Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 039
  • 11 238

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näen sieluni silmin nimimerkin Rainer Zufall kääntelemässä pesukoneen hanaa vilpitön hymy kasvoillaan.

Ei kiekkojunnutkaan treenaa pelkästään kaukalossa ja pelkkää lämäriä. Monipuoliset harjoitteet takaavat monipuolisen kehityksen.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Liukkarille, hiusgeelille, partavedelle, intiimialueelle käytettäville karvanpoistoaineille... Nosta käsivartta ja nuuhkaise!

Olin On The Rocksin pippaloissa tiistaina ja siellä jouduin nauttimaan olueni valitettavan lähellä Teuvo Lomania sekä hänen rattopoikaansa. Eipä nuo niin kummalliselle haisseet. En nostellut Teuvon käsivartta tai mitään muitakaan ulokkeita, enkä kyllä rehellisesti sanoen edes yrittänyt haistella Teuvoa vaikka kohtalaisen kokoisen nuuhkimiselimen omaankin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Totta kai. Nehän rietastelee jatkuvasti niin, että kaikkea on kaikkialla.

Sori, mulla on näin väsyneenä tosi hyvät jutut. Menen nukkumaan heti kun kynsilakka kuivuu.
Vernissalla ei edes homot lakkaa kyn... kainaloitaan.

Kainalossa sentään kasvaa parta kuten kuuluukin, toisin kuin siellä Aunuksessa.
Ilmeisen yksilöllistä siis tämä karvankasvun painotusalueiden jakauma.

Yhdyssanat ja yhdyssanastottaminen vailla kielellistä osaamista on hauskaa.
 

tutzba

Jäsen
Olenko minä huono kannattaja, kun minulle kukaan kannattamani seuran pelaaja tai ex-pelaaja ei ole mikään jumala, joka ei saisi pelata missään muualla?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olenko minä huono kannattaja, kun minulle kukaan kannattamani seuran pelaaja tai ex-pelaaja ei ole mikään jumala, joka ei saisi pelata missään muualla?

Voisiko johtua osittain siitäkin, että seurauskollisuus on nykyään kovin harvinaista? Seurauskottomuuteenkin on jo niin tottunut.

Ei minullakaan ole oikeastaan kuin Niko Kapanen, jonka pelaaminen muussa liigaseurassa kuin Kerhossa kirpasisi. Mikäli palaisi jonain päivänä vielä liigaan. Tosin hänkin on jo kertaalleen Tepsiäkin edustanut.

Toinen voisi olla Marko Tuulola. Tuskin enää muualle edes meneekään, mutta mikäli tekisi sellaisen tempun, että pelaisi yhden kauden vielä jossain muualla kuin Hämeenlinnassa, niin voisi pänniä. Tosin hänkin on jo muuallakin pelannut useamman kauden.

Aika harvassa nuo minullakin ovat, joiden pelaaminen muualla kuin Kerhossa ottaisi päähän. Lisäksi toinenkin todennäköisesti noista lopettaa tulevaan kauteen uransa. Riku Hahlinkaan siirto Jokereihin ei loppuen lopuksi paljoa ketuttanut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Voisiko johtua osittain siitäkin, että seurauskollisuus on nykyään kovin harvinaista?

Hyvin paljon mahdollista.

Tällä hetkellä Red Wingseissä pelaa oikeastaan kaksi pelaajaa joiden näkeminen toisessa joukkueessa kirpaisisi edes jonkin verran, pelaajat ovat Datsyuk ja Lidström - olen siis vähäisessä määrin seurauskollinen. Ja toinen näistä pelaajista ei enää kovinkaan montaa kautta edusta Wingsejä.

Vastaavasti on sitten pelaajia, jotka eivät enää koskaan tule pelaamaan muissa joukkueissa ja minulle he ovat iki-Wingsejä, kuten: Vlad Konstantinov, Steve Yzerman, Bob Probert, Slava Fetisov, Igor Larionov muutamia mainitakseni.

vlad.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Sei Cola vai Viuh Cola?
Yhdistyksemme kantapaikkana oli muutama vuosi sitten Kaivokadun Grand Star Cafe, ja siellä lanseerattiinkin ViuhCola-drinkki. Salmaria, banaanilikööriä ja tietenkin kolaa. Oli itse asiassa aika hyvää! Drinkin kruunasi baarimikko, joka jokerifanina alkoi aina mököttää kun joku tilasi ViuhColan.

Paikan omistaja sen sijaan oli HIFK:n miehiä, mutta hän osasi ottaa asiat hieman lunkimmin, ja mm. tarjosi paikalla olleille ilmaiset skumpat Kärppien voittaessa mestaruuden vuonna 2007. No, toki silloin voitettiin nimenomaan Jokerit, saattoihan se johtua siitäkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Eikö tämä mene enemmänkin sokeuden tai kuurosokeuden piiriin? Ei näe lukemaansa eikä edes kuule puheohjelmaa.

Eiköhän tänne kuulovammaisia/kuurojakin kirjoittele. Sokeita tänne ainakin kirjoittelee. Sen tiedän varmaksi. Enkä edes tarkoita tällä tuomareita tai Pori-Rauma-Ilves-JYP osastoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös