Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Maanantaina kävin kehityskeskustelun esimieheni kanssa. Keskustelimme hyvässä hengessä noin 2 tuntia.
Nyt hän kuitenkin laittaa minulle sähköpostia, että tarvitsee tuon keskustelun kirjallisena huomiseen mennessä. Mitään muistiinpanoja hän ei keskustelun aikana tehnyt. Itse kirjoitin muuteman asian ylös. Onko tässä nyt mitään järkeä ? Ensimmäinen ajatus sähköpostin lukemisen jälkeen oli lähennä epäuskoinen ja huvittunut. Pitääkö minun nyt tälläinen hänelle tehdä ?
Hmmm...aika jännä tapa. Meillä kehityskeskustelut ovat menneet niin, että annetaan täytettäväksi lomake, missä on eri kysymyksiä omaan työhön liittyen, sekä saa mainita suurimpia kehityskohteita ja solmukohtia. Se täytetään ja lähetetään esimiehelle ENNEN kehityskeskustelua. Sitten varsinaisen palsun aikana niistä keskustellaan ja kirjataan mahdolliset toimenpiteet. Sitten lopussa lyödään nimet alle. Miltä pohjalta keskustelua käytiin @Konrad ? Siis kyllähän meilläkin ne aika vapaamuotoisesti etenee, mutta joku pohja on oltava.
Viimeksi muokattu: