Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 699
  • 11 238

Rocco

Jäsen
Ainakin "Mikä On Todistettu" matematiikassa. Ja voi toki joku käyttää eri asiayhteydessäkin tarkoittamaan samaa.

Sopiiko tilanteeseen?

Ilkkumiset yv:llä kiitos, mutta mitä tarkoittaa MOT?

Lisäksi aika usein slangikielessä, kuten Facebookissa MOT tarkoittaa "My Own Thought" tai "Moment Of Truth".
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No helkatti. Räjäytetäänpä päivän pankki kysymällä, että kait minä kutsuntoihin saan mennä piilarit päässä? Eikö ne tiedä jo ennalta tehdyistä lääkärin papereista minun näön?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
No helkatti. Räjäytetäänpä päivän pankki kysymällä, että kait minä kutsuntoihin saan mennä piilarit päässä? Eikö ne tiedä jo ennalta tehdyistä lääkärin papereista minun näön?

Ei kai kutsunnoissa mitään varsinaista lääkärintarkastusta ikinä tehdä, lekuri katsoo paperit läpi, kyselee kenties jotain ja tällää kirjaimen papereihin. Varuskunnassa on sitten aikanaan sokkotestit sun muut.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei kai kutsunnoissa mitään varsinaista lääkärintarkastusta ikinä tehdä, lekuri katsoo paperit läpi, kyselee kenties jotain ja tällää kirjaimen papereihin. Varuskunnassa on sitten aikanaan sokkotestit sun muut.

Jees, näin se kävi. Näön takia ei olisi tarvinnut käydä armeijaa ollenkaan, mutta käynpä silti. Asenne ja kunto kuitenkin riittävät.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko biisien "nauhoittaminen" Spotifystä jollain tallennusohjelmalla laitonta tahi verrattavissa warettamiseen? Kiinnihän moisesta puuhasta ei voi mitenkään jäädä.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Osaako joku fiksumpi kertoa miksi veikkauksen pelikohteet on peruttu? Tai näin ainakin kerrotaan "omilla sivuilla" kun kävin katsomassa miten ensimmäinen kohde oli mennyt?

Onko kyseessä normaali käytäntö vai jotain muuta? Tällä hetkellä kaikki CL pelit on peruttu?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Osaako joku fiksumpi kertoa miksi veikkauksen pelikohteet on peruttu? Tai näin ainakin kerrotaan "omilla sivuilla" kun kävin katsomassa miten ensimmäinen kohde oli mennyt?

Onko kyseessä normaali käytäntö vai jotain muuta? Tällä hetkellä kaikki CL pelit on peruttu?

Johtuisko siitä että pelit on jo alkaneet?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kuinka mä selviän hengissä parin päivän viron reissusta?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onko se hyvä asia, että en tiedä yhtäkään alkoholisekoitusta ja että en tunne kolmea baaria lukuunottamatta yhtäkään ns. "menomestaa" Stadissa?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Onko se hyvä asia, että en tiedä yhtäkään alkoholisekoitusta ja että en tunne kolmea baaria lukuunottamatta yhtäkään ns. "menomestaa" Stadissa?
Hankala sitä on hyväksi asiaksi kääntää, ettei yhtä osiota tästä yhteiskunnasta juurikaan tunne. Nuorille ihmisille drinkit ja menomestat ovat kenelle isompi ja kenelle pienempi osa sosiaalista elämää ja kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa. Sosiaalisuus luultavasti luetaan yleensä hyveeksi, vaikka ei sekään kaikkien juttu ole.

Ihan eri asia on sitten, että voidaanko tämän tyyppistä tietämättömyyttä käsitellä myöskään huonona puolena. Riippuu ihmisestä.

Mua on jo pitkään mietityttäny se, että ku Lennart Petrellistä puhutaan IFK:n näköisenä pelaajana, niin voidaanko sillä pelityylin lisäksi viitata myös ulkonäköön? Saisi ihan uusia ulottuvuuksia se fraasi.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Anteeksi mutta, mikä "vitsi" tässä ultras ja sämpylänjakamis jutussa on? Mistä on kyse? Olen ihan pihalla koko aiheesta, valistakaa mua.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Anteeksi mutta, mikä "vitsi" tässä ultras ja sämpylänjakamis jutussa on? Mistä on kyse? Olen ihan pihalla koko aiheesta, valistakaa mua.
Mäkään en tajua. En muutenkaan jaksa, että jonkun tityn seuran kannattajia jatkuvasti haukutaan. Joka porukassa on varmasti kusipäitä, vaikka niillä ei omaa nimettyä ryhmää olsikaan...
 

SilsaUuhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Ruotsin maajoukkue
Anteeksi mutta, mikä "vitsi" tässä ultras ja sämpylänjakamis jutussa on? Mistä on kyse? Olen ihan pihalla koko aiheesta, valistakaa mua.

Ultrasin nettisivuilla tms. oli joskus tämä juttu sämpylöistä ja ultrasjokereista. Juttu meni jotakuinkin näin: "Ultras Jokerit ovat onnellisimmillaan kun heitä on neljä ja he saavat jakaa sämpylänsä neljään osaan." tms. Joku "siinä missä" osakin siinä oli, en muista ulkoa enkä pikaisella haulla netistä löytänyt.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-

tutzba

Jäsen
Ultrasin nettisivuilla tms. oli joskus tämä juttu sämpylöistä ja ultrasjokereista. Juttu meni jotakuinkin näin: "Ultras Jokerit ovat onnellisimmillaan kun heitä on neljä ja he saavat jakaa sämpylänsä neljään osaan." tms. Joku "siinä missä" osakin siinä oli, en muista ulkoa enkä pikaisella haulla netistä löytänyt.

Ja sekin teksti oli muistaakseni otettu jostain keskieurooppalaisen ultras-ryhmittymän nettisivuilta, eli UJ ei mitään sämpyläjuttua itse keksinyt.

Vai muistanko ihan väärin?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mua on jo pitkään mietityttäny se, että ku Lennart Petrellistä puhutaan IFK:n näköisenä pelaajana, niin voidaanko sillä pelityylin lisäksi viitata myös ulkonäköön? Saisi ihan uusia ulottuvuuksia se fraasi.
Onhan se vähän punakka, kuten on oltu tavan takaa. Hakki Hagman lienee se räikein esimerkki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös