Kun joku - yleensä se joku on mies - kirjoittaa jonnekin, että "haluaa tutustua kaiken kivan merkeissä", niin se "kaiken kivan" on arvatenkin tuossa kohtaa käytännössä vain seksiä. En kylläkään ole koskaan moisiin vastannut, että ehkä ne noin sanovat pelaavatkin Kimbleä ja olen ymmärtänyt väärin. Jos noin ei kuitenkaan ole, niin miksei voisi sanoa, että haluaa tutustua vain seksin merkeissä, kun ei kerran muuta halua. Tähän kohtaan kukaan ei tule sanomaan, että kaikki kiva elämässä on seksiä. Nyt ei jelmistellä tuommoisilla, on kyse vakavasta asiasta.
Kyllä sen kuuluisi mennä näin: "Haluan tutustua vittuusi eikä mikään muu kiinnosta, paitsi ehkä rahasi jos sinulla semmoista sattuu olemaan. Joko aletaan tutustua?".
Onko muka niin, että kaiken kivan merkeissä tutustumaan haluava on jotenkin parempi sanamuodostelma kuin tuo minun esitykseni. Epäillä sopii. Epärehellisenä ja toisia tyhminä pitävinä ketkuina moisia "kaiken kivan merkeissä tutustumaan" -yrittäviä kuuluu pitää.
Oli niin tyhmä kysymys, että vastasin siihen jo itse. Kiitos. Oli mukava olla avuksi.