No onhan paskempia ainakin Titanic, kaikki missä näkyy Jim Carreyn tai Tom Cruisen naama (joo, näkyy se Goldmemberissäkin, tiedän) ja Visa Mäkisen koko tuotanto.
Minä nokitan Armageddonilla, Space Cowboysilla ja The Day After Tomorrow'lla.
No onhan paskempia ainakin Titanic, kaikki missä näkyy Jim Carreyn tai Tom Cruisen naama (joo, näkyy se Goldmemberissäkin, tiedän) ja Visa Mäkisen koko tuotanto.
En oo nähnyt noista yhtäkään, enkä aio. Kuitenkin "katson" ja nokitan jokaisella elokuvalla, joita on markkinoitu "romanttisena komediana" ja "eroottisena trillerinä".Minä nokitan Armageddonilla, Space Cowboysilla ja The Day After Tomorrow'lla.
Veikkauksena voisin heittää, että Jyväskylästä. Siellä ei taideta vieläkään sulattaa sitä, että oma poika ei voittanut pistepörssiä, vaikka vuodatti sen takia hikeä ja kyyneleitä, ja teki töitä muidenkin puolesta. Hirso kun meni ohi pelkästään puhumalla, Rexonan edes pettämättä.
Surullisen kuuluisaa Gigliä en ole nähnyt (markkinoille tuli t-paitoja: "I´ve seen Gigli and survived"), mutta mun suosikki tähän kategoriaan on Ishtar.Onko Austin Powers ja kultamuna kautta aikojen paskin elokuva?
Minä nokitan Armageddonilla, Space Cowboysilla ja The Day After Tomorrow'lla.
16-vuotias ei ole enää sakkolihaa, eihän?
Ei ole. Jos kuitenkin kyseessä onkin alle 16-vuotias, niin silloinkaan ei ole kyse sakkolihasta, vaan vankeuslihasta.16-vuotias ei ole enää sakkolihaa, eihän?
Ei ole ei. Tosin, jos itse olet esimerkiksi samaa ikäluokkaa minun kanssa eli lähempänä kolmeakymppiä, niin suosittelen kuitenkin jättämään 16-vuotiaat rauhaan.
Kysyisin, että onko palstatoveri Powerplayn signaturen "wii wii wihhihhii" tarkoituskin olla assosiaatio Kill Bill -leffoihin ja Elle Driverin tunnariin, vai onko minulla päässäni kenties vikaa?
Kuka on sanonut, että thego etsii tyttöä?Ei, jollei katsota, että olet asemaasi hyväksikäyttäen järjestänyt itsesi tytön pöksyihin. Tässä tapauksessa asema voisi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että olet tytön opettaja, urheiluvalmentaja tmv.
Kuka on sanonut, että thego etsii tyttöä?
Kuka on sanonut, että thego etsii tyttöä?
Töissä on tänään melkein yhtä kuuma kuin kotonakin. Aloinkin miettiä, miksei vesikiertoisia lämpöpattereita käytetä jäähdytykseen? Putket ja vesi valmiina, joten riittäisi kun rakentaisi jonkun systeemin jossa tuleva kylmä vesi viilentäisi kiertävää vettä, kuten esim. ydinvoimaloissa. Ja jotkut pienet kaukalot patterien alle, jos kondensio olisi ongelma. Ei voi olla kovin kallista, ja olisi varmasti aika tehokas tapa muutenkin.
Spämmääjät etsivät netistä osoitteita, johon sitten lähettävät roskapostia. Tuolla (a):lla koitetaan kiertää se, etteivät hakukoneet löytäisivät omaa osoitetta. Tosin, nykyään taitavat etsiä myös (a):t. Suomessahan moni käyttää (ä):tä tai sitten jotain a.b sulku-ä-sulku jotain.com -tyylistä ilmaisua.Minkä takia moni kirjoittaa @-merkin "(a)":na?
diibadaaba(a)lundell.fi
Eikö se ole helpompi kirjoittaa @:na niin kuin se onkin, vai eikö jossain näppiksissä ole sitä merkkiä?
Minkä takia moni kirjoittaa @-merkin "(a)":na?
diibadaaba(a)lundell.fi
Eikö se ole helpompi kirjoittaa @:na niin kuin se onkin, vai eikö jossain näppiksissä ole sitä merkkiä?
Ja viitsitkö mielellään thego vastata tähän? Ihan vaan mietin sitten uudestaan sitä yöpaikkaa kuun vaihteessa.. ;)
Tällä hetkellä ihan tyttöä, mutta voidaan sitten entistä tasa-arvoisemman Jatkoajan kunniaksi kokeilla Tampereella sitä miehistä rakkautta. Vain mies voi tietää...
Mutta jos typy nappaa tussustaan kuvan ja antaa sen hymyillen aktin jälkeen muistoksi, niin silloin syyllistyy rikokseen jos sen kuvan haltuunsa ottaa?
Ainakin oikeassa ketjussa ollaan.. Mutta onko asia todellakin näin?