Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 636
  • 11 238

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onko luonto luonut muotoa josta löytyy suorakulma? Entäs kolmio? Karvakolmiota ei lasketa mukaan.
Kuusikulmiohan löytyy ainakin ampiaisten kennoista.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Pienentääkö Mountain Dew ihan oikeasti kiveksiä?

Itsehän en ole ottanut pienintäkään riskiä asian suhteen.

Mitä kysymyksiin tulee, niin miksi minun kuulokkeistani tulee uniklubia?

e: Ja ei, en ole seksuaalista vähemmistöä edustava henkilö.
 
Viimeksi muokattu:

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Lausutaanko "Q"-kirjain suomen kielessä "kuu" (kuten minä väitän) vai "guu" (kuten vaimoni väittää)?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Lausutaanko "Q"-kirjain suomen kielessä "kuu" (kuten minä väitän) vai "guu" (kuten vaimoni väittää)?

Sanon sen sillä tavalla, että se kuulostaa "kuu":lta, mutta kun tarkemmin kuuntelee, on siellä pieni "g" kun sen sanoo... Erittäin pahan pistit, Datsun.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Aineiden kiderakenne muodostaa erilaisia kulmia. Esimerkkeinä vaikka nämä hiomattomat spinellikiteet: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Spinel2.jpg

Tästä lisää tietoa kiderakenteista http://www.kiviopas.fi/opetus/mineraal/mita.htm

No onpa niitä sittenkin, mineraaleista aprikoin niitä muotoja löytyvän jos jostain. Kasveista ja eläimistä taitaakin kyseiset muodot puuttua, japanilaisten kasvattamat kuutiovesimelonit ei kuulu laskuihin kun on syntynyt ihmiskäden kautta.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Lausutaanko "Q"-kirjain suomen kielessä "kuu" (kuten minä väitän) vai "guu" (kuten vaimoni väittää)?

Jättäkää pois kaikki sanat, joissa esiintyy q-kirjain ja taas avioliitto kukoistaa.
Minäkin Tamperelaisena nain Turkulaisen ja olen vieläkin onnellinen avioliitossani.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Otitko kaikilla mausteilla?
Tulee mieleen kaikkea to-del-la kummallista kun tätä kysymystä tässä asiayhteydessä ajattelen!

No se siitä. Lähden punaviinin ostoon. Onko yhtään syytä miksi en ostaisi useampaa? Torontolaiset alkoholinmyyjät sujauttavat muuten punkkupullot häveliäästi paperipussiin, lieneekö maan tapa?
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Torontolaiset alkoholinmyyjät sujauttavat muuten punkkupullot häveliäästi paperipussiin, lieneekö maan tapa?

Sä vaan näytät niin spukelta, että ne sua suojellakseen laittaa ne paperipussiin. Siten voit kato kiertää lakia ja juoda julkisella paikalla, kun lesti ei näy.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Sä vaan näytät niin spukelta, että ne sua suojellakseen laittaa ne paperipussiin. Siten voit kato kiertää lakia ja juoda julkisella paikalla, kun lesti ei näy.
No oot kyllä oikeassa, vaan saapa nähdä kuinka käy nyt kun astelen myymälään tuore Maple Leafs-pipo päässäni. Arvostusta saan varmaan?
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
No oot kyllä oikeassa, vaan saapa nähdä kuinka käy nyt kun astelen myymälään tuore Maple Leafs-pipo päässäni. Arvostusta saan varmaan?

Totta helkutissa saat, kolme pulloa yhden hinnalla kanta-asiakaskortin.
Paljon noi pipot siellä maksaa?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Paljon noi pipot siellä maksaa?
Tollaset tavalliset pipot on 16-20 taalaa, eli voipi jakaa n. 1,6-kertoimella. Ihan sopuhinnat.

Max Powerille ostin Buffalon paidan, mutta en tiedä ilkeänkö tässä kertoa paljonko se maksoi...jos ukko haluaa pitää sen salaisuutena! En silti tiedä paljonko nuo Suomessa maksavat, en osaa verrata.

Itelle ostin yhden TML paidan, se oli 40 taalaa eli n. 25 egee. Ei todellakaan kallista.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Torontolaiset alkoholinmyyjät sujauttavat muuten punkkupullot häveliäästi paperipussiin, lieneekö maan tapa?

Ostitko ontariolaista (esimerkiksi jotain Wine Routen varren) viiniä, vai jotain ranskalaista litkua?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Torontolaiset alkoholinmyyjät sujauttavat muuten punkkupullot häveliäästi paperipussiin, lieneekö maan tapa?

Ainakin New Yorkin puolella on ihan normaali tapa laittaa punkkupullo paperipussiin, tosin yleensä kyseessä on sellanen "hienostopaperipussi" eikä perus hervantaversio. Ja olen nähnyt näin tehtävän myös muille, joten pelkästään oman näköni piikkiin en asiaa laittaisi.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ostitko ontariolaista (esimerkiksi jotain Wine Routen varren) viiniä, vai jotain ranskalaista litkua?
Häpeäkseni tunnustan että noita chileläisiä ja sisilialaisia ostin...muutaman paikallisen tuotteen saattaisin kyllä vielä huomenna matkalaukkuun sujauttaa. Suositteletko yllä mainittuja?

Edit: Niin tosiaan. Eilen Niagaralle ajaessa vastaan tuli monta viinitilaa, joku taisi jopa kantaa Wayne Gretzkyn nimeä. Ei sitä aiemmin olekaan tullut ajateltua että täälläkin viiniä valmistetaan.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Häpeäkseni tunnustan että noita chileläisiä ja sisilialaisia ostin...muutaman paikallisen tuotteen saattaisin kyllä vielä huomenna matkalaukkuun sujauttaa. Suositteletko yllä mainittuja?

Vielä takavuosina kanadalainen viini oli oikeastaan huono vitsi, mutta viime aikoina sen laatuun on panostettu urakalla. Eivät ne edelleenkään suoraan sanottuna järin loistokkaita ole (ellei sitten tykkää esimerkiksi järkyttävän makeista jälkiruokaviineistä), mutta tekemisen suunta on oikea.

Jos haluat kunnon kanadalaisia viinituliaisia, panosta jääviiniin, Icewineen. Pullo sitä ei ole viineistä halvimmasta päästä, mutta sitä kanukit kyllä osaavat tehdä. Sen lisäksi icewinea tarjoillessaan on mukava kertoa mahdollisesti asiasta tietämättömille yksityiskohtia viinin valmistustavasta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt kun mulla on rakki hoidossa, niin tuli tämmöinen tyhmä kysymys mieleen. Eläimethän ei varmaankaan käsitä töllöä, tietokoneesta puhumattakaan, niin mitähän ne mahtaa tuumia, kun äijä istuu koneen ääressä useita hetkiä tuijotellen "seinään" ?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
mitähän ne mahtaa tuumia, kun äijä istuu koneen ääressä useita hetkiä tuijotellen "seinään" ?
Tuo on taas sitä suomalaista "mitä ne minusta ajattelee?" -meininkiä. Tuskin elukat ajattelee ihmisistä mitään, jos vaan ruoka tulee ajallaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuo on taas sitä suomalaista "mitä ne minusta ajattelee?" -meininkiä. Tuskin elukat ajattelee ihmisistä mitään, jos vaan ruoka tulee ajallaan.

Jos mä nyt ajattelisin noin, niin tuskin olisin tämän näköinen ja vielä vähemmän kävisin edes töissä. Tämmöinen pitkätukka, maustettuna ruokottomalla parralla ja usealla korvakorulla, ei välttämättä sovi muottiin sanan lastenhoitajan kanssa, mutta mua ei yhtään kiinnosta mitä muut ajattelee musta. Mutta se mua kiinnostaa, että mitähän ne elukat luulee ihmisten tekevän, ku tuijotetaan tietokoneen ruutua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös