Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 924
  • 11 238

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nyt, kun nämä jääkiekon MM-kotikista ovat loppu, joko nämä typerät mainokset, ym. turhanaikainen hömppä ovat loppuneet? Joko saa nauraa?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Nyt, kun nämä jääkiekon MM-kotikista ovat loppu, joko nämä typerät mainokset, ym. turhanaikainen hömppä ovat loppuneet? Joko saa nauraa?

Jo saa.
Saanko nauraa tuolle kirjoitusvirheellesi? Kirjoitusvirheille nauraminen tai niihin muutenkaan tarttuminen on ihan typerää, mutta pakko kysyä tätä, ettei kirjoitukseni jää kahden sanan mittaiseksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jo saa.
Saanko nauraa tuolle kirjoitusvirheellesi? Kirjoitusvirheille nauraminen tai niihin muutenkaan tarttuminen on ihan typerää, mutta pakko kysyä tätä, ettei kirjoitukseni jää kahden sanan mittaiseksi.

Kiitos!
...ja katos perhanaa, kun en edes huomannut moista virhettä - oli tahaton ja juoruaa ilmeisesti jonkinasteisesta lukihäiriöstä eli menevät jonkin sanan kirjaimet väärään järjestykseen.
Tätä tapahtuu minulle usein, mutta sitä varten minulla on oikoluku käytössä. Nyt vain ihmettelen ja mielessäni kyselen, miksi se ei ole pelannut ja pelastanut...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Vaikka kysymys meni tähän ketjuun, niin se oli vakavasti ajateltuna. Itse uskon että menisi noin 50 vuotta ennenkuin oltaisiin sijalla 69. Sijalle 33 menisi noin 30 vuotta.

The Jarkolta meni rapea vuosi kun putosi sijalta 24 sijalle 100+.

Hieman laskutavasta riippuen Suomi voisi pudota sijalle 70 neljässä vuodessa. Varsinkin jos Petu Matikainen valittaisiin päävalmentajaksi ja Sihvonen apulaiseksi.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet

chubster

Jäsen
Onko väärin jos kipasen kohta itselleni välipalaksi pitsan, vaikka viimeksi sunnuntaina nautin tätä herkkua?

Ja mikä vittu mun nivusessa taas oon ku ei pysty liikkumaan kunnolla tai varaamaan painoa kyseiselle jalalle?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onko väärin jos kipasen kohta itselleni välipalaksi pitsan, vaikka viimeksi sunnuntaina nautin tätä herkkua?

Vittuako se kenellekään kuuluu montako niitä syöt ja kuinka usein?

Ja mikä vittu mun nivusessa taas oon ku ei pysty liikkumaan kunnolla tai varaamaan painoa kyseiselle jalalle?

Ylipainon aiheuttamiin ongelmiin nivusissa auttaa oikein rasvanen pitsa :D
 

chubster

Jäsen
Vittuako se kenellekään kuuluu montako niitä syöt ja kuinka usein?



Ylipainon aiheuttamiin ongelmiin nivusissa auttaa oikein rasvanen pitsa :D


No jumalauta, juuri näin!

Ylipainosta tosin rohkenen olla eri mieltä. Toistaiseksi ainakin....eiköhä se tällä tavalla järjesty....
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mitä kello on silloin Suomessa, kun maapallolla nukkuvien ihmisten määrä on suurimmillaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä kello on silloin Suomessa, kun maapallolla nukkuvien ihmisten määrä on suurimmillaan?
Veikkaan iltapäivää/alkuiltaa. Silloinhan Kiinassa ja Intiassa lienee yö.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaksi kysymystä valokuvauksesta:

Mistä tulee sanonta "kuvattu perunalla". Nimenomaan tuo peruna.
Ja mikä on se paskafiltteri, jonka läpi vedettyjä kellertäviä kuvia varsinkin Facebook on tulvillaan?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Veikkaan iltapäivää/alkuiltaa. Silloinhan Kiinassa ja Intiassa lienee yö.
Taitaa mennä myöhemmäksi. Kiinassa on melkein 1,4 miljardia asukasta ja Intiassa 1,3 miljardia. Kiinan aikavyöhyke on UTC+8 ja Intian UTC+5,5 ja Suomen UTC+3 näin kesäaikaan. Silloin se tarkoittaa sitä kun kello on 23:00 Suomessa, se on Intiassa 01:30 ja Kiinassa 04:00. Eli vastasin itse että kello on meillä 23:00 - 24:00, kun maailma on "hiljaisimmillaan".
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Mitä ihmettä noilla Peliluolan fantasia-, draft- ja "Luo oma pelaajasi"- ketjuilla haetaan? Aika suosittuja ovat kuitenkin, joten kai niissä joku päämäärä tai tavoiteltava tila täytyy olla? Jotain köyhän miehen Liigapörssi-meininkiä?
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sillonkun Räsänen puhui jotain tuhmaa homoista töllössä, niin kaikki vähänkin homot erosivat kirkosta ja olivat hirmuisen vihaisia..
Nytkun hän vastustaa eutanasiaa töllössä, niin rupeaakohan ihmiset tappamaan demareita?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sillonkun Räsänen puhui jotain tuhmaa homoista töllössä, niin kaikki vähänkin homot erosivat kirkosta ja olivat hirmuisen vihaisia..
Nytkun hän vastustaa eutanasiaa töllössä, niin rupeaakohan ihmiset tappamaan demareita?
En tiedä, mutta sehän haluaa myös yökerhot aiemmin kiinni. Joko olette huomanneet ennen raittiita ihmisiä dokaamassa, ihan protestina Räsäselle?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
En tiedä, mutta sehän haluaa myös yökerhot aiemmin kiinni. Joko olette huomanneet ennen raittiita ihmisiä dokaamassa, ihan protestina Räsäselle?

Vaikka Räsäsen arvomaailma on lähes toisessa ääripäässä kuin omani. Olisin tätä valmis jopa kannattamaan. Muistan 80-luvun lopussa kun juottolat menivät pääsääntöisesti 1 tai 2 aikaan yöllä kiinni. Pohjia otettiin ja baariin mentiin jo 8 aikoihin. Sitten seuraavana päivänä 9 ylös ja krapula oli jo melkein ohi. Nykyään klo on 5 aamulla kun on himassa, silloin harvoin kun enää ulkona käy ja seuraava päivä menee harakoille.
Ei ole vielä yhtään syytä tullut mieleen mitä baarissa on paremmin puoli 4 aikaan yöllä kuin puoli 1 aikaan.
Tosin tässähän Räsäsellä on joku raittiusvimma syynä, minun ovat ehkä erilaisia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaikka Räsäsen arvomaailma on lähes toisessa ääripäässä kuin omani. Olisin tätä valmis jopa kannattamaan.
Sama juttu. Mikä pakko sitä viinaa on juoda aamuöisin? Kyllä yöt voisi pyhittää nukkumiselle, voihan sitä dokailla päiväsaikaan ja iltaisin. Kymmeneltä kapakat kiinni, poikkeustapauksissa puoliltaöin mutta se olkoon ehdoton takaraja.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sama juttu. Mikä pakko sitä viinaa on juoda aamuöisin? Kyllä yöt voisi pyhittää nukkumiselle, voihan sitä dokailla päiväsaikaan ja iltaisin. Kymmeneltä kapakat kiinni, poikkeustapauksissa puoliltaöin mutta se olkoon ehdoton takaraja.

Muistan kun opiskeluaikana oli viikolla ravintolabileitä, niin puolenyön aikoihin oli jo kotona kaikkien jatkojen jälkeen. En ymmärrä miksi ihmisten täytyy juopotella aamuyöhön, siinähän menee vuorokausirytmi useaksi päiväksi sekaisin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Saako voimistelussa miinuspisteitä, jos ei juokse siihen hyppytelineen ponnarille ihan vammaisen näköisesti kädet suorina ja niska jäykkänä? Kyllä mä sen ymmärrän, että tytöt juoksee miten sattuu, mutta että miehetkin.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Muistan kun opiskeluaikana oli viikolla ravintolabileitä, niin puolenyön aikoihin oli jo kotona kaikkien jatkojen jälkeen. En ymmärrä miksi ihmisten täytyy juopotella aamuyöhön, siinähän menee vuorokausirytmi useaksi päiväksi sekaisin.

Vahvasti samaa mieltä Räsäsen kanssa siitä, että baarit kiinni ajoissa niin ehtii nukkuakin. Ikinä en ole tykännyt väsyneenä ryyppäämisestä.

Mutta TosiFanin opiskeluelämää ihmettelen. Silloin jumaliste ryypättiin neljään, käytiin jatkoilla, nukuttiin molemmat tunnit sikeästi ja oltiin kahdeksalta koulussa kehumassa kuka on eniten kännissä ja/tai krapulassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös