Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 842
  • 11 238

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No onhan paskempia ainakin Titanic, kaikki missä näkyy Jim Carreyn tai Tom Cruisen naama (joo, näkyy se Goldmemberissäkin, tiedän) ja Visa Mäkisen koko tuotanto.

Minä nokitan Armageddonilla, Space Cowboysilla ja The Day After Tomorrow'lla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä nokitan Armageddonilla, Space Cowboysilla ja The Day After Tomorrow'lla.
En oo nähnyt noista yhtäkään, enkä aio. Kuitenkin "katson" ja nokitan jokaisella elokuvalla, joita on markkinoitu "romanttisena komediana" ja "eroottisena trillerinä".
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Veikkauksena voisin heittää, että Jyväskylästä. Siellä ei taideta vieläkään sulattaa sitä, että oma poika ei voittanut pistepörssiä, vaikka vuodatti sen takia hikeä ja kyyneleitä, ja teki töitä muidenkin puolesta. Hirso kun meni ohi pelkästään puhumalla, Rexonan edes pettämättä.

Oikeassa olet, Jyväskylästä tuo on lähtöisin (nähdäkseni ensimmäinen viesti aiheesta).

Itsellänikin tämä asia otti koville, mutta 14.4.2009 jälkeen vitutus on kovasti laskenut. Toivotaan että HIFK taas pärjäisi tulevina kausina, niin ei tarvitsisi olla moisista pikku piikeistä katkeria.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä nokitan Armageddonilla, Space Cowboysilla ja The Day After Tomorrow'lla.

Paskoja leffoja löytyy vaikka kuinka paljon, etenkin suomalaisia esim Tuntematon Sotilas (molemmat versiot), vanhat Uunot, Pekat ja Pätkät neekereinä, puistotäteinä, epsanjassa ja milloin missäkin.
Mainittava on tietysti 90% Renny Harlinin leffoista. Ennustan Mannerheim-elokuvasta suurinta floppia suomalaisen viihteen historiassa ikinä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
16-vuotias ei ole enää sakkolihaa, eihän?

Ei ole ei. Tosin, jos itse olet esimerkiksi samaa ikäluokkaa minun kanssa eli lähempänä kolmeakymppiä, niin suosittelen kuitenkin jättämään 16-vuotiaat rauhaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ei ole ei. Tosin, jos itse olet esimerkiksi samaa ikäluokkaa minun kanssa eli lähempänä kolmeakymppiä, niin suosittelen kuitenkin jättämään 16-vuotiaat rauhaan.

Olen kuitenkin lähempänä tuota 16-vuotiasta mitä 30-vuotiasta. Elämä on valintoja täynnä, eikä ainakaan tarvisi vanhemmalla iällä miettiä asiaa kuten vaikkapa Seppo Räty.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kysyisin, että onko palstatoveri Powerplayn signaturen "wii wii wihhihhii" tarkoituskin olla assosiaatio Kill Bill -leffoihin ja Elle Driverin tunnariin, vai onko minulla päässäni kenties vikaa?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
16-vuotias ei ole enää sakkolihaa, eihän?

Ei, jollei katsota, että olet asemaasi hyväksikäyttäen järjestänyt itsesi tytön pöksyihin. Tässä tapauksessa asema voisi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että olet tytön opettaja, urheiluvalmentaja tmv.
 

d2uce

Jäsen
Kysyisin, että onko palstatoveri Powerplayn signaturen "wii wii wihhihhii" tarkoituskin olla assosiaatio Kill Bill -leffoihin ja Elle Driverin tunnariin, vai onko minulla päässäni kenties vikaa?

Mulle tuli mieleen biisi, joka jatkuisi "erämaasta tuuli tuo, huudon vaienneen", mutta silloin noiden kahden konsolin perässä pitäisi olla 'u' ja ehkä se kirjoitettaisiinkin yksöis-v:llä tuplan sijaan, eli lienet oikeassa.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei, jollei katsota, että olet asemaasi hyväksikäyttäen järjestänyt itsesi tytön pöksyihin. Tässä tapauksessa asema voisi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että olet tytön opettaja, urheiluvalmentaja tmv.
Kuka on sanonut, että thego etsii tyttöä?

 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuka on sanonut, että thego etsii tyttöä?

Totta, anteeksi Thego ja kaikki muutkin.

Ei, jollei katsota, että olet asemaasi hyväksikäyttäen järjestänyt itsesi nuoren pöksyihin. Tässä tapauksessa asema voisi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että olet nuoren opettaja, urheiluvalmentaja tmv.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Töissä on tänään melkein yhtä kuuma kuin kotonakin. Aloinkin miettiä, miksei vesikiertoisia lämpöpattereita käytetä jäähdytykseen? Putket ja vesi valmiina, joten riittäisi kun rakentaisi jonkun systeemin jossa tuleva kylmä vesi viilentäisi kiertävää vettä, kuten esim. ydinvoimaloissa. Ja jotkut pienet kaukalot patterien alle, jos kondensio olisi ongelma. Ei voi olla kovin kallista, ja olisi varmasti aika tehokas tapa muutenkin.

Ehkä siksi että lämpö siirtyy aina kylmään päin. Eli kylmä ei säteile niinkuin lämpö. TJSP. Joku ingengör voi selittää paremmin.
 

M10

Jäsen
Minkä takia moni kirjoittaa @-merkin "(a)":na?

diibadaaba(a)lundell.fi

Eikö se ole helpompi kirjoittaa @:na niin kuin se onkin, vai eikö jossain näppiksissä ole sitä merkkiä?
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minkä takia moni kirjoittaa @-merkin "(a)":na?

diibadaaba(a)lundell.fi

Eikö se ole helpompi kirjoittaa @:na niin kuin se onkin, vai eikö jossain näppiksissä ole sitä merkkiä?
Spämmääjät etsivät netistä osoitteita, johon sitten lähettävät roskapostia. Tuolla (a):lla koitetaan kiertää se, etteivät hakukoneet löytäisivät omaa osoitetta. Tosin, nykyään taitavat etsiä myös (a):t. Suomessahan moni käyttää (ä):tä tai sitten jotain a.b sulku-ä-sulku jotain.com -tyylistä ilmaisua.
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Minkä takia moni kirjoittaa @-merkin "(a)":na?

diibadaaba(a)lundell.fi

Eikö se ole helpompi kirjoittaa @:na niin kuin se onkin, vai eikö jossain näppiksissä ole sitä merkkiä?

On ilmeisesti olemassa ohjelmia jotka poimivat automaattisesti netistä sähköpostiosoitteita spämmäystä varten. Tällä kai kierretään sitä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ja viitsitkö mielellään thego vastata tähän? Ihan vaan mietin sitten uudestaan sitä yöpaikkaa kuun vaihteessa.. ;)

Tällä hetkellä ihan tyttöä, mutta voidaan sitten entistä tasa-arvoisemman Jatkoajan kunniaksi kokeilla Tampereella sitä miehistä rakkautta. Vain mies voi tietää...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tällä hetkellä ihan tyttöä, mutta voidaan sitten entistä tasa-arvoisemman Jatkoajan kunniaksi kokeilla Tampereella sitä miehistä rakkautta. Vain mies voi tietää...

Homo. <- vitsi, en oikeesti hauku sua homoks ettei tuu sanktioo.


Ketjuun: Onko KHL alkanu jo? Vai tuleeko netistä joku reenipeli suorana?
 
Viimeksi muokattu:

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuosta nimim. Thegon alkuperäisestä pulmasta jäi mietityttämään vielä..

Lakipykälät siis sanovat niin että aikamies saa painaa 16-vuotiasta edestä, takaa ja sivulta, niin kauan kuin typykkä sallii.

Mutta jos typy nappaa tussustaan kuvan ja antaa sen hymyillen aktin jälkeen muistoksi, niin silloin syyllistyy rikokseen jos sen kuvan haltuunsa ottaa?

Ainakin oikeassa ketjussa ollaan.. Mutta onko asia todellakin näin? .

Edit. En ole lakimies, mutta alla olevaa lakitekstiä tulkiten, asia taitaa olla näin.
 
Viimeksi muokattu:

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Mutta jos typy nappaa tussustaan kuvan ja antaa sen hymyillen aktin jälkeen muistoksi, niin silloin syyllistyy rikokseen jos sen kuvan haltuunsa ottaa?

Ainakin oikeassa ketjussa ollaan.. Mutta onko asia todellakin näin?

Rikoslaki 17 luku 18 §
... Lapsena pidetään kahdeksaatoista vuotta nuorempaa henkilöä sekä henkilöä, jonka ikää ei voida selvittää mutta jonka on perusteltua syytä olettaa olevan kahdeksaatoista vuotta nuorempi.

19 §
Joka oikeudettomasti pitää hallussaan valokuvaa, videonauhaa, elokuvaa tai muuta todellisuudenmukaista kuvatallennetta, jossa esitetään 18 §:n 4 momentissa tarkoitettua lasta sukupuoliyhteydessä tai siihen rinnastettavassa seksuaalisessa kanssakäymisessä taikka muulla sukupuolisiveellisyyttä ilmeisen loukkaavalla tavalla, on tuomittava sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan lasta esittävän kuvan hallussapidosta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös