En tiedä, mutta kokeillaan.
Viikkohan siitä napsahtaa!
Ja aiheen mukainen kysymys vielä perään: Miksei minun hiireni toimi kunnolla? Missä vika?
Edit. Riskirajoilla oleva teksti poistettu
En tiedä, mutta kokeillaan.
Miksei minun hiireni toimi kunnolla? Missä vika?
Jos sinulla on langaton hiiri, niin vaihda ihmeessä patterit.
Minkälainen on hytillinen mönkijä? Tämä Saarioisten pamppu siis hukkui ja hänet löydettiin järven pohjalta mönkijän hytistä..
Mitään varmaa tietoa ei ole, mutta Googlettelulla päädyin tällaiseen. (kuva hytillisestä mönkijästä)
Mitään varmaa tietoa ei ole, mutta Googlettelulla päädyin tällaiseen. (kuva hytillisestä mönkijästä)
Minkälainen on hytillinen mönkijä? Tämä Saarioisten pamppu siis hukkui ja hänet löydettiin järven pohjalta mönkijän hytistä..
Iltalehden uutisessa puhutaan telamönkijästä. Mieleen tulee lähinnä lasketelurinteitä kunnostavat rinnekoneet tms. Ikävä tapahtuma ja yksi karmeimmista tavoista menettää henkensä.
OK. Nyt sinne on näköjään korjattu tuo termi. Ihmettelinkin, että minkälainen viritys sitä on herralla ollut alla. Löytyyköhän alkoholia verestä?
Epäilen kyseessä olevan samat syyt kuin Aki Kaurismäen leffassa jonka nimen olen autuaasti unohtanut: pelko, kauhu ja työvuoro.Olisihan se kyllä aika kunnioitettavaa ja suorastaan jopa koskettavaa jos tuollainen huippuälykäs ja -sivistynyt ihminen kiduttaa itseään vain sen takia että haluaa taistella tehdäkseen Suomestakin paremman (lue Saksan kaltaisen) maan ja kokee että Suomi tarvitsee tuollaista superihmistä. Liikuttavaa uhrautumista suorastaan. Mutta lieneekö tämä syy vai mikä pitää Schollia Suomessa?
Epäilen kyseessä olevan samat syyt kuin Aki Kaurismäen leffassa jonka nimen olen autuaasti unohtanut: pelko, kauhu ja työvuoro.
Onko olemassa tallentavia digi-tv:itä, vai onko tallennettava aina boksilla?
Mä olen ite tykännyt pasltoista, joissa käyttjien ikä ja sukupuoli näkyy heti käyttäjänimen alla. Mun mielestä ihan hyödyllinen info, vaikka eivät ne palstat mitään treffipalstoja olleetkaan :)On olemassa.
Onko tosiaan niin, että Jatkoajan nimimerkkien tiedoista on kokonaan piilotettu nuo lisätiedot? Tai siis oikeastaan kaikki muut tiedot kuin lähetetyt viestit. Milloin näin on päässyt käymään?
.. eivät ne palstat mitään treffipalstoja olleetkaan :)
On olemassa.
Onko tosiaan niin, että Jatkoajan nimimerkkien tiedoista on kokonaan piilotettu nuo lisätiedot? Tai siis oikeastaan kaikki muut tiedot kuin lähetetyt viestit. Milloin näin on päässyt käymään?
No treffipalstat ovat sitten erikseen (onneksi). Tarkoitin sitä, että sukupuolen ja iän mainitseminen profiilissa ei tee siitä treffipalstaa.Mutta toivoisit sitä kuitenkin? Kuvakin olis kiva yllätys.
Onko vauvoilla silmät auki äidin mahassa vai aukeavatko ne vasta syntymän jälkeen?
Miten noi Kymppitonnin jaksot oikein kuvataan?