Ja sen treenaaminenkin voi olla kivaa.
Näen sieluni silmin nimimerkin Rainer Zufall kääntelemässä pesukoneen hanaa vilpitön hymy kasvoillaan.
Ja sen treenaaminenkin voi olla kivaa.
Näen sieluni silmin nimimerkin Rainer Zufall kääntelemässä pesukoneen hanaa vilpitön hymy kasvoillaan.
Ei kiekkojunnutkaan treenaa pelkästään kaukalossa ja pelkkää lämäriä. Monipuoliset harjoitteet takaavat monipuolisen kehityksen.
Kumpaa tässä treenataan, räjähtävyyttä vai kestävyyttä?
En ole koskaan pettänyt ketään parisuhteessa.
Se, jos ei käytä kortsua muiden kanssa.Mikä on pettämistä?
Haisivatko homolle?
Toisesta ketjusta lainattu, mutta mille homo haisee?
Liukkarille, hiusgeelille, partavedelle, intiimialueelle käytettäville karvanpoistoaineille... Nosta käsivartta ja nuuhkaise!
Eli homoilla on noita kaikkia em. kainalossa?Liukkarille, hiusgeelille, partavedelle, intiimialueelle käytettäville karvanpoistoaineille... Nosta käsivartta ja nuuhkaise!
Eli homoilla on noita kaikkia em. kainalossa?
Eli homoilla on noita kaikkia em. kainalossa?...
Vernissalla ei edes homot lakkaa kyn... kainaloitaan.Totta kai. Nehän rietastelee jatkuvasti niin, että kaikkea on kaikkialla.
Sori, mulla on näin väsyneenä tosi hyvät jutut. Menen nukkumaan heti kun kynsilakka kuivuu.
Ilmeisen yksilöllistä siis tämä karvankasvun painotusalueiden jakauma.Kainalossa sentään kasvaa parta kuten kuuluukin, toisin kuin siellä Aunuksessa.
Miksei kukaan tuo mulle lisää alkoholia?
Miten joku voi olla radiokasvo?
Olenko minä huono kannattaja, kun minulle kukaan kannattamani seuran pelaaja tai ex-pelaaja ei ole mikään jumala, joka ei saisi pelata missään muualla?
Voisiko johtua osittain siitäkin, että seurauskollisuus on nykyään kovin harvinaista?
Yhdistyksemme kantapaikkana oli muutama vuosi sitten Kaivokadun Grand Star Cafe, ja siellä lanseerattiinkin ViuhCola-drinkki. Salmaria, banaanilikööriä ja tietenkin kolaa. Oli itse asiassa aika hyvää! Drinkin kruunasi baarimikko, joka jokerifanina alkoi aina mököttää kun joku tilasi ViuhColan.Sei Cola vai Viuh Cola?
Tä?Kirjottaako Jatkoajalle kuuroja ihmisiä?