Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 246
  • 11 238

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä se flametus muuten on? Provoamisen ja trollaamisen vielä jotenkin ymmärrän mutta flametus on outo sana. En viitsi edes googlata.

Se on sitä samaa, mutta termi on vanhempaa perua kuin yllä mainitut. Aikanaan 80-luvulla oli jo .liekki-ryhmät, ainakin Tampereen korkeakouluissa, jotka oli tarkoitettu nimenomaan flametukseen.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En edellenkään ymmärrä, mikä järki näissä kuukausittain tuotettavissa puoluekannatusgallupeissa on? Nyt ensimmäinen tehty pari viikkoa vaalien jälkeen. Jollei ihmeitä tapahdu (mitä tolla tod.näk. hallituspohjalla todellakin toivoisin), seuraavat eduskuntavaalit pidetään neljän vuoden päästä. Mitä järkeä on kuukauden välein tehdä näitä kyselyitä ja nörtit analysoivat käyriä, joilla ei ole vitunkaan vaikutusta mihinkään varsinkaan tässä vaiheessa? Rasittavaa kuunnella näitä analyyseja, joilla ei ole mihinkään mitään merkitystä, kun ei niiltä oikein voi välttyäkään.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En edellenkään ymmärrä, mikä järki näissä kuukausittain tuotettavissa puoluekannatusgallupeissa on?
Ne ovat Taloustutkimukselle ja muille vastaaville firmoille bisnes.
 
K

Kiekkokatsoja

Mitä unet tarkoittaa?
Näin unta, että istuin pytyllä. Jossain uimahallissa tai vastaavassa. Siellä ei ollut ovia. Joku äijä tuli kyykkäämään keskelle alueen lattiaa, ja väänsi puolivetelän torttunsa siihen. Sitten se katsoi mua, ja ittuili jotain.
Kumma uni. Ei oo moista aikasemmin ollut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kumma uni. Ei oo moista aikasemmin ollut.
Näin kerran unta, jossa olin jonkun neidon kanssa Moskovan metrossa samalla kun Venäjällä levisi "nanorobottiepidemia", mikä muutti tartunnalle altistuneet ihmiset tahdottomiksi kyborgeiksi. Pakenimme sitten unessa metrovaunua, jonka rakenteisiin matkustajat olivat sulautuneet, jossain Punaisen torin alla. Semmosta.

Toissa yönä näin puolestaan unta, jossa olin ensin Italiassa jonkin tutkijaryhmän kanssa bussissa tulivuoren purkautuessa ja sitten Tokiossa, kun maanjäristys sekä rankkasade/tsunami osuivat kaupunkiin. Hyvin rauhallisena ohjeistuksena tuli, että "18. kerroksessa on turvallista". Katselin sieltä käsin tummiin vesimassoihin peittyneitä katuja.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko oikein koittaa pokata lesboa?
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Onko ikinä tehty elokuvaa jossa Adolf Hitlerin roolia näyttelee tummaihoinen näyttelijä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko ikinä tehty elokuvaa jossa Adolf Hitlerin roolia näyttelee tummaihoinen näyttelijä?

En tiedä, mutta ajatus on loistava. Sehän loukkaisi uhriutumiskulttuurissamme melkein kaikkia. Soitan heti Markus Selinille että nyt on kova idea! Aku Louhimies ohjaamaan niin saadaan huuto maksimoitua.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko ikinä tehty elokuvaa jossa Adolf Hitlerin roolia näyttelee tummaihoinen näyttelijä?

Sain käsiini pätkän kyseisen elokuvan synopsiksesta:


Löysiin vaatteisiin pukeutunut diktaattori DeAdolf "Heilzzzz" Shitler friteeraa kanaa ja suunnittelee uutta holokaustia. Tämä bling-blingiä kaulassaan kantava uusi antikristus aikoo puhdistaa maailman (Amerikan) Rothschildien kahleesta. DeAdolfin nuoruutta varjostaa läski mutsi, HIV ja 25 vuoden vankilatuomio huoltoasemaryöstöstä- "Brother from another mother. Heil. Yo"
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sain käsiini pätkän kyseisen elokuvan synopsiksesta:


Löysiin vaatteisiin pukeutunut diktaattori DeAdolf "Heilzzzz" Shitler friteeraa kanaa ja suunnittelee uutta holokaustia. Tämä bling-blingiä kaulassaan kantava uusi antikristus aikoo puhdistaa maailman (Amerikan) Rothschildien kahleesta. DeAdolfin nuoruutta varjostaa läski mutsi, HIV ja 25 vuoden vankilatuomio huoltoasemaryöstöstä- "Brother from another mother. Heil. Yo"
Kauanko meni kun YLE oli haukkana paikalla ostamassa yksinoikeuksia?
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Minkä takia valioliigassa suurseurat eivät kohtaa toisiaan viimeisellä kierroksella?
Eikö se olisi draaman kannalta kiihoittavaa, jos vaikka ns. top 6 joukkueet pelaisi keskenään vikalla kierroksella. Miettikää kuinka huikea peli Liverpool - Man City olisi tänään, sen sijaan että molemmat pelaa ennalta selkeää altavastajaa vastaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Man City on yhtä paljon suurseura kuin Blackburn Rovers tai Nottingham Forest. Sattuipahan vaan pohjattoman taskun omaava pohatta ostamaan leikkikalukseen. Ei toki liity siihen että olisi kiihoittavaa nähdä viimeisellä kierroksella sijalla 1 ja 2 olevat joukkueet, mutta mistäpä sitä tietää ennen kauden alkua ketkä siellä majailee.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Man City on yhtä paljon suurseura kuin Blackburn Rovers tai Nottingham Forest. Sattuipahan vaan pohjattoman taskun omaava pohatta ostamaan leikkikalukseen. Ei toki liity siihen että olisi kiihoittavaa nähdä viimeisellä kierroksella sijalla 1 ja 2 olevat joukkueet, mutta mistäpä sitä tietää ennen kauden alkua ketkä siellä majailee.

Todennäköisempäähän se nyt vain olisi saada kauden loppuun kuolemanotteluita, jos sarjaohjelman vikalle kierrokselle laitettaisi vaikka Chelsea - Tottenham, Liverpool - Man City ja Arsenal - Man United.

Toki aina voi tulla joku Leicester pilaamaan karkelot, mutta eikö hekin varmistanut mestaruuden ennen vikaa kierrosta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Soitan heti Markus Selinille että nyt on kova idea! Aku Louhimies ohjaamaan niin saadaan huuto maksimoitua.

Saisikohan tuohon Jani Toivolan (tai vaikka Sebastian Tynkkysen miesystävän) vetämään Aatun roolia? OIisi melkoinen mindfuck monella sohvalla, kun miehistä pitävä musta mies riehuisi Der Untergangin hengessä natsimerkki hihassa. Tai miksei suoraan naista? Iina Kuustonen nahkahousuissa huutamassa, niin ainakin mä olisin täysin myyty.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mikä on paras tapa löytää se kautta aikain ensimmäinen kirjoittamasi viesti Jatkoajan keskustelupalstalle?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Varmaan oman viestihistorian selaaminen uusimmat viestit-kohdasta.

No tätä minä itsekin mietin ja olin jo selaamassa viestejä läpi alkuun saakka. Mutta sitten alkoi tuntumaan vähän liian työläältä ja päätin täältä kysyä olisiko tuohon jotain helpompaa vaihtoehtoa.

Mutta jos ei ole niin pitää vielä toistamiseen selata nuo viestit läpi. Minullakin kun on ollut sama nimimerkki vuodesta 2005 lähtien niin onhan näitä viestejä kertynyt. Mutta kun kiinnostaisi tietää mistä kaikki oikein alkoikaan...
 
K

Kiekkokatsoja

Onko kellään muulla vuotanut nenä tavanomaista runsaammin siitepölystä? Mulla ainaskin on tämän viikon nokka tiputtanut vetistä räkää päivittäin, ja paljon. Ei auta histec allergialääke mitään.
Toinen kysymys. Tuleeko kenellekään muulle "alkoholijano", kun nyt on kesäistä, ja kenties vkl vapaatakin? Mulla tuo jano asia vaivaa. Sammumaton jano.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kellään muulla vuotanut nenä tavanomaista runsaammin siitepölystä? Mulla ainaskin on tämän viikon nokka tiputtanut vetistä räkää päivittäin, ja paljon. Ei auta histec allergialääke mitään.
Toinen kysymys. Tuleeko kenellekään muulle "alkoholijano", kun nyt on kesäistä, ja kenties vkl vapaatakin? Mulla tuo jano asia vaivaa. Sammumaton jano.
Kyllä! Itseasiassa eräänlaisia kohtauksia joissa vartin ajan nenä vuotaa, silmät vuotaa ja aivastuttaa. Aiemin keväällä tiepöly kuivasi kurkkua ihan tosissaan myös. Ei tätä alla 30 vuotiaan ollut ollenkaan, joten lienen tullut vanhaksi.

Janosta en tiedä, mutta pääsääntöisesti tupakoimattomana ihmisenä minulle kuitenkin iskee aurinkoisina aamuina ajatus polttaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sellainen kysymys, että mikä on AOK ALE ravintolakuitissa? Vaimolla oli puhelimessa kuoharipullo-ale (15€) S-Ryhmän ravintolaan ja päätimme mennä sen hörppäämään. Lähtiessä minä maksoin. Ensin yritin etämaksulla ja kone piippasi ja tarjoilija sanoi, että täytyy tällä kertaa näppäillä pin. Työntäessäni korttia pesään ruudulla luki 7€. Normaalisti tietenkin pidän suuni kiinni tällaisissa tilanteissa, mutta nyt möläytin spontaanisti, että miksi tässä lukee näin. Tarjoilija kysyi, onko sulla henkilökuna-ale. Vastasin, etten tiennyt, vaikka eihän mulla mitään sellaista voi olla. Kadulla tihrustin kuittia ja todellakin siinä luki, että AOK ALENNUS 2. Viinipullon hinnasta 21,90 oli vähennetty tuo AOK 14,90, eli loppusumma 7€. Mikä juttu tämä mahtaa olla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös