Missäpäin Helsinkiä tuo pysäkki sijaitsee?Ja tässähän se ongelma sitten onkin.
Missäpäin Helsinkiä tuo pysäkki sijaitsee?Ja tässähän se ongelma sitten onkin.
YTV:n sivut -> aikataulut -> näppäile hakuun oikea linja -> pysäkkiluettelo -> katso muutama edeltävä pysäkki ja kartalta suunnilleen kohta -> paina pysäytysnappia oikeassa paikkaa.Ja tässähän se ongelma sitten onkin.
Missäpäin Helsinkiä tuo pysäkki sijaitsee?
YTV:n sivut -> aikataulut -> näppäile hakuun oikea linja -> pysäkkiluettelo -> katso muutama edeltävä pysäkki ja kartalta suunnilleen kohta -> paina pysäytysnappia oikeassa paikkaa.
Miten bussista osaa jäädä pois oikealla pysäkillä, mikäli paikka on täysin tuntematon?
Mielestäni Sipoon bussissa kuulutetaan pysäkit.Pysäkki ei itse asiassa ole Helsingissä. Bussi lähtee Kampista, mutta pysäkki on Sipoon puolella. Sellainen paikka kuin Sopukka.
YTV:n sivut -> aikataulut -> näppäile hakuun oikea linja -> pysäkkiluettelo -> katso muutama edeltävä pysäkki ja kartalta suunnilleen kohta -> paina pysäytysnappia oikeassa paikkaa.
Mielestäni Sipoon bussissa kuulutetaan pysäkit.
Velipoika ajeli viime kesänä moottoripyörällään tutkaan noin 200km/h satasen alueella ja puolen vuoden päästä näytti kortti taas olevan, että ei ainakaan sen pidempään mennyt tuonlaisessa ylinopeudessa. Raskauttavia ajokiellon pituuteen vaikuttavia asianhaaroja voivat kuitenkin olla vilkas liikenne, erittäin huono sää, lapsi kyydissä, päihtymys jne.Kauanko kortti on hyllyllä, jos jää kiinni 80:n rajoitusalueella ja nopeutta on 250?
..."Nooh, laitetaan tässä vielä 80 mk lisäsakkoa, kun oli ylinopeutesi aikana säätilakin näin huono ja se loi lisävaaraa..." Isäni siihen vain toki vastasi: "No ei kait sitä perkele pidä minua huonoista säistäkin sakottaa?!"
Kyllä toimii, sillä sain eräältä pelikiellossa olleelta yyveen tuossa huhtikuussa. Tissiennäyttämiskyselyjä voit siis tehdä yyveitse tulevan kuukaudenkin.toimiiko yyveet silloin, kun on pelikiellossa?
Mahtaako Tsekin 'jatkoaika.comissa' jo olla ketju, jossa maajoukkueen valmentajalle vaaditaan kenkää? Puhutaankohan siinä valmentajan saunakavereista kuten Jaromir?
Mahtaako Tsekin 'jatkoaika.comissa' jo olla ketju, jossa maajoukkueen valmentajalle vaaditaan kenkää? Puhutaankohan siinä valmentajan saunakavereista kuten Jaromir?
Aamusauhuilla katselin parin metrin päässä touhuilevaa västäräkkiä ja mieltäni jäi vaivaamaan miksi se pysähtyessään heiluttelee sitä pyrstöään ylös alas.
Kaikkea sitä pähkiikin.
t. hanu
"Komu fandíte? Já Jokeritu Helsinky" on suomeksi "Mita jengiä fanitatte? Minä Helsingin Jokereita."
En ole mikään alan asiantuntija, mutta uskon että tuntoaisti sijaitsee aivoissa ihan kaikilla ihmisillä. Tämä riippumatta siitä, miten paljon ihossa on pinta-alaa, onko ihminen lihava tai laiha jne. Se on jokaisen ihmisen subjektiivinen kokemus, mutta lopulta aivot on se kohta kehossa joka tuntoaistimuksen määrittää.Missä päin ihmisen kehoa tuntoaisti sijaitsee? Lähinnä siis mietityttää, että mikäli se on ihossa, niin onko oikein lihavilla ihmisillä heikompi tuntoaisti kun laihoilla kun ihoakin on aika roimasti enemmän?
Vastaavasti taas, jos tuntoaisti laajenee ihon mukana, niin jos reilusti ylipainoinen laihduttaa hurjasti, onko hänellä sen jälkeen supertuntoaisti, kun sama määrä "aistipaikkoja" ahtautuu pienempään tilaan?
Missä päin ihmisen kehoa tuntoaisti sijaitsee?
Mä olen ymmärtänyt niin, että todella todella lihavan naisen pitää maata jonkun tason päällä noin miehen vyötärön korkeudella jotta mies ylettyy elimellään ns. sinne.Ja toinen kysymys. Jos on oikeasti todella, todella lihava ihminen, niin miten sellainen harrastaa seksiä. Mikäli nainen on tuo lihava, on ilmeisesti naisen oltava päällä, mutta että, riittääkö sellaisen ihmisen reisilihakset tarvittavaan liikkeeseen? Ihan perinteiset taktiikat ilmeisesti ei onnistu?
Miksi kiinteistövälittäjät laittavat ilmoituksiinsa jo myytyjä kohteita? Korkealle hinnalle perusteitako?