Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 852 153
  • 11 238

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Täältäkin ääni poravasaralle. Samalla voi ostaa seinätutkan, ettei tuu ikäviä yllätyksiä. Pitäähän miehellä sähköleluja olla.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Lähtee muuten sitten maalit mukana kun otat irti. Just tässä kuussa muutin uuteen kämppään ja edellisessä oli taulu kiinni seinässä tuommoisella teipillä. Maalit tuli teipin mukana nätisti.

"Pienolankaa" tai siis vahvaa ohutta rautalankaa kun ujuttaa liimatun esineen taakse ja ikäänkuin sahaa langalla sikakovaa kiinniottaneen kaksipuoliteipin irti. Ei vaadi juuri vaivaa ja toimii lähes aina.
Toinen paholaisen keksinto on Cascon superset rakennusliima. Tuolla kun laittaa jotain kiinni, on se siinä lähes pysyvästi. Ottaa tosin kiinnittyä ja kiinnittää elastisella saumalla joka saa ärräpäät lentämään kun pitäisi saada irsi. Onhan tuohonkin tosin olemassa Seal Remover samalta firmalta joka irroittaa, mutta saattaa tehdä hallaa myös alustavana olevalle materiaalille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäähän miehellä sähköleluja olla.

Ei mua ainakaan ole koskaan kiinnostanut mitkään sähkölelut tai -työkalut. Eikö ne ole enemmänkin niiden maalaisten juttuja? Omakotitalossa kun on koko ajan jotain pientä korjaamista tai rakentamista.

Joo mä oon enemmän kerrostaloihmisiä. Maalaiset puhuu täällä jatkiksessakin koko ajan jostain ihmeen ilmalämpöpumpuista ja vaikka mistä. En mä sellaista elämää halua. Ja vielä kun miettii että itse joutuisit ajamaan nurmikot ja kolaamaan lumet ja tekemään kaikki muutkin paskatyöt. Kerrostalossa sitä muutenkin tuntee olonsa turvallisemmaksi ja on paljon mukavampaa asua ihmisten keskellä kuin missään eristyksissä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei mua ainakaan ole koskaan kiinnostanut mitkään sähkölelut tai -työkalut. Eikö ne ole enemmänkin niiden maalaisten juttuja? Omakotitalossa kun on koko ajan jotain pientä korjaamista tai rakentamista.
Kuten sanoin, sähkötyökalut ovat miesten juttu. Ja varsinkin täällä kerrostalossa poravasara on lähes pakollinen väline. Eihän maalaisilla mitään kiviseiniä ole, mihin tarttis joskus reikää kairata.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sitä paitsi, jos noita jotain erikoisempia työkaluja joskus tarvitsee, niin aina löytyy joku landepaukkuhenkeä omaava sukulainen tai tuttava.

Kyllähän esim. tv-shopissakin mainostettiin usein että "tämä on joka perheen kuntoiluväline" tms, mutta loppujen lopuksi kuinka monen perheen? Niinpä.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Miksi kaikki haukkuvat Suomea Ruotsi-ottelussa? En nähnyt peliä, enkä jaksa selata mitään tteluseurantaketjua
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Miksi kaikki haukkuvat Suomea Ruotsi-ottelussa? En nähnyt peliä, enkä jaksa selata mitään tteluseurantaketjua

Katso nyt sitten edes lopputulos vaikka teksti-tv:stä. Suhteuta se sen jälkeen joukkueelle asetettuihin odotuksiin sekä aiempiin kohtaamisiin saman Ruotsin kanssa tällä kaudella.

Se valaisee kummasti syytä siihen, miksi monikaan ei hehkuta Suomen pelisuoritusta.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ovatko jotkut ihmiset tarkoituksella mullkuja liikenteessä?

Terkkuja vaan valkoista Focusta ajavalle mulkulle.

Ovat. Heikon itsetunnon omaavat pikkumulkut kun pääsevät metallihäkin sisään turvaan, jota myös autoksi nimitetään, muuttuvat sen 100 hevosvoiman jyllätessä, testosteronia tihkuviksi viidakon sankareiksi.
Olen pari kertaa "ohjeistanut" vastaavia. Erään kerran joku noin 25v, tuli uudehkolla Bemarilla vasemmalta eteen, tai olisi tullut kylkeen jos en olisi vetänyt liinoja kiinni. Ystävällisesti näytin keskisormeäa ja viestitin äänimerkillä syvempiä tuntoja. Tuo kuski sitten pysäytti autonsa siihen risteyksen eteen ja tukki tien. Käsijarru päälle ja reipasta kävelyä bemaria kohti, niin jo vain alkoi jännäkakka kai tulla kuskille koska räpelsi kytkimen kanssa ja auto sammui ja starttasi uudelleen, sekä kiireellä karkuun. Ei halunnutkaan keskustella rakentavaan sävyyn liikenneturvallisuudesta ja millaisia vammoja voi tulla kun ajaa vasemmalta eteen.
Tämä siis pikkukaupungin hiljaisissa pe illan liikenteessä.
 

redpecka

Jäsen
On niin saatanan tylsää katseltavaa toi suomivenäjä, koska venakot ei saa mitään aikaan, joten pakko tulla tänne tyhmiä kyselee.

Eli, onko sinusta kivaa olla olemassa? Kuinka tärkeänä pidät omaa olemassaoloasi? Voisiko saman postin hoitaa joku muukin vai vaaditaanko juuri sinua siinä mitä toimitat?

Omasta puolestani minun rooliani pallolla voisi ja voi hoitaa miljoonat muut kuten tekevätkin tällä hetkellä. Jos minua ei olisi, minuja olisi kuitenkin miljardeja. En näe eroa kenen suulla ilmaisen olevani olemassa.

Edit: Lääkkeet. Lääkkeet unohtui.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eli, onko sinusta kivaa olla olemassa? Kuinka tärkeänä pidät omaa olemassaoloasi? Voisiko saman postin hoitaa joku muukin vai vaaditaanko juuri sinua siinä mitä toimitat?
Oletko varma, että me muut olemme todella olemassa? Entä epäiletkö koskaan omaa ihmismuotoista olemassaoloasi? Voisitko ollakin todellisuudessa esimerkiksi jonkin supermassiivisen kvanttitietokoneen projisoima alkulukualgoritmi, joka on ottanut satunnaissimulaatiossa muodon ihmisen kehona ja subjektiivisena tajuntana? Onko oman tietoisuuden empirialähtöisen olemassaolon kyseenalaistamisen relevanttiuden epäileminen kartesiolainen paradoksi? Sopivatko mansikat pizzaan?
 

redpecka

Jäsen
Tarkkaa sakkia täällä, eipä. Mutta joo, tarkemmin kun ajattelee, venakko taitaa todellakin olla nainen, hyvännäköinen nainen myös ja karvalakki. Tarkemmin kun katseli Venäjän pelaajia, näyttivät kyllä ei-venakoilta, miespuolisia maantierosvoja ja kypärä. Vähän säälitti näitten miesvenäläisten puolesta, kotikisat ja kaikki ja sitten karsiudutaan ulos. Hyvä Suomelle, huono äiti maalle.

Mitä tekee Puuttin? Onko pettynyttäkin kaveria tällä hetkellä?

(Nyt pitää ottaa iltalääkkeet ja mennä nukkumaan)
 

Bacon

Jäsen
Tuli eräästä nimimerkistä mieleen, että voiko 186cm pitkä ihminen olla enää kääpiö? Jos voi niin miltä sellainen ihminen näyttää? Miten sen voi määritellä kääpiöksi? Kunhan mietin vaan...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuli eräästä nimimerkistä mieleen, että voiko 186cm pitkä ihminen olla enää kääpiö? Jos voi niin miltä sellainen ihminen näyttää? Miten sen voi määritellä kääpiöksi? Kunhan mietin vaan...

186 senttimetriä on suurin mahdollinen kääpiön pituus, kuten hyvin tiedetään. 187-senttinen taas lyhin mahdollinen jättiläinen. Pitkä kääpiö olen minäkin, vain kaksi senttimeetriä pisintä mahdollista lyhyempi. Kääpiö kuitenkin.
 

Bacon

Jäsen
186 senttimetriä on suurin mahdollinen kääpiön pituus, kuten hyvin tiedetään. 187-senttinen taas lyhin mahdollinen jättiläinen. Pitkä kääpiö olen minäkin, vain kaksi senttimeetriä pisintä mahdollista lyhyempi. Kääpiö kuitenkin.

Okei kiitos. Tää selvensi ja kirkasti omaa valoa tunnelin päässä paljon. Näen asiat taas paljon selkeämmin ja olen onnellisempi.


Oho, aika jännää pohdiskelua. Mistä nimimerkistä tuollaisia ajatuksia mahtoi tulla mieleen?

En oo ihan varma. Muistelen nähneeni tuon tyylisen nimimerkin, mutta voin olla täysin väärässäkin. Aina ei oman pään kikkailuja voi ymmärtää.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos kuljetat kiekkoa suussasi niin onko se sääntöjen vastaista?

Entäs jalkapallossa sitten. Jos pystyisi puremaan, imemään, tms palloa niin että juoksisi pallo suussaan maalin sisälle, niin hyväksyttäisiinkö maali?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös