Riippuu siitä, kumpaa versiota pitää hauskempana. Minä pidän sitä, jossa kaveri ei saanut Kälviällä.Vai saiko? Selkäänsä.
Riippuu siitä, kumpaa versiota pitää hauskempana. Minä pidän sitä, jossa kaveri ei saanut Kälviällä.Vai saiko? Selkäänsä.
Kertokaas:
Millainen oli Mauno Koiviston illallisvarmuus? (Tulee kuin manulle illallinen...)
Kertokaas:
Mitä Jokisen eväille tapahtui ja kuka Jokinen? (Levisi kuin Jokisen eväät..)
Kai Hyttinen - Se on siellä (youtube)
Palstan HPK-faneille kysymys: millä soittimella tuon, teille varsin tutun biisin soolo (1:22-1:36) on soitettu?
Kertokaas:
Millainen oli Mauno Koiviston illallisvarmuus? (Tulee kuin manulle illallinen...)
Katson tässä leffaa "Eurotrip", jossa kaksi kaverusta matkaavat Jenkkilästä -> Englantiin ja saavat lennot halvalla, kun toimivat paketti-lähetteinä, eli lentokentältä paketti kouraan ja toimitus osoitteeseen.
Onko tuo keksittyä, vai onko tuollaista toimintaa oikeasti?
Molemmilla on nenä perseessä, mutta toisella on vaan vähän vähemmän mukavaa.Jos työnnän nenäni perseeseesi, niin kummalla silloin on nenä perseessä? Elämän suuria dilemmoja.
Jos työnnän nenäni perseeseesi, niin kummalla silloin on nenä perseessä?
Olen ollut Helsinki-Vantaalla odottamassa, kun paketti saapuu Manchesterista jonkun randomtyypin mukana. Kone oli kentällä pe-la välisenä yönä klo 02:30. Tuloaulassa sain paketin käsiini, ja kaikki hyvin siltä osin. Kyselin mitä sitten meinaat tehdä, niin sälli kertoi lähtevänsä aamun ekalla lennolla takaisin. Ei kuulemma napannut Suomeen tutustuminen.Katson tässä leffaa "Eurotrip", jossa kaksi kaverusta matkaavat Jenkkilästä -> Englantiin ja saavat lennot halvalla, kun toimivat paketti-lähetteinä, eli lentokentältä paketti kouraan ja toimitus osoitteeseen.
Onko tuo keksittyä, vai onko tuollaista toimintaa oikeasti?
Sanonnassa sanotaan, että jotakin ei ole näkynyt/tapahtunut miesmuistiin.
Onko siitä silloin mennyt pitkä vai lyhyt aika?
1. Onko Jorma Timon isä ?
2. Putosiko Ahti Karjalainen vai Urho Kekkonen lentokoneen portaista ?
3. Kuka tuhosi Amerikan ?
4. Miksi Paavo Väyrynen kehtasi vittuilla Presidentti Urho Kekkosen kotirauhaa valvovalle miehelle ?
5. Miksi tahdon päteä näillä kysymyksilläni ?
6. Miksi laitan kysymyksieni perässä olevan kysymysmerkin eteen välilyönnin ?
Tjaah, riippuu Timosta. Tahi Jormasta. Ja siitä, ovatko he kenties sukua.
...
Väärä vastaus, ei riipu. Kyllä jorma on jokaisen tytön ja pojan takana.
Onko mussa sitten jotain vikaa kun mun jorma riippuu ja on mun edessä?
Ostin tänään lähikaupasta tölkin Guinnessia. No, oluena melko mauton. Juoman juotuani aloin ihmetellä tölkissä kolisevaa asiaa. Hampaani ne eivät tällä kertaa olleet. Eli mikä on tuo koliseva juttu, ja miksi se siellä on? Olisiko makunautinto parantunut huomattavasti ravistelemalla tölkkiä ennen sen juomista?
Lyhyesti, sen ansiosta lasiin kaadettu juoma muistuttaa enemmän hanasta valutettua. Lisätietoja wikipediasta.Eli mikä on tuo koliseva juttu, ja miksi se siellä on? Olisiko makunautinto parantunut huomattavasti ravistelemalla tölkkiä ennen sen juomista?
Lentokoneen portaista putosi Pasi Nurminen. Suomalainen suurmies, kuten nuo kaksi edellämainittuakin.2. Putosiko Ahti Karjalainen vai Urho Kekkonen lentokoneen portaista ?
Mitä tarkoittaa sanonta "kuin perseelle ammuttu karhu"?
Tarkoittaako se
A) Sitä, että ihmistä on ammuttu perseeseen jollain karhulla
Vai
B) Sitä, että sitä karhua on ammuttu perseelle?
Ydinpointti on sama. Vituttaa jokatapauksessa.