Joo, saikku on hyvä. Saikku on ihan vitun hyvä varsinkin näin heinäkuun alussa, kun kaikki vakityöntekijät on lomalla ja on muutenkin pulaa työntekijöistä, joita vois vähäpätöisiin työtehtäviin käyttää. Kaikki saikulle, mieluiten baarin kautta!Kyllä mun neuvo olis, et "baarin kautta saikulle". Ite en oo tota vielä ehtiny tänä kesänä kokeilla, mutta onhan tässä kesää vielä jäljellä.
Mikäs pelikielto se sellainen on, että voi vähän kirjoitella?Voiko pelikiellon aikana muokata/poistaa omia viestejään?
Vähän sama kun jääkiekossa pääsisi aina silloin pois boksista, kun oma joukkue hyökkää, mutta puolustamaan ei saisi mennä.
Yhtä autoa olen menossa katsomaan huomenna ja hieman askarruttaa eräs seikka. Auton katsastus on mennyt umpeen 1½ kk sitten. Auto on kuitenkin myynnissä autoliikkeessä ja mietinkin jo tuota mahdollista koeajoa, että wtf.
Eli saako autoliike kyseisen kiesin junailtua koeajokilpiin ja katsastus sitten mahdollista ostoa ennen. Hieman outo tilanne. Kyseinen yksilö kuitenkin kriteereiltään erinomainen.
Nooh, täytyy huamen käydä tarkastamassa tilanne.
Onko Vapaan keskustelun/Kierrätyskeskuksen puolella myymiseen ja ostamiseen liittyvää ketjua? Enkä tarkoita siis tuota urheiluaiheisten tavaroiden ketjua.
Käsittääkseni tilisiirroissa saa nykyään kestää enintään yksi pankkipäivä pankeista riippumatta. Jos minun tililleni Sampoon on siirretty rahaa viime yönä yhden maissa Osuuspankista onko odotettavaa, että tuo raha näkyisi esim. tänään neljän jälkeen vaiko vasta huomenna? Hmm... muotoilen uudestaan: Oletettavaa on varmaankin, että näkyisi vasta huomenna, mutta onko rahan saapuminen jo tänään mahdollista?
Oman kokemukseni mukaan ei ole mahdollista. Mielelläni olen kuitenkin väärässä.
Et ollut väärässä. Eipä ole näkynyt. Luulisi noillakin nyt olevan laitteet millä tuon rahansiirron saisi sujumaan realiajassa. Hyvä DDR! ...tana.
Et ollut väärässä. Eipä ole näkynyt. Luulisi noillakin nyt olevan laitteet millä tuon rahansiirron saisi sujumaan realiajassa. Hyvä DDR! ...tana.
Luultavasti näkyy kyllä huomenna mutta lain mukaan tuo saa kestää muistaakseni sen kaksi päivää.
Rekisteriotteessa lukee
RENKAAT: 195/60R15 83, 185/65R14 83, 175/70R14 83
Mitä nuo luvut tarkoittavat?
Tuosta 83:sta en osaa sanoa. Voisin veikata, että tarkoittaa jotain kantavuutta tai nopeusluokitusta.
EDIT: Niin, ja sen verran tarkennusta vielä tuohon että R ei tarkoita vanteen kokoa vaan sitä että kyseessä on vyörengas eli "Radial", numero tuon R:n perässä sitten kertoo tietenkin sen vanteen koon.
Äh, niinpä tietysti. Lisätään vielä tyhmä kysymys: Mitä jos siinä lukee ZR? Niitäkin näkee välillä.
Seiskan kannessa oli päässyt Lätkä-Pasi otsikkoon eroon johtaneella kolmiodraamallaan. Onko kukaan lukenut, että kumpi osapuoli oli tämän takana?