Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 855 213
  • 11 238
Ostin elämässäni ensimmäistä kertaa langattomat ja suljetut kuulokkeet. Ymmärsin, että suljetut kuulokkeet eivät 1.) päästä läpi taustamölyä ja 2.) eivät päästä läpi ulkopuolelle kuulokkeista itsestään kuuluvaa musiikkia.

Nyt kokeilin kuulokkeita kaverin päässä ja hyvinhän kaikki musiikki kuuluu kuulokkeiden ulkopuolellekkin melkein samalla tavalla kuin perus nappikuulokkeistakin. Normaalia? Sen ymmärtäisin, jos tämä tapahtuisi vain kun kuunnellaan mahdollisimman kovalla äänenvoimakkuudella, mutta jotain tunkee läpi vaisummallakin teholla.

Merkki on Sonyn MDR-RF810RK.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
koska parkkeeraan polkupyöräni pyörätelineeseen.
vlad.

Tämä alkaisi olemaan jo vitutusketjun kamaa, mutta miksi helvetissä ihmisten pitää parkkeerata se pyörä siihen pyörätelineeseen kahden paikan väliin pyörän oman seisontatuen varaan ja tällä tavoin tuhlata 2 paikkaa telineestä? Kun sen eturenkaan voisi työntää siihen telineeseen ja viedä vain yhden paikan. Etenkin työpaikan pyöräparkit ovat aina täynnä ja varmasti n. 30% paikoista kuluu näihin jalkaparkkeihin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hassua. Nyt kun aloin asiaa tarkemmin ajatella, niin en ole juurikaan pistänyt merkille, laitanko minä sen kapulan kassahihnalle omien ostosteni eteen vai taakse. Kaipa nuo tilanteet ovat menneet niin, että se laittaa, joka ehtii tai jolle asia on tärkeämpi. Olen varmaan ollut ongelmatapaus niiden silmissä, joiden kohdalla olen toiminut eri tavoin kuin mitä he ovat olettaneet.

Mutta kysytään minkä takia yksin kaupassa käyvä nuori, yleensä mies pysäköi perhepaikalle?

Tuollainen on yleensä sen verran huono kuski, ettei osaa pysäköidä normaaliin ruutuun kunnolla. Olen joiltain noin toimivilta syytä toiminnalle joskus kysynytkin, ja vastauksista päätellen tuollaisilla henkilöillä on ongelmia vähintäänkin itsensä kanssa, todennäköisesti muidenkin. Yksi poikapari lupasi vetää turpiin, kun kysyin, kumpi heistä on sen lapsen äiti, jota heillä ei ole mukana. Eivät kuitenkaan vetäneet.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yksi poikapari lupasi vetää turpiin, kun kysyin, kumpi heistä on sen lapsen äiti, jota heillä ei ole mukana. Eivät kuitenkaan vetäneet.

Aatteleppa omalle kohdalle. Kyllä se ottaa koville, kun haluttaisiin olla niin perhettä, mutta sitä adoptio-oikeutta ei ole.
Korkeintaan olisivat läpsineet sinua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämä alkaisi olemaan jo vitutusketjun kamaa, mutta miksi helvetissä ihmisten pitää parkkeerata se pyörä siihen pyörätelineeseen kahden paikan väliin pyörän oman seisontatuen varaan ja tällä tavoin tuhlata 2 paikkaa telineestä? Kun sen eturenkaan voisi työntää siihen telineeseen ja viedä vain yhden paikan. Etenkin työpaikan pyöräparkit ovat aina täynnä ja varmasti n. 30% paikoista kuluu näihin jalkaparkkeihin.

Sitä minäkin ihmettelen suuresti ja aivan kuten sinä, minäkin kiroan suuresti ihmistet jotka parkkeeravat pyöränsä siten, että pyörätelineestä menee se kaksi paikkaa tai jopa enemmän. Toisinaan on mielessä käynyt se, että viskon ne väärin parkeeratut pyörät hevon vittuun mutta koskapa olen "rauhanmies" niin olen jättänyt tämän teon tekemättä.

vlad.

P.S. Tosiasiassa olen nössö enkä uskalla viskoa niitä pyöriä hiutsinvittuun!
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Tämä alkaisi olemaan jo vitutusketjun kamaa, mutta miksi helvetissä ihmisten pitää parkkeerata se pyörä siihen pyörätelineeseen kahden paikan väliin pyörän oman seisontatuen varaan ja tällä tavoin tuhlata 2 paikkaa telineestä?
Pyörän etuvanne ei välttämättä tykkää pitkässä juoksussa kovin hyvää noista yleensä niin saatanan vinoista ja vääntyneistä telineistä. Näin ainakin kuvittelisin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aatteleppa omalle kohdalle. Kyllä se ottaa koville, kun haluttaisiin olla niin perhettä, mutta sitä adoptio-oikeutta ei ole.
Korkeintaan olisivat läpsineet sinua.

Täytyy myöntää, että tuota en ole tullut ajatelleeksi. Olen heidän puolestaan pahoillani myös tuon asian takia.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Tuollainen on yleensä sen verran huono kuski, ettei osaa pysäköidä normaaliin ruutuun kunnolla.
- - -

Tästä sitten juohtui mieleen, kun aamulla töihin tullessa käväisin hakemassa kahvipaketin Valtsusta. Parkkipaikalla oli kaksi autoa, ruutuja n. 30. Ajoin sellaiseen ruutuun että on reilusti vapaita ruutuja molemmin puolin. Kun tulin kaupasta, joku mimmi parkkeerasi Saapinpaskansa minun autoni viereen kuskin puolelle. Ja tietenkin niin lähelle, etten meinannut mahtua sisään autoon. Ok, olen paksu, mutta pakkoko sen perkeleen lehmän oli siihen just parkkeerata vaikka koko stanan P-paikka on tyhjä, enkä ollut edes pysäköinyt lähimmäksi ovea. Arrgh.

Ai niin, olisi tainnut vitutusketju olla oikeampi paikka mutta kun nyt vähän aiheeseen liittyy niin menköön.

Siis, tymä kysymys on, miksi aina pitää pysäköidä mun auton viereen kun tilaa olisi muualla vaikka lampaat söisi?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitääkö aina odottaa jotain "palvelusta", että voi kiittää?
Jotenkin tiesin että tuohon "palvelukseen" tartutaan, en keksinyt nyt parempaakaan sanaa. Mutta siis kyllähän siihen kiitokseen sisältyy se avuliaisuus, en mä hyppää tuolla kadulla jonkun tuntemattoman eteen ja huuda "Kiitos!" jos hän ei ole mitään minun hyväkseni tehnyt.

Nyt on muuten kyseessä ehkä maailman paskin vertaus mutta tulipahan tehtyä. Ja keskustelunaihekin on kutakuinkin samaa tasoa. :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siis miltä kanavalta nämä lätkän EHT:n matsit näkyvät? Vittu kun ihminen on tyhmä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen joiltain noin toimivilta syytä toiminnalle joskus kysynytkin, ja vastauksista päätellen tuollaisilla henkilöillä on ongelmia vähintäänkin itsensä kanssa, todennäköisesti muidenkin. Yksi poikapari lupasi vetää turpiin, kun kysyin, kumpi heistä on sen lapsen äiti, jota heillä ei ole mukana. Eivät kuitenkaan vetäneet.

Mistä näitä maailmanpoliiseja oikein sikiää joka paikkaan? Tollasia joka asiaan puuttujia kun tuntuu tulevan päivittäin vastaan. Onneksi alkaa olemaan jo niin turtunut, ettei vaivaudu enää edes vilkaisemaan näihin ammattirutisijoihin päinkään.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistä näitä maailmanpoliiseja oikein sikiää joka paikkaan? Tollasia joka asiaan puuttujia kun tuntuu tulevan päivittäin vastaan. Onneksi alkaa olemaan jo niin turtunut, ettei vaivaudu enää edes vilkaisemaan näihin ammattirutisijoihin päinkään.

Sinä siis pysäköit invapaikalle? Miksi?
 

Nick Neim

Jäsen
Sinä siis pysäköit invapaikalle? Miksi?

Perhepaikka ja invapaikka eivät ole verrattavissa toisiinsa, koska perhepaikalla ei ole minkään näköistä lain voimaa takanaan.

Toki kuuluu hyviin käytöstapoihin jättää ne paikat perheille, mutta puutuinpahan silti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mistä näitä maailmanpoliiseja oikein sikiää joka paikkaan? Tollasia joka asiaan puuttujia kun tuntuu tulevan päivittäin vastaan. Onneksi alkaa olemaan jo niin turtunut, ettei vaivaudu enää edes vilkaisemaan näihin ammattirutisijoihin päinkään.

Olen sen ikäluokan ihminen, että pyrin jostain kumman syystä edelleen noudattamaan käyttäytymisetikettiä, kohteliaisuussääntöjä, tjsp. vaikka siitä ei aina saa edes itselleen hyvää mieltä.
En kuulu myöskään tähän "maailmanpoliisi"-kategoriaan, kun en viitsi huomauttaa tätä onnetonta nykynuorisoa edes heidän räikeimmistä typeryyksistään julkisilla paikoilla, jos ne eivät välittömästi kohdistu jotenkin minuun. Mutta - siinä vaiheessa, kun asiat eskaloituvat liian henkilökohtaisiksi, esim. koskemattomuuttani loukataan, takaan, että siinä vastapuolella turtuu muutakin kuin mieli.

Toivottavasti sinä et kuulu tuollaiseen onnettomaan luuseriporukkaan, joiden käsitys elämästä ja elämisestä on onnistunut laajentumaan lähes heidän nenänpäähänsä asti.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jatkoajan HIFK-osioon, joka on palstan vilkkain yksittäistä joukkuetta koskeva alafoorumi, ei ole kirjoitettu yhtään viesti yli vuorokauteen, vaikka kausi on kuitenkin käynnissä. Milloin viimeksi on ollut näin?

Edit. Sieltähän pamahti kaksi viestiä, melkein 33 tuntia silti kesti radiohiljaisuus.
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinä siis pysäköit invapaikalle? Miksi?

Olen sen ikäluokan ihminen, että pyrin jostain kumman syystä edelleen noudattamaan käyttäytymisetikettiä, kohteliaisuussääntöjä, tjsp. vaikka siitä ei aina saa edes itselleen hyvää mieltä.
En kuulu myöskään tähän "maailmanpoliisi"-kategoriaan, kun en viitsi huomauttaa tätä onnetonta nykynuorisoa edes heidän räikeimmistä typeryyksistään julkisilla paikoilla, jos ne eivät välittömästi kohdistu jotenkin minuun. Mutta - siinä vaiheessa, kun asiat eskaloituvat liian henkilökohtaisiksi, esim. koskemattomuuttani loukataan, takaan, että siinä vastapuolella turtuu muutakin kuin mieli.

Toivottavasti sinä et kuulu tuollaiseen onnettomaan luuseriporukkaan, joiden käsitys elämästä ja elämisestä on onnistunut laajentumaan lähes heidän nenänpäähänsä asti.

Sanoinko, että pysäköin invapaikoille? En kuitenkaan pysäköi, koska Suomen laissa sanotaan, että ne paikat ovat varattu ainoastaan asianmukaisen luvan haltijoille. Perhepaikoille sen sijaan jätän autoni, jos lähettyvillä ei muitakaan paikkoja ole.

Pyrin myös käyttäytymään etiketin ja hyvien käyttäytymissääntöjen mukaisesti, mutta aina vaan ei jaksa näitä pieniä ihmisiä, joiden oma elämä on niin mitätöntä, että virikkeitä pitää hakea toisten asioihin puuttumisella.

Vähän yli nelikymppisenä en myöskään laske itseäni ihan nuorisoon kuuluvaksi. Ja täällä netissä jonkun paikkojen turtumisella pullistelu on niiin säälittävää, että vähän hävettää kun alennuin vastaamaan tällaseen.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Jokerit voitti vuonna 2003 IIHF:n Continental Cupin ja veti sen kunniaksi Hartwallin kattoon "Jokerit Euroopan mestari 2003" -viirin. Tänä vuonna samaisen turnauksen, eli Continental Cupin, voitti valkovenäläinen Junost Minsk, joka jätti lopputurnauksessa taakseen Red Bull Salzburgin, tanskalaisen SønderjyskE Ishockeyn ja ranskalaisen Dragons de Rouenin. Näistä tähtisikermistä Salzburg pelaa kuitenkin parhaillaan Jokereita vastaan European Trophyn finaalissa. (Linkit ohjaavat C-cupia koskeviin kuvattomiin wikipedia-artikkeleihin.)

Mikä joukkue saa siis nostaa hallinsa kattoon arvostetun "Euroopan mestari 2011" -viirin: Junost Minsk, Jokerit vai molemmat? I'm confused.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sanoinko, että pysäköin invapaikoille? En kuitenkaan pysäköi, koska Suomen laissa sanotaan, että ne paikat ovat varattu ainoastaan asianmukaisen luvan haltijoille. Perhepaikoille sen sijaan jätän autoni, jos lähettyvillä ei muitakaan paikkoja ole.

Pyrin myös käyttäytymään etiketin ja hyvien käyttäytymissääntöjen mukaisesti, mutta aina vaan ei jaksa näitä pieniä ihmisiä, joiden oma elämä on niin mitätöntä, että virikkeitä pitää hakea toisten asioihin puuttumisella.

Vähän yli nelikymppisenä en myöskään laske itseäni ihan nuorisoon kuuluvaksi. Ja täällä netissä jonkun paikkojen turtumisella pullistelu on niiin säälittävää, että vähän hävettää kun alennuin vastaamaan tällaseen.

Ihmettelen edelleen miksi? Oletko fyysisesti niin huonossa kunnossa, että muutaman metrin lisäkävely on mahdotonta?

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka pysäköivät edes perhepaikolle ilman tarvetta. Itsekkyys ilmenee tässä kohtaa puhtaimmillaan, ei viitsitä kävellä muutamaa lisämetriä. Ei voi arvostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös