Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 957
  • 11 238

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Konseptit saa, ainakin avoimen oikiksen tenteissä, paikan päältä. Omaa paperia kun voisi käyttää myös lunttilappuna kuten mainitsitkin.

Kiitokset Ruutiveijarille. Tuota vähän veikkasinkin, mutta piti tarkistaa, sillä muistini mukaan lukiossa (pl. kirjoitukset) oli omat konseptit mukana.

Oikiksen tenttiin muuten nimenomaan olen menossa =)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Miten tuo "Pieni ja loistava peli"-ketjussa mainittu Farmville toimii? Yritin kikkailla sen esiin ja pelikuntoon, mutta eipä onnistunut.
Auttakee?
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Arvon palstatoverit. On herännyt tässä mieleen, että kun täällä nykyään tulee roikuttua enemmän kun tarpeeksi, olen miettinyt elämän tarkoitusta.

Eli, mistä kaikki oikein alkoi, jatkoaika.com:in keskustelun suhteen siis? Mikä oli ensimmäinen ketju, ketkä sen loivat, oliko iso alkuräjähdys, vai mistä kaikki sai alkunsa?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Arvon palstatoverit. On herännyt tässä mieleen, että kun täällä nykyään tulee roikuttua enemmän kun tarpeeksi, olen miettinyt elämän tarkoitusta.

Eli, mistä kaikki oikein alkoi, jatkoaika.com:in keskustelun suhteen siis? Mikä oli ensimmäinen ketju, ketkä sen loivat, oliko iso alkuräjähdys, vai mistä kaikki sai alkunsa?

Alussa moderaattori loi keskustelupalstan. Palsta oli autio ja tyhjä, pimeys peitti ketjut ja moderaattorin henki liikkui ketjujen päällä.

Moderattori sanoi: "Tulkoon internet-yhteys" ja yhteys tuli. Moderaattori näki että yhteys oli hyvä.

Moderaattori sanoi: "Tulkoon viivat ketjujen väliin erottamaan ketjut toisistaan"
.....
Niin tapahtui ja Moderaattori katsoi kaikkea tekemäänsä , ja kaikki oli hyvää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alussa moderaattori loi keskustelupalstan. Palsta oli autio ja tyhjä, pimeys peitti ketjut ja moderaattorin henki liikkui ketjujen päällä.

Moderattori sanoi: "Tulkoon internet-yhteys" ja yhteys tuli. Moderaattori näki että yhteys oli hyvä.

Moderaattori sanoi: "Tulkoon viivat ketjujen väliin erottamaan ketjut toisistaan"
.....
Niin tapahtui ja Moderaattori katsoi kaikkea tekemäänsä , ja kaikki oli hyvää.
...mutta seitsemäntenä päivänä Moderaattori lepäsi, ja sillä aikaa keskustelupalsta täyttyi mukahauskuuttelijoista, provoilijoista ja onelinerien heittelijöistä. Tästä Moderaattori suivaantui, ja ryhtyi viskomaan tulta ja tulikiveä, heinäsirkkoja, tulvia ja pelikieltoja.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eli, mistä kaikki oikein alkoi, jatkoaika.com:in keskustelun suhteen siis? Mikä oli ensimmäinen ketju, ketkä sen loivat, oliko iso alkuräjähdys, vai mistä kaikki sai alkunsa?
Ensimmäinen ketju joka minulla toimii on http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=22

Ketjuthan menee ihan numerojärjestyksessä, eli tuo on 22. aloitettu ketju. Tästä alaspäin ei löydy mitään, eli ketjut on todennäköisesti poistettu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Who the fuck is Evil!?
The one and only.

Voiko olut pullollisen jälkeen treenata vai haittaako tuo jotain?
Minä treenasin, silloin kun treenasin, lähes poikkeuksetta vähintään pienessä sievässä. Usein ihan umpikännissä. Kyse oli tosin bänditreeneistä, joten se ei haitannut - pikemminkin päinvastoin. Keikat kun soitti kuitenkin päissään, kannatti biisitkin opetella päissään. Selvänä ei muista kännissä opittua, ja vice versa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Pidettiinkö Suomen jääkiekon maailmanmestaruutta 1995 yllätyksenä, vai oliko suoritus materiaaliin nähden jopa odotettavaa?

nm. liian nuori noihin aikoihin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi aikuisena mikään ei ole niin hauskaa kuin lapsena oli huvipuistossa?
Tarkoittanet aikuisena selvinpäin.

Pidettiinkö Suomen jääkiekon maailmanmestaruutta 1995 yllätyksenä, vai oliko suoritus materiaaliin nähden jopa odotettavaa?

nm. liian nuori noihin aikoihin.
Kyllä sitä monet pitivät ainakin hyvin mahdollisena, juurikin siksi kun kisat pelattiin tynkäkaudesta johtuen ilman NHL-vahvistuksia. Sellainen "nyt tai ei koskaan" -henki oli olemassa.

Minä pidin silti yllätyksenä, mutta olenkin negatiivisen kautta asiat näkevä paatunut kyynikko.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minkä takia kaikki urheilukisojen tärkeimmät finaalit on aina sunnuntaina? Vittumaista on katsoa niitä krapulaisena tietäen että aamulla pitää herätä arkeen. Kurjuuden maksimointia ovat varsinkin lätkän finaalit joissa aina tulee turpaan.

Maailmankaikkeuden uutena Paavina ja Universumin hengellisenä suunnannäyttäjänä säädän tästedes finaalit käytäviksi lauantaisin. Tällöin voi ottaa itse kilpailusta kaiken irti, juhlia kunnolla jos sattuu lykästämään tai riipaista kunnon kännit jos ei.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pidettiinkö Suomen jääkiekon maailmanmestaruutta 1995 yllätyksenä, vai oliko suoritus materiaaliin nähden jopa odotettavaa?

nm. liian nuori noihin aikoihin.

Suomi oli kisojen oikeastaan ainoa suurempi mestarisuosikki. Toki kotimaa Ruotsi omasi myös mahdollisuuksia, ja jotkut liputtivat Tsekin puolesta (maalivahtipelin yltäessä huipputasolla + muutaman yksilön ratkaistessa tiukat kamppailut) Mutta olihan Suomen materiaali selkeästi kisojen laadukkainta. Eli ei tullut yllätyksenä, ja odotettavissa oli jos joskus.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Maailmankaikkeuden uutena Paavina ja Universumin hengellisenä suunnannäyttäjänä säädän tästedes finaalit käytäviksi lauantaisin. Tällöin voi ottaa itse kilpailusta kaiken irti, juhlia kunnolla jos sattuu lykästämään tai riipaista kunnon kännit jos ei.

Jos maailmankaikkeuden paavi valitaan vaaleilla, saat minun ääneni. Lauantai olisi oiva päivä finaaleille.

Jottei mene sanktioitavaksi 'samaa mieltä' -viestiksi, lisään oman tyhmän kysymykseni. Onko tuo ihan hyväksyttävää toimintaa (juridisesti tai journalistiikan etiikan kannalta), että iltapulut linkkailevat nettisivuillaan youtube-pätkiin, jotka sisältävät tekijänoikeuden alaista materiaalia? Tuli mieleen kun klikkasin jommankumman lehden sivuilta linkkiä, joka johti videoklippiin Evilän purkauksesta. Videokuva tietenkin Ylen materiaalia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tarkoittanet aikuisena selvinpäin.


Kyllä sitä monet pitivät ainakin hyvin mahdollisena, juurikin siksi kun kisat pelattiin tynkäkaudesta johtuen ilman NHL-vahvistuksia. Sellainen "nyt tai ei koskaan" -henki oli olemassa.

Minä pidin silti yllätyksenä, mutta olenkin negatiivisen kautta asiat näkevä paatunut kyynikko.

Olihan aiemmissa kisoissa pelattu hienosti ja Koivut ja muut oli taas vuoden parempia. Ilman NHL-pelaajia voittoon oli paremmat mahdollisuudet kuin aikaisemmin. Jokatapauksessa poikkeuksellinen tilanne.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Jos vaimo kertoo kännissä tunnontuskissaan suudelleensa kihkeästi naisen kanssa, miten siihen pitäisi suhtautaua? Tapahtui tänä iltana kaverin tyttöystävän kaverin kanssa sillä välin kun olin itse tiskillä tilaamassa. Eivät siis tunteneet toisiaan, mutta kahdestaan tanssiminen oli ilmeisesti johtanut vähän pitemmälle. Itse en osaa jostain syystä osaa olla kauhean vihainen, mutta pitätäisikö olla?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi aikuisena mikään ei ole niin hauskaa kuin lapsena oli huvipuistossa?
Minulla ainakin on hauskempaa. Skidinä sai köyhän perheen lapsena aina kaksi laitelippua, joista toisen pölli broidi ja toisen hukkasi. Sitten seisoi jäätelökioskin edessä laskemassa kolikoitaan, joista uupui se 10 penniä jäätelöön ja katsoi broidin yltiömäisen vittumaista ilmettä Rainbowssa.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jos vaimo kertoo kännissä tunnontuskissaan suudelleensa kihkeästi naisen kanssa, miten siihen pitäisi suhtautaua? Tapahtui tänä iltana kaverin tyttöystävän kaverin kanssa sillä välin kun olin itse tiskillä tilaamassa. Eivät siis tunteneet toisiaan, mutta kahdestaan tanssiminen oli ilmeisesti johtanut vähän pitemmälle. Itse en osaa jostain syystä osaa olla kauhean vihainen, mutta pitätäisikö olla?

Pitää olla vihainen kahdesta syystä. Ensimmäinen on se, että nössöili ja jätti homman suuteluasteelle. Toinen on se, että kun nössöili, eikä lähtenyt bylsimään sitä mammaa, niin sulla ei ollut mahdollisuutta päästä mukaan.

Itse en ainakaan näkisi muita syitä olla vihainen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Olenko vieläkin humalassa, vai näinkö juuri 2kpl busseja raitiovaunupysäkillä?

Kyseleepi tietämätön.

edit. Ja vastaus ensimmäiseen kysymykseen on: Kyllä olen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös