilta. Kai.Hei,
Tyhmä ja nolo kysymys... Saako jostain raha-apua ruokaostoksiin?