En ole perehtynyt... Mutta Citymarket möi Bishops Fingeriä hintaan 3.99 pullo - siinä on hinta kohdillaan.Onko monessakin paikassa vielä 83 sentin kaljaa kuten Koffi on Malmin Prismassa?
Onkohan kukaan muuten koskaan avannut ainuttakaan uutista, missä puhutaan sotesta. Yleensä siinä vielä on joku Paavo Väyrysen kuva.
Onko Lucifer-kaasugrilli oikeasti niin saatanallisen hyvä kuin sitä mainostetaan?
Tämä on joku amerikkalaisten oma kulttuurillinen piirre jota en itsekään ymmärrä. Ilmeisesti siellä on oikeasti tapana että lasten leivistä leikataan reunat pois.Jenkkiläisissä leffoissa ja ohjelmissa kuvataan usein, kuinka joku päähahmo leikkaa palaleivästä niiden kuoret pois. Miksi helvetissä? Ovatko paikalliset leivät tai oikeastaan niiden kuoret jotenkin niin kuvottavia tai kovia, että ne täytyy poistaa mahdollisimman nopeasti?
Ehkä on viisainta, ettet avaa ovea, jos ovikello soi. Tuskin ovikelloasi muut rimputtavat kuin virpojat ja jehovan todistajat.Ei hemmetti nauraako ne mulle. Eurojakaan ei ole, mutta on tuolla ruplia ja sellaisia.
Miten mä muistan nähneeni jossain kaupassa Espanjassa pakattua vaaleata siivuleipää (paahtoleivän näköistä mutta melkein valkoista) josta on kuori poistettu. En ostanut mutta kiinnitti huomioni. Voi olla että olen nähnyt väärinkin.
No hyvä, etten ole alkanut Don Simon (0,95€/L @petter ) punkkupäissäni näkemään näkyjä.
Miksi Suomessa on oopiumunikon myyminen ja kasvattaminen sallittua, mutta kannabiksen ei? Siis päihdyttävistä roduista tai merkeistä tai näist tällasist nyt tietysti puhutaan.
En minä tiedä? Sitä voisi kysyä äidiltäni joka useinkaan ei syö ruokaa vaan kaloreita. Äitini nousee pöydästä ja toteaa (harmissaan) että taas tuli syötyä kaloreita. Olenkin häneltä kysynyt miltä ne kalorit näytti kun itse näin vaan esim. paistettua lohta ja salaattia.Aina puhutaan kaloriosta. Mille kalori pohjimmiltaan maistuu?
Osteri, maissi. sokeri?
Totta. Kaikki oikeasti sivistyneet ihmiset ajattelevat jouleja.En minä tiedä? Sitä voisi kysyä äidiltäni joka useinkaan ei syö ruokaa vaan kaloreita. Äitini nousee pöydästä ja toteaa (harmissaan) että taas tuli syötyä kaloreita. Olenkin häneltä kysynyt miltä ne kalorit näytti kun itse näin vaan esim. paistettua lohta ja salaattia.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos siis kyseessä ei ole ihan täysin höntsä missä biljardi ei liity asiaan. Miksi et käytä jotain sopivaa turnauskaaviota. Monta pelaajaa ja monta pöytää käytössä voisi auttaa?...
Onkohan tällaista vastaavaa systeemiä muualla käytössä vai onko ihan omaa suunnitelmaa?
..
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos siis kyseessä ei ole ihan täysin höntsä missä biljardi ei liity asiaan. Miksi et käytä jotain sopivaa turnauskaaviota. Monta pelaajaa ja monta pöytää käytössä voisi auttaa?
Suosittelen lataamaan netistä tupla-cup kaavion, mihin arvot pelaajat ja seuraat kaaviota. Kaikki pelaavat vähintään kaksi peliä ja mitään ristiriitoja ei ole eikä tule. Lisäksi alkupelit voi pelata nopemmalla temmolla ja finaalin sitten komeasti niin moneen voittoon kun on aikaa. Netistä löytyy paljon valmiita online-ratkaisuja, johin vain syötetään nimet ja kone kertoo ketä pelaa ketäkin vastaa. Googlettaisin double elimination tai käyttäisin tätä mitä olen ennenkin käyttänyt: Tournament Bracket Generator - Challonge Tuosta vaan valitsee double elimination ja syöttää nimet niin homma on valmis. Kahdella tappiolla siis putoaa ja yhdellä voi voittaa koko kisan. Ylivoimaisesti paras tapa vetää kisoja.No kiva saada tällainenkin kommentti vielä tässä vaiheessa, kun asioihin ehtii vielä vaikuttaa.
Pelaajia turnaukseen osallistuu 10 ja pöytiä on käytössä 1.
Turnauksessa olisi ensin kaksi alkulohkoa, joihin kumpaankiin alkulohkoon osallistuu viisi pelaajaa. Sitten seuraa pudotuspelit. Alkulohkojen huonoimmat eivät pääse pudotuspeleihin. Tulee alkulohkoillekin hiukan painoarvoa.
Nyt olisi hakusessa etenkin hyvä tapa ratkaista paremmuus mikäli useampi pelaaja päätyy tasapistetilanteeseen alkulohkossa. Tai voittojen määrä on täysin sama. Arvonta on mielestäni sitten se vihon viimeinen tapa, jos mikään muu tapa ei tuota ratkaisua.