Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 855 064
  • 11 238

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Jos käyvät niin luulen että urheiluhengen tai pieneen ihmiseen sisäänrakennetun vietin takia, ei niinkään omenien. Keskiverto-omppu ei ole penskojen rankingissa kovin kaksinen herkku.
No mitä omaa lapsuutta muistelee niin harvoimpa niitä omppuja tuli syötyä. Jännityksen vuoksihan sitä tehtiin. Mitä kiukkusempi omenapuunomistaja - sitä parempi kohde...
 

tutzba

Jäsen
Minkä takia äfykkösiä ja kaiken maailman muita nelirenkaisia ei voitaisi ajaa samoilla moottoreilla? Silloin ainakin nähtäisiin kuka todellisuudessa osaa ajaa. Vai onko tässä nyt kyse pelkästään siitä, että esimerkiksi Ferrari suuttuisi - näin on oikeastaan tainnut jo käydäkin - jos moottorit olisivat kaikilla samaa luokkaa.
 

d2uce

Jäsen
No mitä omaa lapsuutta muistelee niin harvoimpa niitä omppuja tuli syötyä. Jännityksen vuoksihan sitä tehtiin. Mitä kiukkusempi omenapuunomistaja - sitä parempi kohde...

Muistan kun joskus ryömittiin jonkun pensasaidan alta reppu täynnä omenoita, kun joku satunnainen lenkkeilijä pääsi yllättämään.

"Ei kannata muuten sitten syödä niitä omenoita, se on koristeomenapuu"
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1608933

...selvitti Yhdysvaltain presidentinvaaleja Etykin tarkkailijana Pohjois-Carolinassa seuraava Markku Laukkanen (kesk) puhelimitse tiistaina aamupäivällä paikallista aikaa.
Minä olen aina jotenkin ollut luulossa, että vain banaanivaltioiden, vinkuintioiden sun muiden sekalaisten kähmyilijöiden vaaleihin lähtee Etykin tarkkailijoita. Kysynkin siis, oliko Suomen kunnallisvaalien nuhteettomuutta tarkkailemassa ulkomaan pellejä? Ja jos oli, niin miten antoivat mattokaulojen äänestää vihreitä?

P.S. Yhtäkään nokkeluuspistettä ei ole jaossa "No aika banaanivaltio se USA on" tai "Osataan sitä Suomessakin kähmyillä" -tyylisillä sutkautuksilla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä tälle ketjun otsikolle pitäisi tehdä, jos uskottaisiin South Parkin Mr. Garrisonia?

"Remember that there are no stupid questions, just stupid people"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä tälle ketjun otsikolle pitäisi tehdä, jos uskottaisiin South Parkin Mr. Garrisonia?

"Remember that there are no stupid questions, just stupid people"

Vaihtamalla otsikoksi lake79:n kysymysten ketju.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eihän kellään olisi kuvaa linkittää tuosta Hifk:n try-out kaverista nykyisessä kunnossaan? Kovasti tuntuvat isoksi haukkuvan, mutta itse en ole onnistunut tähän sopivaa kuvaa löytämään.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Miksi en saa toimimaan sitä Juha Miedon mainostamaa nettisivua? Olen yrittänyt jo vaikka kuinka monta kertaa näpytellä tuohon osoiteriviin "www.kummi.viff", mutta ei. "Sivua ei voida näyttää..." ynnä muuta diibadaabaa tulee näytölle. Enää en keksi muuta kuin, että osoitteessa on jotakin väärin. Mutta eihän noin rehti mies, kun Mietaa on, voi mitään vääriä osoitteita televisiossa ilmoittaa? Kansanedustajakin vielä.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Miksi en saa toimimaan sitä Juha Miedon mainostamaa nettisivua? Olen yrittänyt jo vaikka kuinka monta kertaa näpytellä tuohon osoiteriviin "www.kummi.viff", mutta ei. "Sivua ei voida näyttää..." ynnä muuta diibadaabaa tulee näytölle. Enää en keksi muuta kuin, että osoitteessa on jotakin väärin. Mutta eihän noin rehti mies, kun Mietaa on, voi mitään vääriä osoitteita televisiossa ilmoittaa? Kansanedustajakin vielä.

Olet varmaankin kuullut väärin. Se osoitteen päätteen ensimmäinen kirjainhan on ähvä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miksi en saa toimimaan sitä Juha Miedon mainostamaa nettisivua? Olen yrittänyt jo vaikka kuinka monta kertaa näpytellä tuohon osoiteriviin "www.kummi.viff", mutta ei. "Sivua ei voida näyttää..." ynnä muuta diibadaabaa tulee näytölle.

Osoite on www.kummit.fi

Olet kirjoittanut osoitteen vaan väärin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ai sen piti olla monikossa sen kummi-sanan. Ja päätekin oli näköjään väärin. Vitsi, mä en ainakaan koskaan äänestä Mietaata. Räyh.

Edit. No nyt mulle valehtelee jo Vanhei lenikin.

No hyväntekeväisyyttää lyötyy kummista ja kummeista:) Mieto tosiaankin heittää tuon legendaarsien fif-päätteen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siniösterikultti on ainoa oikea kultti. Muut ovat laimeita yritelmiä kultistua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Entä onko John Legend legenda jo eläessään? Syntyessään ei ainakaan vielä ollut, taisi olla silloin vielä Stephens (suom. stephenda) tms.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Entä onko John Legend legenda jo eläessään? Syntyessään ei ainakaan vielä ollut, taisi olla silloin vielä Stephens (suom. stephenda) tms.
Taitaapi olla. Ja Esko oli Seppänen jo syntyessään.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Onko entisen lahtelaisne mahtiseuran Fc kuusysin nimi tarkoituksellisen kaksimielinen vai viittaako se esimerkiksi perustamisvuoteen ?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko entisen lahtelaisne mahtiseuran Fc kuusysin nimi tarkoituksellisen kaksimielinen vai viittaako se esimerkiksi perustamisvuoteen ?
Kaikki on aina tarkoituksella kaksimielistä, siitä voitaneen olla yksimielisiä? Paitsi ettei silloin voi olla kaksimielinen, kun on vain yksi asia mielessä. Reippaan ja Kuusysin yhdistyessä joukkueestä piti tulla Reipas Kuusysi (tai vaihtoehtoisesti Lusikka tai Lähetyssaarnaaja), mutta sitten joku ahdasmielinen tuli (ei kuitenkaan sillai) ja halusi poistaa Lahesta kaiken seksin, jolloin syntyi FC Lahti.

Paras futisjengin nimi on joka tapauksessa Panitkosnaitkos.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Paras futisjengin nimi on joka tapauksessa Panitkosnaitkos.
Tästä tuli mieleen se legendaarinen Antero Viherkentän (?) selostus yleisurheilun MM-kisojen 1987 (?) 5000 tai 10 000 metrillä. Se, missä italialaiset vaihtoivat vetovastuuta koko ajan.

Kovaa... Panettaa... Kovaa... Panettaa...


Kyseessä siis Alberto Cova ja Francesco Panetta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt tulee paha ja tyhmä kysymys.

Mikä on se elokuva - muistaakseni jommankumman Kaurismäen - jossa elokuvassa mies kävelee aikansa rappusissa, avaa kotiovensa, kuulee ääniä makuuhuoneestansa ja näkee kuinka vaimonsa nussii vierasta miestä. Siinä sitten vain ovella katselee ja jossain kohtaa vaimo huomaa miehensä. Ja jossain vaiheessa vieras mies huomaa huomaamiset. Sitten seuraa lyhyt dialogi, joka etenee jokseenkin seuraavasti:

Vaimo: Ai, tulit jo kotiin
Aviomies: Niinpä taisin tehdä
Vaimo: No mites nyt
Aviomies: No miten sitä yleensä.
Vaimo: Joo, ymmärrän
Aviomies: .......
Vaimo Voisitko viedä samalla roskapussin kun lähdet
Aviomies: Voinhan minä

Ja sitten aviomies lähtee ja vie roskapussin samalla. Minua on ihmeen usein tämä kohtaus naurattanut mutta en muista missä elokuvassa tuo kyseinen kohtaus on.

En usko, että kukaan tuota muistaa mutta kokeillaan. Jatkoaika on yllätyksiä täynnä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös