Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 857 504
  • 11 239

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Mistä vitusta sä tuota vielä katselet?

Aamulla tuli kuunneltua Radio Suomipopin aamulypsyä autossa. Kun illalla lähdin töihin, niin siellä se heheheheheh...läski...heheheheheh...vähän päässä täytyy olla päässä vikaa...hehehehehehehehe -tasosta paskaa se suolsi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Chisu laulaa rallissaan Sabotage, että "enkelit, on kieroja kuin rinkelit" Kysymys kuuluukin, mistä Chisu oikein ostaa rinkelinsä jos ne ovat kieroja? Kaikki rinkelit, jotka mä oon ostanut ovat olleet ihan kauniita rinkeleitä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Chisu laulaa rallissaan Sabotage, että "enkelit, on kieroja kuin rinkelit" Kysymys kuuluukin, mistä Chisu oikein ostaa rinkelinsä jos ne ovat kieroja?
Vaikka arvostankin Chisua muusikkona ja pidän hänen sävellyksistään ja sanoituksistaankin, niin tuo kyseinen kohta kyseisessä biisissä kyllä särähti jotenkin minun korvaani. Aika ontuvaa lyriikkaa, tai sitten se on vaan jotain tosi kieroa huumoria mitä en ymmärrä. Joka tapauksessa vähän sellaiselta "riman ali" kohdalta kuulostaa sinänsä hyvässä biisissä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Senkin moukat, kyseessä on tietysti Euran tai Viipurin rinkelit.
Perinteiset Euran rinkilät - Reseptit – Kotiliesi
Kotileipomo T. Papunen

Ihan vakavasti puhuen, minulle ei tuo "kieroja kuin rinkelit" särähdä ollenkaan, koska rinkelistä tulee ensimmäisenä mieleen juuri edm Euran rinkilä. Hiukan vastaava tapaus oli jokinaika sitten Haloo Helsingin kappaleessa Kokeile minua ollut kohta "Meet liian lujaa, pysää, pysää" joka joidenkin musiikkitoimittajarenttujen ja muiden ääliöiden mielestä oli jotenkin huonoa suomea/lyriikkaa, vaikka satakuntalaiselle (Herra Ylpön sanat) tuo on ihan normaali ilmaisu.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kysymys kuuluukin, mistä Chisu oikein ostaa rinkelinsä jos ne ovat kieroja?

Oletko tällaisiin törmännyt? Ihan mutkallahan tuo on. Ja sama vielä Wikissä: Viipurinrinkeli.

Edit: Kovin, niin kovin, hidas...

Tosin en näistä Euran rinkeleistä ollut koskaan kuullutkaan eli aina oppii uutta.

Edit 2: Kysytään nyt sentään tyhmä kysymys eli miten te syntyperäiset(?) lepralaiset, että ole muka noihin viipurinrinkeleihin törmänneet?
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Edit 2: Kysytään nyt sentään tyhmä kysymys eli miten te syntyperäiset(?) lepralaiset, että ole muka noihin viipurinrinkeleihin törmänneet?
Minun kohdalla voidaan lähteä liikkeelle siitä, että en ensinäkään ole syntynyt Lappeenrannassa ja toiseksi en ole koskaan edes asunut siellä. Lisäksi en ole koskaan ollut mikään rinkeleiden ihannoija. Näistä syistä johtuen en ole tutustunut viipurinrinkeleihin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Edit 2: Kysytään nyt sentään tyhmä kysymys eli miten te syntyperäiset(?) lepralaiset, että ole muka noihin viipurinrinkeleihin törmänneet?
Toki on törmätty ja syötykin monet kerrat (ovat hyviä!), mutta jotenkin kun rinkelistä puhutaan, niin ensimmäisenä tulee vaan mieleen vesirinkeli. Voihan tuonkin nähdä toki kierona halutessaan.

Chisu tietää paremmin!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kerran ostin divarista luettavaa ja osoitelapussa luki, että "Lahja Juntti". Vittu onko tyhmempää nimeä, kuin Simo.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kimble-pelin noppasysteemi meni paskaksi. Kuinka se korjataan?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kerran ostin divarista luettavaa ja osoitelapussa luki, että "Lahja Juntti". Vittu onko tyhmempää nimeä

Itse olen törmännyt joskus muinoin numeropalvelun kesätöissä "Aira Dorkaan", joka valitettavasti taisi ainakin tuon tietokannan mukaan olla sukunsa viimeinen. Kyllä vetää hiljaiseksi, jos Dorkan suku on lopullisesti sammunut. Tutuiksi tulivat toki myös horot, limarevat, lerssit, temmit ja juntti-jortikat.

Kimble-pelin noppasysteemi meni paskaksi. Kuinka se korjataan?

½Kupla puhkesi?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä.

Jatkakaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Niin siis miten se noppasysteemi hajosi? Menikö se kupla rikki, vai eikö se pomppaa silleen ylös enää kun sen painaa alas?
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Niin siis miten se noppasysteemi hajosi? Menikö se kupla rikki, vai eikö se pomppaa silleen ylös enää kun sen painaa alas?

Ei pomppaa silleen ylös enää kun sen painaa alas.

Edit. Tuli muuten mieleeni, että kimble on ihan perseestä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei pomppaa silleen ylös enää kun sen painaa alas.

Sitten siihen pitää vaan lyödä nyrkillä kovaa. Koko lauta pomppaa ylös, mutta se ei haittaa, koska Kimblen nappulat pysyy kyllä niissä kolosissa. Tai jos ei pysy, niin tuleepahan lisähauskuutta peliin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerran ostin divarista luettavaa ja osoitelapussa luki, että "Lahja Juntti".

Itse olen törmännyt joskus muinoin numeropalvelun kesätöissä "Aira Dorkaan"
Useampana vuonna olen ollut (kesä)töissä postimiesnä, jolloin hauskoja nimiä on väkisinkin piirtynyt okulaarin kautta cortexiin. Yksi parhaista on ehdottomasti Svetlana Kylmäsuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös