Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 555
  • 11 238

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Onko anopin kasvoille ejakuloituminen sopimatonta käytöstä vai harmiton pila, joka myöhemmin naurattaa koko sukua?
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Onko anopin kasvoille ejakuloituminen sopimatonta käytöstä vai harmiton pila, joka myöhemmin naurattaa koko sukua?

Riippuu varmaan vähän suvusta ja siitä, toivooko tätä anoppi vai vain sinä itse. Itse epäilisin, että en olisi nauramassa jos noin tekisin. Todennäköisesti virittelisin heti pään selvittyä niskakiikkua jos vielä olisin elossa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko anopin kasvoille ejakuloituminen sopimatonta käytöstä vai harmiton pila, joka myöhemmin naurattaa koko sukua?

Itse epäilen vahvasti ja omalta kohdalta olen varma, että suurin osa viriileistäkään herrasmiehistä ei pystyisi kyseistä tointa suorittamaan. Voin vakuuttaa, jos itse olisin millisekunnin päässä ejakuloitumisesta ja anoppi astuisi samaan huoneistoon, jäisi akti siihen paikkaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiitos vastauksista! Minulla tapahtui ex-anoppini kanssa "lähellä piti" -tilanne, joka meni näin: Olin ex-vaimoni, joka oli silloin tyttöystäväni, kanssa seurustelun alkutaipaleella harrastamassa seksiä hänen kotonaan eräänä iltapäivänä. Hänen äitinsä tölväisi huoneeseen kysymään haluatko jotain kaupasta. Minun vierailuni ei siis ollut hänen tiedossaan, mutta tuntemattomia toisillemme emme toki olleet. Rouva luuli, että on normiperjantai ja tytär on huoneessaan opiskelupuuhissa. Mulle tuli karmea paniikki, kun kuulin oven kolahduksen ja noin sadasosassa tajusin, mitä on tapahtumassa. Samalla tajusin, että mälli on neljän nanosekunnin päässä. Onneksemme meillä oli peitto päällä ja minä olin siis päällä myös. Jostain sairaasta syystä käännähdin ovea kohti, onneksi tyttöystäväni tempoi mut samantien takaisin ja niinpä kaksi kaunista asiaa tapahtui yhtä aikaa: 1) Anoppi tuli sisään ja kysyi tyttäreltään: Haluatko jotain kaupasta....iiiiiik sori sori sori !!! 2) Minä tulin tyttöystäväni sisään. Tästä syntyi sanonta: Melkein lennätin anopin kasvoille. Ja kyllä, meitä myöhemmin huvittikin tuo tilanne, mutta sitä ei koskaan kerrottu esimerkiksi tulevalle appiukolleni. Se, että ejakulaatio tapahtui maagisella tavalla samanaikaisesti, jäi myöskin exäni ja minun väliseksi salaisuudeksi. Joskus tapahtuu tällaisia juttuja, joiden luulisi olevan käsikirjoitettuja...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se, että ejakulaatio tapahtui maagisella tavalla samanaikaisesti, jäi myöskin exäni ja minun väliseksi salaisuudeksi. Joskus tapahtuu tällaisia juttuja, joiden luulisi olevan käsikirjoitettuja...
Harva tulee samanaikaisesti anoppinsa kanssa. Saanko nimmarin?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Harva tulee samanaikaisesti anoppinsa kanssa. Saanko nimmarin?

Tottakai! Kiehtova tilanne, kun ei enää pysty pysäyttämään pikkusiittiöitä. Ei vaikka Paavi kävelisi huoneeseen. Olen btw. aivan varma, että moni muukin on joskus tullut hiemaan huonoon aikaan. Olkaa vaan avoimia ja kertokaa....niin ei ole enää niin vitun pönttö fiilis itsellä!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta JHagin kertomuksesta tulikin mieleeni, kun muutamankin kerran olen aloittanut vissiinkin hieman liian aikaisin ne "oujee, oujee, i'm coming, i'm coming" huudahdukset, jonka jälkeen tyttö on jo alkanutkin työntämään sivummalle meikäläisen siinä vielä sätkiessä orgasmin pauloissa.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Tottakai! Kiehtova tilanne, kun ei enää pysty pysäyttämään pikkusiittiöitä. Ei vaikka Paavi kävelisi huoneeseen. Olen btw. aivan varma, että moni muukin on joskus tullut hiemaan huonoon aikaan. Olkaa vaan avoimia ja kertokaa....niin ei ole enää niin vitun pönttö fiilis itsellä!

Boldaus oma.

Onko kyseessä siis himaan tulo huonoon aikaan vai laukeaminen huonoon aikaan?

Ja vielä en ole tullut huonoon aikaan kotiin.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuosta JHagin kertomuksesta tulikin mieleeni, kun muutamankin kerran olen aloittanut vissiinkin hieman liian aikaisin ne "oujee, oujee, i'm coming, i'm coming" huudahdukset, jonka jälkeen tyttö on jo alkanutkin työntämään sivummalle meikäläisen siinä vielä sätkiessä orgasmin pauloissa.

Mitä vittua? Eikös ne virolaishuorat ymmärrä ihan suomeakin?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tuossa alkuvuodesta oli ujohko nainen jonka kanssa sitten pääsin seksihommiin pitkän väännön jälkeen, ei suostunut kuin normaaliin "kanssakäymiseen" eli no deal for number two. Täysi pettymys. Tätä muistellessa tuli mieleen tämä..

Ymmärrän että jotkut naiset eivät siitä pidä ja tuskin meistä äijistäkään siitä kukaan pitää että joku jörnisi meitä kakkoseen? Mielestäni heterotouhussa tuo on sellainen asia että se on ihan normaalia mutta usein kun edes mies ehdottaa tälläistä naiselle niin tulee vastaus "hyi vittu ei helvetissä". Muutenkin naisilla on ihan ihme estoja, seksi on parasta mahdollisimman irstaana (ilman kusi/paskaleikkejä) kylläkin. Toki usein tulee helmiäkin vastaan jotka suostuvat mihin vain mutta niissä on sitten jotain muuta vikaa.

Miksi naisen perseen haluaminen tekee miehestä sairaan ja monen mielestä jopa homon?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielestäni heterotouhussa tuo on sellainen asia että se on ihan normaalia mutta usein kun edes mies ehdottaa tälläistä naiselle niin tulee vastaus "hyi vittu ei helvetissä". Muutenkin naisilla on ihan ihme estoja, seksi on parasta mahdollisimman irstaana (ilman kusi/paskaleikkejä) kylläkin. Toki usein tulee helmiäkin vastaan jotka suostuvat mihin vain mutta niissä on sitten jotain muuta vikaa.

Miksi naisen perseen haluaminen tekee miehestä sairaan ja monen mielestä jopa homon?
Miksi kusi ja paskaleikit on hyi vittu?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Miksi naisen perseen haluaminen tekee miehestä sairaan ja monen mielestä jopa homon?

Mä en kyllä löydä minkäänlaista homoviritystä siitä, että mies haluaa naisen persettä. Joka tällaista väittää, on outo! Eikös homo halua miehen persettä? Se, että miehen tilalla on nainen, muuttaa kyllä koko asetelman ihan normiksi heteroseksiksi. Ihme nipotusta. Seksi on hauskaa ja maailma on täynnä naisia, joiden mielestä kakkonen on ykkönen.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
En tajua vieläkään, miksi Petri Matikainen on paskansyöjä. Valaiskaas nyt tyhmää ja kertokaa miksi maajoukkueemme kakkosvalmentaja syö paskaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös