Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 699
  • 11 238

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Missäpäin Helsinkiä tuo pysäkki sijaitsee?

Pysäkki ei itse asiassa ole Helsingissä. Bussi lähtee Kampista, mutta pysäkki on Sipoon puolella. Sellainen paikka kuin Sopukka.

YTV:n sivut -> aikataulut -> näppäile hakuun oikea linja -> pysäkkiluettelo -> katso muutama edeltävä pysäkki ja kartalta suunnilleen kohta -> paina pysäytysnappia oikeassa paikkaa.

Tätä täytyy kokeilla.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pysäkki ei itse asiassa ole Helsingissä. Bussi lähtee Kampista, mutta pysäkki on Sipoon puolella. Sellainen paikka kuin Sopukka.
Mielestäni Sipoon bussissa kuulutetaan pysäkit.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
YTV:n sivut -> aikataulut -> näppäile hakuun oikea linja -> pysäkkiluettelo -> katso muutama edeltävä pysäkki ja kartalta suunnilleen kohta -> paina pysäytysnappia oikeassa paikkaa.

Matkahuollon sivuiltakin löytyy tuollainen pysäkkilistaus, siitä vaan muutaman edeltävän pysäkin nimi muistiin ja oikeassa kohtaa sormea napille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kauanko kortti on hyllyllä, jos jää kiinni 80:n rajoitusalueella ja nopeutta on 250?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kauanko kortti on hyllyllä, jos jää kiinni 80:n rajoitusalueella ja nopeutta on 250?
Velipoika ajeli viime kesänä moottoripyörällään tutkaan noin 200km/h satasen alueella ja puolen vuoden päästä näytti kortti taas olevan, että ei ainakaan sen pidempään mennyt tuonlaisessa ylinopeudessa. Raskauttavia ajokiellon pituuteen vaikuttavia asianhaaroja voivat kuitenkin olla vilkas liikenne, erittäin huono sää, lapsi kyydissä, päihtymys jne.

Isäni sai joskus 1990-luvulla lievästä ylinopeudesta sakkoa ja kun hieman siinä vittuili poliisille, niin poliisi tokaisi: "Nooh, laitetaan tässä vielä 80 mk lisäsakkoa, kun oli ylinopeutesi aikana säätilakin näin huono ja se loi lisävaaraa..." Isäni siihen vain toki vastasi: "No ei kait sitä perkele pidä minua huonoista säistäkin sakottaa?!"
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
..."Nooh, laitetaan tässä vielä 80 mk lisäsakkoa, kun oli ylinopeutesi aikana säätilakin näin huono ja se loi lisävaaraa..." Isäni siihen vain toki vastasi: "No ei kait sitä perkele pidä minua huonoista säistäkin sakottaa?!"

Ja samalle akselille menee, kun poliisit pysäytti auton, josta oli toinen ajovalo palanut. Poliisi kertoi, että autoa voi luulla mopoksi pimeällä, johon kuski näpäytti, että jos molemmat valot palaisi, niin luulisitteko sitten autoa kahdeksi mopoksi..

Tyhmä kysymykseni on, että toimiiko yyveet silloin, kun on pelikiellossa?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Mahtaako Tsekin 'jatkoaika.comissa' jo olla ketju, jossa maajoukkueen valmentajalle vaaditaan kenkää? Puhutaankohan siinä valmentajan saunakavereista kuten Jaromir?
 

d2uce

Jäsen
Mahtaako Tsekin 'jatkoaika.comissa' jo olla ketju, jossa maajoukkueen valmentajalle vaaditaan kenkää? Puhutaankohan siinä valmentajan saunakavereista kuten Jaromir?

Onkohan TOJ:lla kirjoitusoikeudet sille palstalle?
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Aamusauhuilla katselin parin metrin päässä touhuilevaa västäräkkiä ja mieltäni jäi vaivaamaan miksi se pysähtyessään heiluttelee sitä pyrstöään ylös alas.

Kaikkea sitä pähkiikin.

t. hanu
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tosin, tsekki ei ole vahvimpia kieliäni.

Ketju SM-liigasta löytyi.

Ei hajuakaan koko kielestä, mutta veikkaan, että tuon ketjun toinen viesti:
"Komu fandíte? Já Jokeritu Helsinky" on suomeksi "Mita jengiä fanitatte? Minä Helsingin Jokereita."

Tuohon västäräkki-kysymykseen viitaten olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt räystäspääskyn nimeä. Milloin lintu on saanut nimensä? Veikkaan, että kyseinen lintu on lennellyt maapallolla jo paljon ennen kuin taloihin alettiin rakentaa räystäitä.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aamusauhuilla katselin parin metrin päässä touhuilevaa västäräkkiä ja mieltäni jäi vaivaamaan miksi se pysähtyessään heiluttelee sitä pyrstöään ylös alas.

Kaikkea sitä pähkiikin.

t. hanu

Jos se pieraisi ja koitti heiluttaa hajua pois? Tai toinen vaihtoehto on, että ei meinannu kakka kunnolla katketa.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Komu fandíte? Já Jokeritu Helsinky" on suomeksi "Mita jengiä fanitatte? Minä Helsingin Jokereita."

Tai sitten ne vaan yrittää kertoa mitä ne ei ainakaan fanita. Ääniä meni myös HIFK:lle, Kärpille, Lukolle ja Hämeenlinnaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Missä päin ihmisen kehoa tuntoaisti sijaitsee? Lähinnä siis mietityttää, että mikäli se on ihossa, niin onko oikein lihavilla ihmisillä heikompi tuntoaisti kun laihoilla kun ihoakin on aika roimasti enemmän?
Vastaavasti taas, jos tuntoaisti laajenee ihon mukana, niin jos reilusti ylipainoinen laihduttaa hurjasti, onko hänellä sen jälkeen supertuntoaisti, kun sama määrä "aistipaikkoja" ahtautuu pienempään tilaan?
En ole mikään alan asiantuntija, mutta uskon että tuntoaisti sijaitsee aivoissa ihan kaikilla ihmisillä. Tämä riippumatta siitä, miten paljon ihossa on pinta-alaa, onko ihminen lihava tai laiha jne. Se on jokaisen ihmisen subjektiivinen kokemus, mutta lopulta aivot on se kohta kehossa joka tuntoaistimuksen määrittää.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Missä päin ihmisen kehoa tuntoaisti sijaitsee?

Tuntoaisti sijaitsee keskushermostossa, ja koska wikipedia selvittää asian järkevämmin ja selvemmin niin lainaan sitä: tuntoaisti.

Ihmisen lihavuuteen ja seksiin en sitten ota kantaa koska en ole harrastanut seksiä lihavien ihmisten kanssa.

vlad.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ja toinen kysymys. Jos on oikeasti todella, todella lihava ihminen, niin miten sellainen harrastaa seksiä. Mikäli nainen on tuo lihava, on ilmeisesti naisen oltava päällä, mutta että, riittääkö sellaisen ihmisen reisilihakset tarvittavaan liikkeeseen? Ihan perinteiset taktiikat ilmeisesti ei onnistu?
Mä olen ymmärtänyt niin, että todella todella lihavan naisen pitää maata jonkun tason päällä noin miehen vyötärön korkeudella jotta mies ylettyy elimellään ns. sinne.

Sitten tähän voisin linkittää jonkun videon mutta enpäs nyt sittenkään taida.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kuinka paljon olisikaan mahdollista, että kukaan ei olis yrittänyt mahdotonta?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi kiinteistövälittäjät laittavat ilmoituksiinsa jo myytyjä kohteita? Korkealle hinnalle perusteitako?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi kiinteistövälittäjät laittavat ilmoituksiinsa jo myytyjä kohteita? Korkealle hinnalle perusteitako?

Joskus tulee ihan viime tingassa ilmoitus välittäjältä että joku asunto on myyty ja pitää poistaa ilmoituksesta, mutta koska lehti on menossa painoon niin ei ole enää aikaa alkaa muokkaamaan ilmoitusta uusiksi joten on helpompaa laittaa siihen päälle vain "Myyty" -teksti. Toki jotkut voi käyttää tuota markkinointikikkanakin mutta itse en ole kertaakaan törmännyt tuollaiseen vaikka monta kiinteistövälittäjien ilmoitusta olen tehnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös